Gå til innhold

Ulv!!!


Gjest lei av unødvendig personangrep!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tar du utfordringen???

Du skriver: "Etter min mening ødelegger du mer enn du skaper."

Det er intet som forhindrer DEG i å gå foran med et godt eksempel med anti-rasistiske innlegg - men det forekommer meg at jeg ikke har sett ett eneste ett av deg....

Hvorfor ikke?

Foreslår at du istedet for å beskjeftige deg med å kritisere min måte å skrive på, faktisk gjør noe selv.

Når du så har noe å vise til, vil din mening kanskje veie noe tyngre enn det den gjør nå.

Med vennlig hilsen

Jeg er enig med mrxx!

Selv om hensiktene er gode, så er det faktisk mer ødeleggende med metoden din.

Det du oppnår er at mange synes du er så irriterende, og så er det ingen som gidder å høre etter lenge.

Dessuten så kan jeg ikke se at du egentlig kjemper for saken. Det ser mer ut som en personforfølgelse. Og det hjelper ikke. Du klarer ikke å ødelegger Ulv, men du klarer å ødelegge for mange andre. Og for dem med lik synspunkter som deg.

Faktum er at dette har stått i avisene. Det er det ingen som kan gjøre noe med. Men når man tar det opp som debatt, så få alle muligheten til å ytre seg, også de,som i følge deg, er uskyldige. Du respektere dem ikke som enkelindivid, hvis du ikke lar dem får ytre.

Du respektere ikke andres meninger når du ødelegger debatten på denne måte. Nå snakker jeg ikke om ulv's meninger, men om andres. Når du diskutere på denne måte, så jager du andre bort.

Det er rasisme, og fordommer overalt. Men hvis du la debatten leve, så får man ting fram, og man kan fjerne fordommer og feilopplysninger.

Jeg har sett innlegg av andre med samme synspunkter som deg. Det er veldig interresant, hvis man hører etter. Men den kranglingen mellom deg og ulv synes faktisk jeg er barnslig. Og du bare gjentar deg selv hele tiden.

Jeg utfordrer deg til å komme med noe fornuftig istedet.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    88

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Zirine

    16

  • mrxx

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Jeg er enig med mrxx!

Selv om hensiktene er gode, så er det faktisk mer ødeleggende med metoden din.

Det du oppnår er at mange synes du er så irriterende, og så er det ingen som gidder å høre etter lenge.

Dessuten så kan jeg ikke se at du egentlig kjemper for saken. Det ser mer ut som en personforfølgelse. Og det hjelper ikke. Du klarer ikke å ødelegger Ulv, men du klarer å ødelegge for mange andre. Og for dem med lik synspunkter som deg.

Faktum er at dette har stått i avisene. Det er det ingen som kan gjøre noe med. Men når man tar det opp som debatt, så få alle muligheten til å ytre seg, også de,som i følge deg, er uskyldige. Du respektere dem ikke som enkelindivid, hvis du ikke lar dem får ytre.

Du respektere ikke andres meninger når du ødelegger debatten på denne måte. Nå snakker jeg ikke om ulv's meninger, men om andres. Når du diskutere på denne måte, så jager du andre bort.

Det er rasisme, og fordommer overalt. Men hvis du la debatten leve, så får man ting fram, og man kan fjerne fordommer og feilopplysninger.

Jeg har sett innlegg av andre med samme synspunkter som deg. Det er veldig interresant, hvis man hører etter. Men den kranglingen mellom deg og ulv synes faktisk jeg er barnslig. Og du bare gjentar deg selv hele tiden.

Jeg utfordrer deg til å komme med noe fornuftig istedet.

Mvh

Hei!

Problemet er snarere at signaturen "Fårikål" ikke viser evne til å ta saklige argumenter og/eller opplysninger innover seg.

Da blir det kun rasistisk og/eller fremmedfiendtlig propaganda igjen.

Noen ønsker slikt velkommen. Selv ser jeg helst at slikt fjernes fra DOL.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med mrxx!

Selv om hensiktene er gode, så er det faktisk mer ødeleggende med metoden din.

Det du oppnår er at mange synes du er så irriterende, og så er det ingen som gidder å høre etter lenge.

Dessuten så kan jeg ikke se at du egentlig kjemper for saken. Det ser mer ut som en personforfølgelse. Og det hjelper ikke. Du klarer ikke å ødelegger Ulv, men du klarer å ødelegge for mange andre. Og for dem med lik synspunkter som deg.

Faktum er at dette har stått i avisene. Det er det ingen som kan gjøre noe med. Men når man tar det opp som debatt, så få alle muligheten til å ytre seg, også de,som i følge deg, er uskyldige. Du respektere dem ikke som enkelindivid, hvis du ikke lar dem får ytre.

Du respektere ikke andres meninger når du ødelegger debatten på denne måte. Nå snakker jeg ikke om ulv's meninger, men om andres. Når du diskutere på denne måte, så jager du andre bort.

