Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Eva Sofie

Så forbannet at jeg rister!

Ikke misforstå nå, men en ripe i lakken er nå tross alt bare en ripe i lakken, en materiell skade som kan rettes på og bli så godt som ny igjen. Det kan skje verre ting i fylla enn som så som påvirker andre menneskers livskvalitet og som ikke like lett kan repareres med penger. Jeg unnskylder ingen toskete oppførsel i alkoholpåvirket tilstand og det opplever jeg heller ikke at du Glitter gjør. Jeg synes du håndterer dette både voksent og modent gjort med å ville stå til ansvar for det du har gjort og rydde opp etter deg. Dét finnes nok av eksempler der ute som nekter for å ha fyllekjørt, nekter for hærverk osv. Særlig første eksempel er jo graverende, siden man i tillegg til å sette sitt eget liv i fare også setter andres liv i fare. Jeg ønsker deg lykke til i konfliktrådet og at dere kommer til en løsning som begge kan leve med.
  3. Today
  4. Yesterday
  5. Glitter

Vet egentlig ikke hva jeg skal su nå...Vet at jeg tar sviktet de som virkelig ikke fortjente det..
  6. Dory

OCD og SSRI

Kam dessverre ikke svare deg på spørsmålet- men jeg har samme erfaring. Psykologer ved 4 dagers- har jeg inntrykk av, ikke liker medisiner. Jeg har prøvd flere ganger å slutte- blir veldig syk da. Med medisiner fungerer jeg stort sett godt- med inntak av perioder med dårlig form.
  7. AnonymBruker

Covid-19 kommer til å stenge alt igjen.

Nettopp. Anonymkode: 22ef7...94a
  8. AnonymBruker

Det er en ganske irrasjonell frykt. For de aller fleste utgjør cvid 19 ikke særlig risiko. De fleste som dør av corona er eldre mennesker med allerede svak helse. Anonymkode: bf252...a8d
  9. AnonymBruker

Spiser du fortsatt kioskmat og på restaurant/kafe og slikt?

Jeg har brukt foodora mye fortsatt, men kommer til å trappe ned og kun bruke det når jeg har besøk og slikt. Har ikke OCD, men ser at smitten øker. Anonymkode: 490ab...71b
  10. AnonymBruker

Dps - er det virkelig så forskjellig fra by til by?

😘 Anonymkode: 82b58...5b6
  11. AnonymBruker

Ja, så? Anonymkode: a70c4...d63
  12. AnonymBruker

EN person sa det til deg og dermed lurer du på om det er slik i hele Norge? Anonymkode: 82b58...5b6
  13. AnonymBruker

Har hørt det fra en som sa det. Anonymkode: a70c4...d63
  14. AnonymBruker

stemmer ikke i det hele tatt, hvor har du det fra? Anonymkode: 82b58...5b6
  15. AnonymBruker

Og på noen dps behandles kun lettere psykiske problemer, mens de med alvorligere kronisk problematikk blir overlatt til psykisk helse i kommunen.. Anonymkode: a70c4...d63
  16. AnonymBruker

I mange tilfeller, nei. Har mye med fysisk utforming å gjøre og det er også avhengig av hvilke fag det dreier seg om (er det historie trenger man ikke være nær eleven, det er vanskeligere i IT.) Anonymkode: b2936...4c8
  17. Noen sier at deres dps kun har utredninger og så blir en overlatt til seg selv. Noen dps behandler kun de med traumer og borderline. Andre sier at de kun kan gå i f. Eks 6 uker hos deres dps før de blir kastet ut. Mens andre igjen sier at på deres dps har de gått ukentlig i 5 år og ingen tegn til at det skal avsluttes. Hva er grunnen til at det er så stor forskjell? Burde det ikke være like tilbud overalt? Anonymkode: a70c4...d63
  18. AnonymBruker

Jeg tenker at det blir for dumt å skulle stenge alt ned igjen på linje med sånn det var fra mars og utover. Jeg tenker at dette viruset må vi bare leve med på linje med alle andre virus man kan bli smittet av. Så får de som dør dø, sånn som fikk gjør av andre virus også. Det er alltid de svakeste av oss som dør uansett type virus. Vi må ikke glemme alle de som mistet jobbene og inntektene sine og ble arbeidsløse. Vi må heller ikke glemme at sårbare og utsatte barn og unge på nytt vil lide hvis en ny nedstengning av skolene vil skje. Og mye annet negativt som kan få alvorlige konsekvenser, både for det enkelte individ og for samfunnet som helhet. Satt på spissen: er det bedre at barn, unge, og et helt samfunn lider, enn at den eldste befolkningen skal slippe å bli syke og dø? Anonymkode: 22ef7...94a
  19. AnonymBruker

Er i en meget frustrerende kjæreste situasjon!

Jeg skrev " det er en av de mest vanlige fantasiene som finnes ." Anonymkode: 8cc37...c2b
  20. AnonymBruker

Folk er helt hysteriske. Anonymkode: bf252...a8d
  21. AnonymBruker

Nei det går ikke bra. Jeg er helt enig med ts. Jeg hadde aldri orket en ny runde med stengte skoler. Når skolen stengte, så har det gjort ting jeg sliter med mye vanskeligere. Nå håper jeg at folk tar hensyn og ikke reiser unødvendig. Skolen er viktig for mange elever. Det handler ikke bare om den sosiale biten, men også det å oppleve mestring, føle at man lykkes med noe. Anonymkode: 591e2...45d
  22. AnonymBruker

Værste angstanfall siden i vinter...

Under en innleggelse vil du bli oppfordret til å stå i angsten og minnet på at angst ikke er farlig, bare veldig ubehagelig. Anonymkode: dfb0e...6ab
  23. AnonymBruker

Er i en meget frustrerende kjæreste situasjon!

Nokså vanlig fantasi Anonymkode: fc778...476
  24. AnonymBruker

Nei, har ikke spist ute på 25 år. Anonymkode: 8ff7a...3ab
  25. frosken

Pasientens egne ord i journal

Avhenger noe av hvor hyppig det bes om det.
  26. AnonymBruker

Jeg går på en VGs og der er det ikke mulig å holde 1m avstand på grunn av trange ganger og slik. Vi har også et lite klasserom og vi er mange elever. Så 1 meter avstand blir veldig vanskelig. Noen ganger må nesten læreren se på boka for å hjelpe oss med å løse oppgaver vi ikke helt forstår. Det gjelder spesielt matte timene for da må læreren ta seg god tid til å forklare. Vi har også 1 elev i klassen med dysleksi, og de som kjenner noen med dysleksi vet vel de utfordringene elever som har det kan slite med. Anonymkode: 591e2...45d
  27. frosken

Jeg drikker kaffe på kaffebar flere ganger ukentlig. Kaffebrenneriet har svært gode smittevernrutiner, Espresso house er ikke like nøyaktige. Jeg kjøper kaffe hos begge. Har ikke OCD.
  28. frosken

Jeg synes du bringer viktige momenter inn i debatten.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...