Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. psykedeliker

    Nyter du livet?

    Hvorfor jobbe hardt idag, når du kan få noen andre til å jobbe smart imorgen?
  3. psykedeliker

    Den store avsporingstråden

    Sammenliknet med en de facto prosessavklaring oppleves søknadsprosessen innenfor rammen av reguleringsbestemmelsen.
  4. I går
  5. Og da mener jeg at hele journalen blir totalt slettet og at dps vil ha 0 info om meg lenger? Og dips? Og så kommer spørsmålet om noen her faktisk har gjort det? Anonymkode: 7ed3c...5ed
  6. farløs

    Mitt andre hjem

    Da er det på tide å breover dyna igjen, natta kom i natt å🌃 Mye trøttere i natt, kanskje fordi det ikke ble lur på dagtid i dag, og månedens kvinnedager har endelig starta. Nå skal jeg være litt blodfattig og sove ut i noen dager, så håper jeg på biffsnadder og leverpostei til helgen. Ønsker forumfolket en god natt uansett om det er sovende eller våken. Men håper dere får sove, bare ikke de som er på nattvakt da. 💌 Klem💤
  7. Løsning: Maks antall barn i visse innvandrergrupper: 3 stk. Disse tre skal alle i barnehage fra de er ett år gamle, og følges opp tett gjennom hele sin oppvekst utenfra. Men tør noen å si det? Nei, ikke jeg heller under nick. Anonymkode: 19a9a...975
  8. AnonymBruker

    Den store avsporingstråden

    Keep calm and carry on. Påsken er over, på tide å ta ned påskegardinene. Eller henger de opp til jul? Anonymkode: 1a3f6...b5b
  9. AnonymBruker

    Den store avsporingstråden

    The fat police is on the case. Cant see thro the påskegardiner Anonymkode: 7d6aa...a19
  10. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3Mk2Ge/slaar-alarm-om-gjengkriminalitet-i-oslo-det-foregaar-paa-alle-skoler Hvordan i alle dager kom vi hit? Og hvorfor setter man ikke hardt mot hardt for å stoppe dette? Har man ingen ting lært av Sverige? Slår alarm om gjengkriminalitet i Oslo:– Det foregår på alle skoler Ungdomskriminaliteten øker dramatisk. I fjor var det en 37 prosent økning i påtaleavgjorte voldslovbrudd utført av unge under 18 år. Økningen er størst i Oslo. VG har tidligere skrevet om en rapport fra nabolagspolitiet på Grønland, der det kommer frem at kriminelle opererer fritt i området. Butikkeiere og ansatte blir utsatt for vold og trusler. Tidligere gjengleder: – Dette er bare starten – Episodene de siste ukene er nok enkeltstående tilfeller. Voldsepisodene er ulike, noen er hevn, andre er salg som er gått galt, noen er bare bagateller. Men jeg tenker at dette bare er starten. Jeg tror det vil eskalere ganske snart, sier Shahid Rasool. Problemet, mener Rasool, er at lovene som er ment å beskytte barn mot rettsforfølging, gjør dem attraktive for gjengene. – Hverken skole eller politi har mulighet til å gi dem konsekvenser. Dette er noen av hendelsene de siste dagene: Knivstikking på Grønland lørdag 17-åring knivstukket i taxi på Oslo S søndag – tre siktet i saken, alle de tre er mindreårige 18-åring skutt på Holmlia i Oslo mandag kveld Sist mandag ble en tenåring funnet skutt i en frisørsalong på Bryn Anonymkode: eb37f...13c
  11. farløs

    Lage brownies fra Toro pose

    Det er kanskje det? Har ikke tenkt på det. Jeg vet ikke hvem denne trollemor er, ikke i det heletatt, så vet ikke noe om flytting heller.
  12. AnonymBruker

    Nyter du livet?