Det er rasisme, og fordommer overalt. Men hvis du la debatten leve, så får man ting fram, og man kan fjerne fordommer og feilopplysninger.

Jeg har sett innlegg av andre med samme synspunkter som deg. Det er veldig interresant, hvis man hører etter. Men den kranglingen mellom deg og ulv synes faktisk jeg er barnslig. Og du bare gjentar deg selv hele tiden.

Jeg utfordrer deg til å komme med noe fornuftig istedet.

Mvh

Hei,

Hvilket "fornuftig" svar forventer du til trakassering av jøder, muslimer, osv?

UiF er fullstendig klar over hva han gjør. Han vet utmerket godt at han mobber uskyldige. Han er ikke interessert i noen saklig diskusjon.

===

Og likefullt - hvorfor forventer du at jeg skal måtte bedrive voksenopplæring av UiF og andre? Det er vel ikke min plikt mer enn din?

===

Videre - kritikken din burde vel rettes mot UiFs sine innlegg, og ikke hvordan jeg velger å besvare dem?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Demokratiet er ikke alltid rettferdig

Hei!

Problemet er snarere at signaturen "Fårikål" ikke viser evne til å ta saklige argumenter og/eller opplysninger innover seg.

Da blir det kun rasistisk og/eller fremmedfiendtlig propaganda igjen.

Noen ønsker slikt velkommen. Selv ser jeg helst at slikt fjernes fra DOL.

Beste hilsen

Det er sikkert noen som vil fjerne deg og sør også, uten at det sier så mye.

Det er til og med folk som ønsker/ønsket fjernet Moder Theresa, fordi hun er katolsk nonne og i mot prevensjon. I et land som India er det katastrofe mener de.

Alle har noen de vil ha fjernet, satt knebel på, fenglset eller drept.

At Ulv ikke vil være enig med sør, eller ikke finner hans "argumenter" matnyttige, betyr ikke AUTOMATISK at Ulv bør fjernes.

Vi har ordstyrere som kan slå med klubba når noen bryter demokratiets regler og samfunnets lover. Å mobbe debattanter er brudd på demokratiske regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Demokratiet er ikke alltid rettferdig

Hei,

Hvilket "fornuftig" svar forventer du til trakassering av jøder, muslimer, osv?

UiF er fullstendig klar over hva han gjør. Han vet utmerket godt at han mobber uskyldige. Han er ikke interessert i noen saklig diskusjon.

===

Og likefullt - hvorfor forventer du at jeg skal måtte bedrive voksenopplæring av UiF og andre? Det er vel ikke min plikt mer enn din?

===

Videre - kritikken din burde vel rettes mot UiFs sine innlegg, og ikke hvordan jeg velger å besvare dem?

Med vennlig hilsen

Kritikken burde altså rettes mot Ulv sine innlegg ?

Det er kun din mening, og ikke -noe- som helst annet. Den er akkuret like lite eller mye verd som alle andres.

Hvor stor makt tror du andre mennesker er villig til å gi deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Det er sikkert noen som vil fjerne deg og sør også, uten at det sier så mye.

Det er til og med folk som ønsker/ønsket fjernet Moder Theresa, fordi hun er katolsk nonne og i mot prevensjon. I et land som India er det katastrofe mener de.

Alle har noen de vil ha fjernet, satt knebel på, fenglset eller drept.

At Ulv ikke vil være enig med sør, eller ikke finner hans "argumenter" matnyttige, betyr ikke AUTOMATISK at Ulv bør fjernes.

Vi har ordstyrere som kan slå med klubba når noen bryter demokratiets regler og samfunnets lover. Å mobbe debattanter er brudd på demokratiske regler.

Kjære venn!

Du mener altså at det er helt greit med rasisme-fremmende innlegg på DOL?

Jeg er grunnleggende imot sensur. Og Fårikål blamerer egentlig bare seg selv med slike uttalelser. Men når det blir et mønster av det: en konstant strøm av innlegg hvis eneste mål er å spre fordommer om innvandrere, mener jeg det er betimelig å reagere.

At Fårikål selv ikke har vett til litt selvjustis, er skremmende i seg selv.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Kritikken burde altså rettes mot Ulv sine innlegg ?

Det er kun din mening, og ikke -noe- som helst annet. Den er akkuret like lite eller mye verd som alle andres.

Hvor stor makt tror du andre mennesker er villig til å gi deg ?

Hei!

Åpent spørsmål til deg:

Hvor vil DU sette grensen -- men kanskje det ikke er så interessant. Det er jo bare DIN helt private mening.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du minner meg veldig om en jeg "kjenner" som heter Chris. Dere er helt like (!) når det gjelder måten å utrykke seg på.

Tenk om det finnes to av dere..?

Han tror jeg at jeg har vært borti før også - men det var på en chat tror jeg for mange år siden.

