Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Nei, men jenter flyr da heller ikke rundt toppløse. Men mannfolk stirrer på det de kan se..og er nysgjerrige på resten. Dere går egentlig alt for ofte med bukser. Hvis jenter går toppløse, kan faen snurre meg dere gå bunnløse!:-)

Men forskjellen er at vi ofte ser konturer, utrigninger, kløfter, osv, når vi ser på pupper, mens dere knapt ser noe når dere stirrer på guttens intime kroppsdel.

Hos mange gutter er det jo for øvrig lite å se selv om klærne er av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

trudde ikke du hadde så mye der nede jeg, og at det som var ikke var "målbart" :-)

Korrekt. Men det har da vært der og kan fremdeles skimtes på høylys dag når høvelen må frem

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Den var ille.. Jeg ville følt meg bra corny med navnet mitt påtatovert..

Ei jente jeg kjenner lagde en sånn stor, stygg sak, med nål og kulepenn blekk, der hun svor evig troskap til en fyr hun var litt avstandsforelska i..

Det var i fylla og i niende klasse. Den er fortsatt ikke borte, nå er dama snart 30, og går alltid i langermet..

Oi, den er drøy, men da er du jo faen ikke god i hue heller.

Men i 9ende klasse? Er det ikke 18 års grense på tatoveringer? For ikke å snakke om at hun var full i en alder av rundt 14. Det var aldri jeg, fornuftigheten selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Eg rager 192 cm over bakken, er ingen tynn pingle, og har barbert hode, smultring, og svarte briller + pent stussa koteletter. Er i skrivande stund kledd i blå Levi's, svart T-skjorte, ei korterma grå skjorte, og carma sitt blondeundertøy.

Hmmm... Smultring? Kotetter? La meg presentere Bassemenyen!

*lol* :o)

Ett klassisk herre antrekk beskrevet der synes jeg..

Bodde i kollektiv engang med en slask som ikke vaska. Han tjuvlånte i sin nød en truse av meg ved en anledning, en sånn litt snuppete sak med sorte blonder.

Han glemte det og dro med dame hjem fra byen.. Det hadde blitt litt pinlig og det synes jeg var til pass siden han var frekk nok til å gå i skuffene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korrekt. Men det har da vært der og kan fremdeles skimtes på høylys dag når høvelen må frem

;)

så var det det med forfengeligheten igjen da:-)

tihiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffine

I begynnelsen av 20-årene, blondt halvlangt hår, blå øyne. Et par piercinger, ingen tatoveringer. Så er jeg voldsomt søt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, den var ikke myntet på deg...men okei, det var du som la opp til det..*flire*

Det er ganske typisk da. Beeen there done that.. Pussig hvor forfengeligheten kom tilbake da jeg ble singel igjen..Jeg flirer igrunn av sånne som meg og synes de er lett gjennomskuelige..Så jeg er ikke noe bedre..Hepphepp.

vi er faen så patetiske hele hurven, men sånn er det vel bare :-)

men nå er det nok, sambis eller ikke, her skal det trenes, detta begynner å bli skremmende...

*pakke vekk Spidoen*

c,")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikk og piss!:-P

hmm, kanskje jeg burde?

nei, detta var for morsomt, men en liten nattarøyk, det skal jeg unne meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Men forskjellen er at vi ofte ser konturer, utrigninger, kløfter, osv, når vi ser på pupper, mens dere knapt ser noe når dere stirrer på guttens intime kroppsdel.

Hos mange gutter er det jo for øvrig lite å se selv om klærne er av...

Sant det, men hvis jenta vet at du har en ring der øker nysgjerrigheten vettu. Det var bare det jeg skulle frem til:)

Ellers så ser jeg bare i retning det området når spinning-gutta kommer ut på treninga -sykkelbukse er sexy når det strammer over muskuløse lår og eh..penisen og dens tilhørende edle stener:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Oi, den er drøy, men da er du jo faen ikke god i hue heller.

