Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Lillemus

    Lage brownies fra Toro pose

    Jeg mener det het "Mat og helse" for 10-15 år siden da mine barn hadde det på skolen.
  3. Lillemus

    Cyste etter hormonspiral

    Du er helt sikker på at cysten har sprukket? For det er VONDT! Hvis du mener smertene skyldes spiralen så er det ingenting i veien for å få den fjernet igjen, det er dessverre noen som opplever det.
  4. I dag
  5. Eva Sofie

    Hva hadde der gjort her? Reagert?

    Jeg kommuniserer i likhet med deg med min terapeut pr. SMS primært om tidspunkt om timer dersom det blir behov for endringer fra den ene eller andre parten. Jeg vet at min terapeut har en separat telefon (med eget nummer) til arbeid) og en egen telefon/nummer til private relasjoner. Dette er krav fra lov om personvern og norm for IKT-sikkerhet. Det å spørre din terapeut et undrende og åpent spørsmål om hva det skyldes, tenker jeg er rimelig i den situasjonen. Der ville jeg nok også ha tatt lydopptak av den samtalen. Om det viser seg å være unødvendig, kan du slette opptaket.
  6. stjernestøv

    Nyter du livet?

    Ok. Bra du liker det da. Ja spiser mer når en sover mindre, har alt spist en del. Får lyst på alt mulig da. Ble ikke du operert? Hvordan går det etter det?
  7. stjernestøv

    Mitt andre hjem

    Ja jeg er i overgangsalderen så jeg mangler sikkert østrogen, bale med de søvnløse nettene. Får ikke sove om dagen jeg men håper på å sove godt til natta igjen. God natt og håper du får sove godt
  8. Eva Sofie

    Hva gjør man når.....

    Støtter anonym bruker over. Det kan ikke skade at du takker ja til å motta hjelp fra teamet. Selv om du ikke har tro på teamet i sin helhet, kan det være at du finner en person i teamet du opplever at du kan snakke mer med enn andre. Jeg tenker at du mest av alt trenger å ha en person som du kan tørre å åpne deg for og dele det du bærer på. Du kan også få en second opinion, dersom du opplever å ikke bli tatt på alvor/misforstått av egen fastlege. Stå på videre - det er ikke meningen at du skal streve med dette alene. Følg tanken/følelsen inni deg som ønsker hjelp - det fortjener du.
  9. emilie321

    Nyter du livet?

    Der er jeg motsatt. Synes mye sunn mat er godt, men allikevel sliter jeg med vekta. Det hjelper ikke så mye på vekta med sunn mat når en spiser for mye, men er jo så sulten og fysen. For tiden sover jeg også altfor lite og da blir jeg ekstra sulten. Samtidig som motstandskraften blir svekket.
  10. farløs

    Mitt andre hjem

    Ja du kan jo prøve? Alt under 6timer over lenger tid er fælt synes jeg. Akkurat nå er det en del hormonelle greier som er i ulag her hos meg, venter på å bli ferdig med akkurat det for denne gang. Blir litt bedre da. Jeg skulle akkurat til å skrive til deg i db di men kom ikke så langt. Du trenger virkelig mye mer timer søvn og hvile. Håper virkelig du kan få det❣️ Om så du tar noen lur her og der, og hviler, om du klarer? Skulle gjerne ha døgna å "holdt deg med selskap", men er noen som må hjelpes/ærender og nødvendigheter (inkl mine greier) for tiden som jeg må opp for.. det jeg greier av det i allfall. God bedring og god natt💐🧸
  11. stjernestøv

    Nyter du livet?

    Sunn mat er virkelig ikke godt, hadde egg, salat og cottege chees i går til middag. Ikke godt.
  12. stjernestøv

    Nyter du livet?

    Det høres ikke greit ut..
  13. stjernestøv

    Nyter du livet?

