Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. ekte nick

Hva er ditt favoritt dataspill?

Sims. Enda jeg er godt voksen 🙂
  3. Today
  4. AnonymBruker

Negative selvfølelse fører til sosial isolasjon.

Tusen takk 😊 skal i hvert fall forsøke så godt jeg kan å gjennomføre både for min egen del og de andre sin. Jeg vil stille opp og vise de hvor mye de har betydd for meg og hvor stolt jeg er over hva de fikk til 👏 og samtidig ha muligheten til å si adjø til hverandre 🧡 Anonymkode: 7e6c7...c3e
  5. AnonymBruker

Det advares mot bruk av voltaren og voltarol

Rart jeg ikke har fått høre noe om dette fra fastlegen. Bruker i perioder en del på grunn av leddsmerter og betennelser. Spes Ibux. Anonymkode: ee937...68b
  6. Den senere tiden har jeg fra flere kilder blitt advart mot bruk av nsaids, den gamle "regelen" om å kombinere paracet og ibux kan neppe sies å være gyldig lenger. https://forskning.no/smertelindring/danske-forskere-advarer-mot-voltarol-og-voltaren/1238856?fbclid=IwAR0kCukDpmWzzcpp0T4Z7yIPPJyQvdYuJ9uN_nW8Jhuuj00-B9PXyHMA6m8
  7. AnonymBruker

Jeg tror det mye handler om at enkelte sykdommer er ikke noe videre kjent og så langt fra noens virkelighet. Føler også at det liksom blir " for mye å hente opp " på noen timer. Skoletiden gå meg lite. Anonymkode: 828e0...c19
  8. frosken

Transer blir ikke prioritert.

Her tror jeg du må skille to ting fra hverandre: 1. Utredning mht. videre behandling på RH, er det ikke urimelig at din datter må vente på. Det finnes mange pasienter med vansker som medfører et større behov for rask utredning og behandling ved DPS. 2. Du beskriver av og til at din datter sliter voldsomt psykisk. I slike situasjoner kan hun ha rett til akutt hjelp fra helsevesenet. Hvis situasjonen er slik, så vil ofte det beste være å kontakte fastlegen og be om hjelp. Fastlegen kan da henvise til DPS for å få hjelp i den akutte situasjonen.
  9. kupton

Kupton

kupton har like liten forbindelse med dette kameraet som nhd hadde med Nærings- og Handelsdepartementet
  10. DopamineDeprived

Bare hyggelig! ♥️ Jeg har vært på samme stedet, og synes det er kjempe flott å kunne hjelpe Sånn er livet noen ganger, det oppstår uventede ting. Men kjempe kult at du prøver ved neste anledning, jeg heier masse på deg!
  11. Xtra

Kupton

12. påskelilje

Det er vanlig å måtte vente i mange måneder, kanskje ett år på behandling som ikke er akutt og som haster. Tror at jeg ventet ca 10 mnd på sterilisering, da jeg skulle det. Har hatt noen andre operasjoner og undersøkelser, og det har alltid vært noen måneders venting.
  13. påskelilje

Hvem bør betale depositumet?

Jeg vet ikke. Det kan bare hun svare på. Men kanskje tar jeg feil. Jeg håper jo at jeg har bommet totalt.
  14. Dette er nok din psykiaters politiske syn. Det har ingenting med fag å gjøre.
  15. AnonymBruker

Kupton

Ha ha https://www.fakespot.com/company/KUPTON Anonymkode: 0fc02...fe4
  16. kupton

Kupton

Hvis du tenker på kupton, så står det for kupton.
  17. AnonymBruker

Kupton

Hva står det for? Anonymkode: 0fc02...fe4
  18. AnonymBruker

Angst.

Kjempenyttig, Kupton! Å forstå hva som skjer med en gir innsikt og dermed også mulighet til å lære seg å mestre angsten. Anonymkode: 2d80b...931
  19. Fionys

Spiller ingenting akkurat for tida, men mitt favoritt spill er ffxiv, før det var det ffxi. Ellers har jeg spilt mange andre spill som cs, sims, wow, bf, cod, Conan osv.
  20. AnonymBruker

AAP-innstramminger: – Folk kastes ut i ingenting

Overskridelser på overskridelser og plutselige bevilgninger helt ut i luften i alle retninger vitner jo ikke om noe god styring. Feil personer sitter på pengesekken tror jeg. Bare tragisk er det at også din mann rammes så hardt. Anonymkode: d7614...094
  21. AnonymBruker

FIFA 19. Anonymkode: 8c346...48d
  22. AnonymBruker

Ja, du eier ikke innsikt i egen sykdom. Anonymkode: b405c...b23
  23. AnonymBruker

AAP-innstramminger: – Folk kastes ut i ingenting

Feilen er at staten punger ut til for mye tull gjennom året også har de ikke penger når folk lider nød. Politikerene selv har sine gode pensjonsbetingelser å falle tilbake på. Anonymkode: d7614...094
  24. Worrysome plenty

Ble Martha si fra deg prinsessetittelen?

Jeg synes dette er ett stygt eksempel på måte media henger ut folk. Det de tror på er dumt, men det må være lov å praktisere grådig overtro selv om man er "prinsesse" en tittel som ikke har noen annen betydning en att man er av privilegert kongeslekt. Etter å ha ett liv i offentligheten så får hun få de få fordelene også.
  25. AnonymBruker

Jeg har det veldig gøy med Doom 2016, og gleder meg til Doom Eternal i løpet av året? Anonymkode: 47ccc...566
  26. stjernestøv

Å. Visste virkelig ikke at folk måtte vente opp til et år, da er vel ikke fire måneder så mye i forhold da.
  27. AnonymBruker

Fordi du er alvorlig syk....... Anonymkode: 34b69...455
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...