Han er/var jo egentlig skikkelig smart - og hadde blant annet peiling på data. Men hadde en del sære sider/meninger også.

Herjer han enda - såfall hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Etter min mening ødelegger du mer enn du skaper."

Det er intet som forhindrer DEG i å gå foran med et godt eksempel med anti-rasistiske innlegg - men det forekommer meg at jeg ikke har sett ett eneste ett av deg....

Hvorfor ikke?

Foreslår at du istedet for å beskjeftige deg med å kritisere min måte å skrive på, faktisk gjør noe selv.

Når du så har noe å vise til, vil din mening kanskje veie noe tyngre enn det den gjør nå.

Med vennlig hilsen

Du vet ikke noe som helst hva jeg gjør og ikke gjør i denne sammenhengen så slutt å snakk vrøvl.

Det jeg sier er at du ikke går foran som ett godt eksempel i måten du diskuterer på.

Dine meninger veier heller ikke stor i denne sammenhengen desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Du vet ikke noe som helst hva jeg gjør og ikke gjør i denne sammenhengen så slutt å snakk vrøvl.

Det jeg sier er at du ikke går foran som ett godt eksempel i måten du diskuterer på.

Dine meninger veier heller ikke stor i denne sammenhengen desverre.

Hei!

De veier betydelig mer enn dine. For å si det slik. Men du får sikkert støtte blant rasister etc.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke noe som helst hva jeg gjør og ikke gjør i denne sammenhengen så slutt å snakk vrøvl.

Det jeg sier er at du ikke går foran som ett godt eksempel i måten du diskuterer på.

Dine meninger veier heller ikke stor i denne sammenhengen desverre.

Jo, jeg vet hva du gjør på DOL, og jeg har enda til gode å se deg engasjere deg mot rasister.

Du påpeker at du ikke liker hvordan jeg argumenterer. Greit, men rimelig irrelevant ettersom du ikke selv har noe å vise til.

Skjerpings, mrxx - gjør noe selv (på DOL) istedet for å kritisere hvordan andre velger å gjøre ting.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken burde altså rettes mot Ulv sine innlegg ?

Det er kun din mening, og ikke -noe- som helst annet. Den er akkuret like lite eller mye verd som alle andres.

Hvor stor makt tror du andre mennesker er villig til å gi deg ?

Har jeg noensinne påstått at det er noe annet enn min mening?

Ikke det?

Takk.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De veier betydelig mer enn dine. For å si det slik. Men du får sikkert støtte blant rasister etc.

Beste hilsen

Javel? Du kan jo begrunne det. Men forresten du kan slippe, det interesserer meg ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høne I Frikassè

Han tror jeg at jeg har vært borti før også - men det var på en chat tror jeg for mange år siden.

Han er/var jo egentlig skikkelig smart - og hadde blant annet peiling på data. Men hadde en del sære sider/meninger også.

Herjer han enda - såfall hvor?

Han herjet på chat tidligere, jo. (les IRC på Undernet - #sol.30pluss).

Sist jeg "hørte" fra ham, var mens han trakkaserte alt og alle han kom over på VG-forum.

Tenkte kanskje han hadde hoppet over hit. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Javel? Du kan jo begrunne det. Men forresten du kan slippe, det interesserer meg ikke:-)

Hei!

Interessant å registrere at du ikke er interessert i en saklig begrunnelse. Saklig argumentasjon er kahende ikke noe av interesse for deg?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da følger du kanskje din egen oppfordring, istedet for å forpeste fora med hat og trakassering av uskyldige mennesker.

Mobberen fra ungdomsskolen som aldri ble voksen?

Godeste sør diskuterer person og ikke sak igjen, ser jeg.

Jeg ser en person som trakasserer i denne tråden, og det er deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han herjet på chat tidligere, jo. (les IRC på Undernet - #sol.30pluss).

Sist jeg "hørte" fra ham, var mens han trakkaserte alt og alle han kom over på VG-forum.

Tenkte kanskje han hadde hoppet over hit. ;P

Stemmer det - jeg var en del på 30pluss for noen år siden.

Han er visstnok ganske kjekk!!

Det er ikke snakk om samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg vet hva du gjør på DOL, og jeg har enda til gode å se deg engasjere deg mot rasister.

Du påpeker at du ikke liker hvordan jeg argumenterer. Greit, men rimelig irrelevant ettersom du ikke selv har noe å vise til.

Skjerpings, mrxx - gjør noe selv (på DOL) istedet for å kritisere hvordan andre velger å gjøre ting.

Med vennlig hilsen

Så det er på DOL som er den rette arenaen for sånt arbeid?..*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godeste sør diskuterer person og ikke sak igjen, ser jeg.

Jeg ser en person som trakasserer i denne tråden, og det er deg.

Sammen med deg, kjære Zirine.

Godt at man kan stole på deg ihvertfall.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...