    Kan relatere meg til det...
  14. stjernestøv

    Mitt andre hjem

    Ok. Sent å legge seg da og tidlig å stå opp. Kanskje jeg skulle ventet lenge med å legge meg jeg og? Våkner jo midt på natta. Ble vel fire timers søvn i natt.
  15. farløs

    Mitt andre hjem

    Har blitt litt sent den siste tiden, var litt tidligere for noen uker siden da var det ca 11 tiden(på kvelden). Men det har vært mye senere enn dette før så jeg synes det går mye greiere sånn som det er nå. Står du opp nå? Fælt.. har opplevd det selv, i perioder før. Men sovner du veldig tidlig da?(håper det)
  16. stjernestøv

    Mitt andre hjem

    Legger du deg så sent? Står oppe på den tiden jeg, uff.
  17. farløs

    Mitt andre hjem

    Snart senker natten seg på soverummet, det har den også gjort her på forumet. Nå har vi skrevet nok, også med fjas og råd. Natta alle sammen, natta alle sammen. 💌Klem💤
  18. I går
  19. Ja, kanskje. Jeg har mange viktige faner oppe så har ikke tatt meg bryet med å forsøke restarte pcen ennå, men jeg skal få gjort det når jeg er ferdig med det jeg skal gjøre nå. Ja, i nettleseren har jeg ingen problemer. Så det må jo være noe feil med appen? (Kalles det app når det er på pc?). Samme med appen på mobilen, der har jeg heller ikke noe problemer. Anonymkode: d9358...d7c
  20. psykedeliker

    Hva hadde der gjort her? Reagert?

    Ta skjermdump av meldingene, og så spør du hen neste gang hva som menes med dette.
  21. AnonymBruker

    En behandler sa til meg

    Hvis du har over 6 i snitt, og orker å ta grunnfag psykologi og bygge deg opp for å kanskje nå gjennom nåløyet å komme inn på profesjonsstudiet og studere i 6 år så lykke til 🥳 Anonymkode: fcee6...05f
  22. AnonymBruker

    Hva gjør man når.....

    Da takker du ja til dette tilbudet, og går inn for å trappe ned på medisinene du tar sammen med noen på lavterskeltilbudet. Ikke slutt brått på medisiner du har stått på over tid med for høy dose. Anonymkode: 108ac...bff
  23. AnonymBruker

    Lage brownies fra Toro pose

    Ja. Er det galt også nu? Anonymkode: 657f0...264
  24. AnonymBruker

    Sliter med ekstrem angst.

    Du skal ikke komme til legen å si hvilke medisin du trenger. Du skal forklare hvor ikle du har det, så er det legens ansvar å sette deg på den behandlingen som er riktig for deg. det som funker for andre trenger ikke være det beste valget for deg. Vi her inne kjenner ikke deg og din historikk Anonymkode: fcc9b...535
  25. AnonymBruker

    Hva gjør man når.....

    Man har et problem med tabletter, ikke et klassisk rusproblem men at en tar litt for mye og før høy dose medisiner og så har medisinene i tillegg bivirkninger som bryter ned helsen? Den siste uken har jeg begynt å lure på om jeg er i ferd med å faktisk dø fordi jeg føler meg elendig på alle måter. Fastlegen er ikke interessert og har ingen hjelp utenom et lavterskel team som ikke har den store kompetansen og er ment for de som er utskrevet fra behandling. Jeg er ingen dramatiker og sånn.og vil helst slippe noe oppstyr. Vurderer å bare råtne bort i det stille, men på et eller annet plan ønsker jeg å leve og. Anonymkode: 9f80a...faa
  26. AnonymBruker

    Helt avhengig av psykologen

    Når jeg tenker krav, tenker jeg at psykologen må jobbe med problemet hun er henvist for.. ikke la henne snakke om hverdags dill og annet. Anonymkode: fb43b...45e
  27. AnonymBruker

    Helt avhengig av psykologen

    Dette er ikke overdrevet nei. Anonymkode: fb43b...45e
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...