Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

De har jo ingenting i så måte å bekymre seg for, siden de i så fall vil få fylkeskommunale stillinger. Man må bare passe på å ikke ansette nye etterhvert som de går av for pensjonen. :-)

Men, jeg frykter at du har rett. Det er jo bare å se hvilket rabalder såkallte frivillige kommunesammenslåinger skaper...

Men nå skal eg gjere noko fornufteg. Gudd dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

Ber vennligst om at dere endrer overskrift etter hvilket tema dere diskuterer - det er jo faen meg ikke mulig å få med seg noe av det dere driver med på denne måten her !!

Satan altså .....

hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ber vennligst om at dere endrer overskrift etter hvilket tema dere diskuterer - det er jo faen meg ikke mulig å få med seg noe av det dere driver med på denne måten her !!

Satan altså .....

Lytt og lær kvinne, når vi mannfolk prater og løser verdensproblemene. Du kunne komme i skade for å lære noe... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn i håret, det som er igjen er mørkt brunt.

Cirka 190 cm høy. Rimelig bredskuldret, og en kroppsbygning som krever XL-klær selv når jeg er tynn.

Veier noen kilo for mye nå, og har mage som bevis på det.

Bruker briller, og har grå øyne. Har en potetnese midt i fjeset, etter at nesebrusken ble knust som liten.

Går tidvis med helskjegg.

Tror det var det hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Svært informativt. Da synes jeg at har jeg bedre oversikt over hvem jeg snakker med..

Morsomt å se ansiktene til de som la ut bilder..:o)

Ser gjerne fler, om noen har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ??....dette handler om prioritering og vil du ikke prioritere dette unike bilde du kan få, så kan du bare sitte der. Du vet ikke hva du går glipp av.

Jeg er redd synet av deg kan bli litt for mye for meg. Jeg må tross alt tenke på helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd synet av deg kan bli litt for mye for meg. Jeg må tross alt tenke på helsa.

*lol*...kanskje, men jeg er helt sikker på at det er verdt det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...