    Hei alle sammen, Jeg ville gjerne dele noen tanker om hva det betyr å nyte livet. I vår travle hverdag, fylt med ansvar, teknologi og konstant kommunikasjon, er det lett å glemme å stoppe opp og sette pris på øyeblikket. Men det er så viktig å finne de små gledene som gir livet mening og gjør det verdt å leve. For meg handler det om å være til stede. Om det er å tilbringe tid med familie og venner, gå en tur i naturen, eller bare nyte en god bok eller film, er det de enkle tingene som ofte gir mest glede. Jeg tror også det er viktig å ta seg tid til å reflektere over hva vi er takknemlige for. Det kan være noe så lite som en solrik dag eller noe større som et vellykket prosjekt på jobb. En annen ting jeg har lært, er at livet ikke alltid er perfekt, og det er greit. Det er opp- og nedturer, men det er hvordan vi takler dem som definerer oss. Å finne måter å takle stress og motgang på, samtidig som vi fokuserer på det positive, kan hjelpe oss å nyte livet mer. Så jeg vil oppfordre alle til å finne det som gir dere glede, ta vare på øyeblikkene og dele dem med andre. Kanskje det er å prøve noe nytt, lære en ny ferdighet, eller hjelpe noen i nød. Uansett hva det er, gjør det til en del av livet ditt, og nyt hvert øyeblikk. Beste hilsener, Fleskemøy Klosetta Anonymkode: 93160...bf9
  13. AnonymBruker

    Lage brownies fra Toro pose

    Det er mye rare husholdningstråder for tiden. Har trollemor flyttet for seg selv? Anonymkode: 657f0...264
  14. AnonymBruker

    Den store avsporingstråden

    Vi får finne et lakserende middel til deg. Spis eplene dine imens Tåneglene dine overvåker deg ikke, det er det jeg som gjør. Storebror ser alt. Anonymkode: 1a3f6...b5b
  15. farløs

    Lage brownies fra Toro pose

    Tenk om denne tråden hadde vært reklamen for torosbrowniesposane🤭 Kjøpte faktisk en sånn pose i forige uke, er på medlemstilbud fortiden😬
  16. farløs

    Den store avsporingstråden

    Ånei🫣 Har de?? Kanskje det er det katta der er da......🤫 hva skal vi gjøre med "saken"???
  17. AnonymBruker

    Den store avsporingstråden

    Hva med spookey. 🧟‍♂️ Vampyrer har lange negler 🧛‍♂️ Mulig de har dem i maten. Anonymkode: 1a3f6...b5b
  18. laban

    Lage brownies fra Toro pose

    Det vil jeg fraråde.
  19. farløs

    Den store avsporingstråden

    Legavakten kan ikke hjelpe deg, du må nesten snakke med en neglespesialist og de kan du sende et telegram til. Fant bare kråkeføtter og det får du altså ikke for de er nok verre enn de tåneglene dine! Så må nok en tur ut igjen, hva gjør man ikke for en sulten katt! Jeg finner de egentlig over alt, på dagtid.. ånei, hva om jeg bor midt i den tjukkeste dyreparken??
  20. laban

    Hva er svaret på dette?

    Jeg synes det er enklere å sette tallet med færrest sifre til høyre, altså 12 x 8 og 666 x 5. Så følger du oppsettet i eksempel 3 her: https://www.matematikk.org/artikkel.html?tid=154313&within_tid=154309 Bare hopp over det med hvordan og hvorfor, se på de oppstilte eksemplene. Så kan du kontrollere med kalkulator etterpå.
  21. Everybody

    Nyter du livet?

    Er dere virkelig i stand til å absorberere og verne om livets subtile gleder, og dets komplekse euforiske dimensjoner, som en genuin refleksjon av deres evne til å internalisere og kultivere en dyp forståelse av eksistensiell velvære og transcendental harmoni?
  22. AnonymBruker

    Hvordan er ditt dps? (poliklinikk)

    Huffda. Hvor var fokuset? Anonymkode: d9262...9c8
  23. AnonymBruker

    Den store avsporingstråden

    Ja men jeg liker å røyke en sokkoint i "ny og ne" for å chille Anonymkode: 7d6aa...a19
  24. AnonymBruker

    Den store avsporingstråden

    Hvor finner du løvetenner? Er det en dyrepark i nærheten? Anonymkode: 1a3f6...b5b
  25. AnonymBruker

    Den store avsporingstråden

    Du vet hva jeg har sagt om at du røyker sokkene dine. Fy Anonymkode: 1a3f6...b5b
  26. AnonymBruker

    Lage brownies fra Toro pose

    Ikke alle, særlig ikke de billige. Anonymkode: 657f0...264
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...