punkyB Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 What's up??? Skjedd noe på mobilfronten?? Denne er jo ikke verst heller hva ?? http://no.kelkoo.com/shopbot/go.jsp?catId=100006913&from=browse&merchantId=3602423&pkey=12 Jeg er mer interessert i email enn kamera - og på denne er det jo bra med standby også. 0 Siter
Zirine Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 Nemmen hei - så ikke meldingen før nå, jeg Forsøkte å leite opp siden, men dette fikk jeg til svar: "Beklager - produktet du søker etter er ikke lenger tilgjengelig for denne sesjonen. Dette skjer når Kelkoo siden har vært inaktiv i 30 mintter. Prøv å søke på nytt." Så, nå vet du det. "Jeg er mer interessert i email enn kamera - og på denne er det jo bra med standby også. " Jeg er i grunne ikke interessert i noen av delene - jeg har aldri vært noen wappe eller mail via telefon-type - og kamera, nei, hvorfor det? Men det betyr mye for meg at telefonen SER stilig ut - i mine øyne. Jeg liker et godt design - å se på kunst eller et godt design er som å kikke på en duganes fyr. "må ha det, bare MÅ ha det" Også teller det selvfølgelig at den har god kapasitet og holder en tid *smiler fårete* menne .... det blir ikke no mobil på meg på enda en stund. Digetalkamerakjøpet og danmarksturen loppa meg .... Stikker du innom til helga eller? 0 Siter
punkyB Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Zirine skrev (På 19.6.2003 den 19.58): Nemmen hei - så ikke meldingen før nå, jeg Forsøkte å leite opp siden, men dette fikk jeg til svar: "Beklager - produktet du søker etter er ikke lenger tilgjengelig for denne sesjonen. Dette skjer når Kelkoo siden har vært inaktiv i 30 mintter. Prøv å søke på nytt." Så, nå vet du det. "Jeg er mer interessert i email enn kamera - og på denne er det jo bra med standby også. " Jeg er i grunne ikke interessert i noen av delene - jeg har aldri vært noen wappe eller mail via telefon-type - og kamera, nei, hvorfor det? Men det betyr mye for meg at telefonen SER stilig ut - i mine øyne. Jeg liker et godt design - å se på kunst eller et godt design er som å kikke på en duganes fyr. "må ha det, bare MÅ ha det" Også teller det selvfølgelig at den har god kapasitet og holder en tid *smiler fårete* menne .... det blir ikke no mobil på meg på enda en stund. Digetalkamerakjøpet og danmarksturen loppa meg .... Stikker du innom til helga eller? Design er kjempeviktig - vil ikke ha en 'klædd' av en telefon. Skal hjelpe søstra mi med å flytte i helga - så jeg regner med at den går , selv om vi forh. er ferdig imorgen kveld. Da regner jeg med at jeg sitter her med kaputt rygg og brukne negler . Det store spm. er når du kommer innover hit !!?? 0 Siter
Zirine Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 punkyB skrev (På 19.6.2003 den 20.47): Design er kjempeviktig - vil ikke ha en 'klædd' av en telefon. Skal hjelpe søstra mi med å flytte i helga - så jeg regner med at den går , selv om vi forh. er ferdig imorgen kveld. Da regner jeg med at jeg sitter her med kaputt rygg og brukne negler . Det store spm. er når du kommer innover hit !!?? Ja ... det er jo et veldig ubehagelig spørsmål da ... for ....e .... *hente seg en øl og drikke seg til mot* pokker å. Jeg er elendig der, ja? 0 Siter
punkyB Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Zirine skrev (På 19.6.2003 den 20.54): Ja ... det er jo et veldig ubehagelig spørsmål da ... for ....e .... *hente seg en øl og drikke seg til mot* pokker å. Jeg er elendig der, ja? ja 0 Siter
Zirine Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 punkyB skrev (På 19.6.2003 den 20.57): ja Kan jeg gjøre det godt med ... la meg se ... en øl med fløteskum på? ) 0 Siter
punkyB Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Zirine skrev (På 19.6.2003 den 20.59): Kan jeg gjøre det godt med ... la meg se ... en øl med fløteskum på? ) Yummi - not !! Jeg har omtrent sluttet med øl forresten - nå går det i hvitvin - tørr om jeg må få be. 0 Siter
Zirine Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 punkyB skrev (På 19.6.2003 den 21.04): Yummi - not !! Jeg har omtrent sluttet med øl forresten - nå går det i hvitvin - tørr om jeg må få be. Vi trenger en seiltur. Kjenner vi noen med båt? 0 Siter
punkyB Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Zirine skrev (På 19.6.2003 den 21.06): Vi trenger en seiltur. Kjenner vi noen med båt? Nei , men burde jo ikke ta oss lang tid å bli kjent med noen. Er det eneste kravet vi stiller?? 0 Siter
Zirine Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 punkyB skrev (På 19.6.2003 den 21.13): Nei , men burde jo ikke ta oss lang tid å bli kjent med noen. Er det eneste kravet vi stiller?? Det var det jeg tenkte jeg skulle spørre DEG om. Jeg er liksom så tolerant, jeg da 0 Siter
punkyB Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Zirine skrev (På 19.6.2003 den 21.18): Det var det jeg tenkte jeg skulle spørre DEG om. Jeg er liksom så tolerant, jeg da Etterlysning !! Er du en mann som har en seilbåt - den bør minst være på 40 fot - med teakdekk og rullefokk - ta kontakt med oss , 2 spennende , flotte , spreke damer. Tiden går ...... Er du en mann som har en seilbåt - den bør ha mast og flyte av seg selv - ta kontakt med oss - 2 villige damer. Tiden går ...... Er du en mann som har en båt ..... ikke noe krav at den flyter men den bør befinne seg i nærheten av et vann - ta kontakt med 2 billige damer , vi tar med medbragt. Tiden går ..... Du bør være en mann men ikke noe absolutt krav , du bør ha noe som flyter men ikke noe krav , det bør være i nærheten av et vann - eller hvertfall et badekar - ta kontakt med to desperate. Anyone???????? 0 Siter
Zirine Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 punkyB skrev (På 19.6.2003 den 21.30): Etterlysning !! Er du en mann som har en seilbåt - den bør minst være på 40 fot - med teakdekk og rullefokk - ta kontakt med oss , 2 spennende , flotte , spreke damer. Tiden går ...... Er du en mann som har en seilbåt - den bør ha mast og flyte av seg selv - ta kontakt med oss - 2 villige damer. Tiden går ...... Er du en mann som har en båt ..... ikke noe krav at den flyter men den bør befinne seg i nærheten av et vann - ta kontakt med 2 billige damer , vi tar med medbragt. Tiden går ..... Du bør være en mann men ikke noe absolutt krav , du bør ha noe som flyter men ikke noe krav , det bør være i nærheten av et vann - eller hvertfall et badekar - ta kontakt med to desperate. Anyone???????? haha Du er et naturtalent 0 Siter
punkyB Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Zirine skrev (På 19.6.2003 den 21.36): haha Du er et naturtalent Jeg sitter her med redningsvesten og er klar jeg ..... hvor blir de aaaaaaaaaaav???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.