Men i 9ende klasse? Er det ikke 18 års grense på tatoveringer? For ikke å snakke om at hun var full i en alder av rundt 14. Det var aldri jeg, fornuftigheten selv!

Det var jeg, og det var hun..Kommer fra flatbygda ser du, utbredt fenomen på ringerikskanten..

Vi mekka tattisene selv.

Fremgangsmåte: Man tager en kulepenn og knekker den. Deretter tager man nål, dypper, og stikker ca 800 ganger, til du får noe tilnærmet det motivet du var ute etter..

Personelig nøyde jeg med en bitteliten sak, som alikevel tok rundt 4 timer å lage..

Den er heldigvis borte nå, under en annen.. Muttern ble IKKE blid for den der husker jeg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det, men hvis jenta vet at du har en ring der øker nysgjerrigheten vettu. Det var bare det jeg skulle frem til:)

Ellers så ser jeg bare i retning det området når spinning-gutta kommer ut på treninga -sykkelbukse er sexy når det strammer over muskuløse lår og eh..penisen og dens tilhørende edle stener:-)

Det er derfor jeg hater å gå i sykkelbukse. Hehe, har faktisk brukt det noen ganger på spinning, men det er noen år siden nå. Skal vel begynne etter hvert, men da har jeg nok treningsbukse over sykkelbuksa!

Ja, det er vel et og annet nyskjerrig kvinnfolk som har villet se, men jeg sier det som det er! Ingen ser uten å smake. Det er bare å glemme.

Jeg er grei sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg rager 192 cm over bakken, er ingen tynn pingle, og har barbert hode, smultring, og svarte briller + pent stussa koteletter. Er i skrivande stund kledd i blå Levi's, svart T-skjorte, ei korterma grå skjorte, og carma sitt blondeundertøy.

Hmmm... Smultring? Kotetter? La meg presentere Bassemenyen!

carma sitt blondeundertøy?

Prøver du å si at du ikke er singel?

Ble sulten av beskrivelsen din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

vi er faen så patetiske hele hurven, men sånn er det vel bare :-)

men nå er det nok, sambis eller ikke, her skal det trenes, detta begynner å bli skremmende...

*pakke vekk Spidoen*

c,")

*hvisker*

Hva er Spidoen? tenkte på Speedoen som jo er svømmebukse/badedrakt. kanskje du heller skal pakke den frem?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg, og det var hun..Kommer fra flatbygda ser du, utbredt fenomen på ringerikskanten..

Vi mekka tattisene selv.

Fremgangsmåte: Man tager en kulepenn og knekker den. Deretter tager man nål, dypper, og stikker ca 800 ganger, til du får noe tilnærmet det motivet du var ute etter..

Personelig nøyde jeg med en bitteliten sak, som alikevel tok rundt 4 timer å lage..

Den er heldigvis borte nå, under en annen.. Muttern ble IKKE blid for den der husker jeg..:)

Huff... Infeksjonsfaren må jo bare være enorm...

Jaja, dere landsbyfolka er jo ikke helt stabile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen av 20-årene, blondt halvlangt hår, blå øyne. Et par piercinger, ingen tatoveringer. Så er jeg voldsomt søt da. :)

Hvor har du piercing?

Vet du om det er vondt å ta under leppa, ovenfor haka?

Lurer på å skaffe meg en skummel spiss der, etter at jeg er i fast jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

hmm, kanskje jeg burde?

nei, detta var for morsomt, men en liten nattarøyk, det skal jeg unne meg:-)

*humre litt*

Hyggelig at du stikker innom her sånn innimellom. Du begynner å få høyt fravær bare så det er sagt. På sexforumet ligger du ann til nedsatt oppførselskarakter. Skjerp deg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carma sitt blondeundertøy?

Prøver du å si at du ikke er singel?

Ble sulten av beskrivelsen din. ;)

Prøver og prøver... Eg har vel ikkje akkurat lagt skjul på at eg er langt frå single... Eller??

Uansett: Menyen eg presenterte serverast andre stader også! Lukke til! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...