Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Når en skriver ER vanskelig, mener jeg at det betyr at det stort sett/nesten alltid er vanskelig. Det er det ikke. Oftest er det ikke vanskeligere enn annen utredning/diagnostisering. Men innimellom kommer en over kasus som er svært vanskelige - som ved andre lidelser. Svært grovt sagt gjelder 85/15- regelen også her.
  3. Kashmir

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Det vet jeg ikke. Men det er typisk norsk å være full og harry 😀
  4. Tror noe av grunnen er at psykosesymptomer kan vise seg i flere diagnoser, sånn at de må differensiere og nærmest bruke elimineringsmetoden. Men hva vet vel jeg.
  5. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Norges blomst? Anonymkode: 20bad...d2c
  6. AnonymBruker

    Hvilken benzo finnes og hvilken bruker du?

    Ingen? Anonymkode: 490bc...500
  7. Vendi

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    La nå ungdommen holde på 😊 Synes de det er gøy og har det fint og ikke lager problemer, så kjør på.
  8. Litt som at jeg sverger på at det stort sett er samme gjeng med anonymebrukere som liker å drive med brukerdebatt mot folk med nick.
  9. Litt utdypning hadde vært på sin plass? Eller skal det være svada?
  10. AnonymBruker

    Hva er beste behandling for overspising?

    Anbefaler å lese «få bukt med overspising» Anonymkode: 9d3f2...8cd
  11. Det ER ikke vanskelig, men det kan være svært vanskelig i enkelte tilfeller.
  12. AnonymBruker

    Hva er beste behandling for overspising?

    Kognitiv terapi og å jobbe med underliggende problemer er vel det som fungerer best.. Hatt bulimi/anoreksi i 9 år, men begynt i traumebehandling og kognitiv terapi ved siden av - virker som det løsner litt! Anonymkode: 9d3f2...8cd
  13. Everybody

    Tipper dere Lotto?

    Det vinner jo folk hver uke, så det er jo en sannsynlighet for å vinne.
  14. Ok. Da ser jeg at det var din tolking. Greit nok. Jeg sverger på at det stort sett er samme gjeng 🙂
  15. Det må du spørre admin om, ikke meg. Men jeg tolket ikke admins innlegg slik, bare at det hadde vært en økning akkurat siste måned - og at det ellers er få rapporter: Jeg har nesten fått mer rapporter av faste brukere den siste måneden enn jeg har hatt sammenlagt siden 2016
  16. AnonymBruker

    Flat av ad

    Følte jg ble slik på remeron før d utvikla seg til mye mer deprimert og angst🤯 har slutta men er sånn fortsatt så vet kkke om d skyldtes den Anonymkode: 32b7d...8e1
  17. AnonymBruker

    Flat av ad

    På ad? Anonymkode: 32b7d...8e1
  18. nachnoo

    Hva er beste behandling for overspising?

    En skal ikke lese bivirkningslister. En skal ta for gitt at en ikke får bivirkninger.
  19. Det er jo ikke sånn at noen "stadig rapporterer alt mulig". Admin skrev at det akkurat den siste måneden har kommet mange rapporter fra faste brukere. Og nei, jeg føler meg ikke truffet. Jeg rapporterer innlegg fra nye/uerfarne brukere som undertegner med fullt navn, reklame (typisk når noen søker opp og drar fram 20 år gamle tråder for å lenke til sin egen nettside), spam-innlegg på uforståelige språk og - en veldig sjelden gang - brukerdebatt, når noen skriver om andre brukere i stedet for til dem direkte. Jeg sender et ensifret antall rapporter i året, og de fleste gjelder fullt navn eller reklame i eldgamle tråder.
  20. Kashmir

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Det er nordmenn i sitt ess!
  21. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Det er bare et fåtall av det norske folk som er der. Og jeg tenker at de som er der er en helt spesiell gruppe mennesker. En gruppe jeg ikke ønsker å være sammen med. Anonymkode: 8f436...d80
  22. AnonymBruker

    Flat av ad

    Jeg er enten flat eller veldig trist /høy angst. Anonymkode: a6d77...967
  23. I dag
  24. AnonymBruker

    Flat av ad

    Ved ad så er det vel der hele tiden. Om dette begynte i stunden etter du begynte på ad og du ikke hadde det før eller i like stor grad før så vet du at det er pga ad. Anonymkode: 05954...06e
  25. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Jeg synes folk skal få lov til å kose seg med det de liker. Blir det vold eller for mye utagerende fyll så er det veldig leit såklart, men selve bilgreiene må de bare kose seg med Anonymkode: 493ac...494
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...