Gå til innhold

Nå sier jeg takk for meg!


DIXI

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen her inne!

Dette er en både trist og glad melding. Jeg har nemlig bestemt meg for å slutte som ansvarlig for å føre tilsyn her inne på Overgrepssiden.

Livet går videre, og jeg kjenner at jeg har kommet til et nytt kapittel - eller veikryss, eller kall det hva du vil. Jeg har vært her inne i flere år nå, fulgt veldig mange i den lange og tunge kampen for å få hjelp og bli hørt etter overgrep. Mange har blitt fantastisk gode venner som jeg kommer til å ha resten av livet! (Ingen nevnt - ingen utelatt eller glemt - dere vet selv hvem dere er!).

Noen har vært irritert på meg fordi jeg ikke kunne gi den hjelpen eller det svaret de ønsket å høre. Men sånn vil det alltid være, og jeg har hele tiden gjort så godt jeg kunne og gitt de rådene jeg har kunnet stå inne for. Det tror jeg de fleste forstår!

Nå kjenner jeg at jeg må videre i livet. Jeg har fått meg en fantastisk kjæreste som jeg tilbringer mer og mer tid sammen med - kanskje flytter jeg dit han bor en dag - hvem vet? Jeg har det i hvert fall så godt som jeg aldri har hatt det før, og jeg føler meg veldig heldig som har funnet frem til denne lykken! Håper virkelig at dere også kan finne den ro og fred i forhold til overgrepet som jeg har - det unner jeg dere alle!

Vær så snill å ta godt vare på dere selv, lov meg det! Jeg har blitt så glad i dere - dere betyr MASSE for meg! Jeg kommer nok til å komme på besøk her inne med ujevne mellomrom, så det vil nok vanke et par kommentarer selv om jeg har sluttet å "jobbe" her inne.

Se fremover folkens - verden ligger der ute og venter på dere. Go get it!

Min aller hjerteligste klem til hver i sær!

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DIXI

    21

  • Anki

    2

  • trist24

    2

  • huufsa

    1

Mest aktive i denne tråden

girlunknown

Tusen takk for at du er deg, Grete! Du skal vite at du har betydd og betyr veldig mye for meg helt siden vi 'snakket' for første gang for flere år siden.

Ta veldig godt vare på deg selv! Håper du ikke misliker om det kommer en mail litt innimellom - sånn hyggelig mail :-) ? Du har fortsatt hotmail adressen?

Mange store klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du er deg, Grete! Du skal vite at du har betydd og betyr veldig mye for meg helt siden vi 'snakket' for første gang for flere år siden.

Ta veldig godt vare på deg selv! Håper du ikke misliker om det kommer en mail litt innimellom - sånn hyggelig mail :-) ? Du har fortsatt hotmail adressen?

Mange store klemmer fra meg

Tusen takk skal du ha for det!! Klart det er hyggelig med mail, jeg har fremdeles samme adressen.

Jeg leste den koselige beskrivelsen din av bryllup og barnedåp og så på bildet - kjekt å se den lille familien! Ønsker dere alle mulig lykke i fremtiden!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre, Grete! Det er godt å høre at du har det så bra nå! Håper du får en deilig sommer med masse sunn kjærlighet og gode opplevelser :-)

Dette betyr vel ikke slutten for overgrepsforum, håper jeg?

Vet du om det kommer noen annen tilsyns-ansvarlig hit?

Alt-godt-videre-klemmer fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicia24

Hei Grete,

Har ikke vært her inne lenge, men fikk lyst til å skrive noen ord likevel :)

Siden jeg kom inn her for en kort tid siden, så har jeg vært her jevnlig. Har også skumlest på tidligere innlegg. Synes du har gjort en flott jobb!! Man merker at du bryr deg.

Jeg fikk støtte til å ta et valg, da jeg skrev mitt første innlegg her. Har siden tatt kontakt med både psykolog og smi. Takk for rådet forresten :) Det er mange fine folk her på forumet, ikke minst deg Grete,

Så lykke til videre. Nyt nået.

Du fortjener det beste!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre, Grete! Det er godt å høre at du har det så bra nå! Håper du får en deilig sommer med masse sunn kjærlighet og gode opplevelser :-)

Dette betyr vel ikke slutten for overgrepsforum, håper jeg?

Vet du om det kommer noen annen tilsyns-ansvarlig hit?

Alt-godt-videre-klemmer fra meg :-)

Kjære Fudge!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!!!

Neida, det betyr nok ikke slutten på forumet. Jeg vet ikke om det kommer noen ny tilsynsperson etter meg, jeg har ikke hørt noe fra webmaster om det. Jeg synes det er veldig stille og rolig her inne, kanskje forumet kan klare seg uten "vaktbikkje"?!

Ha det fint du også!!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Grete,

Har ikke vært her inne lenge, men fikk lyst til å skrive noen ord likevel :)

Siden jeg kom inn her for en kort tid siden, så har jeg vært her jevnlig. Har også skumlest på tidligere innlegg. Synes du har gjort en flott jobb!! Man merker at du bryr deg.

Jeg fikk støtte til å ta et valg, da jeg skrev mitt første innlegg her. Har siden tatt kontakt med både psykolog og smi. Takk for rådet forresten :) Det er mange fine folk her på forumet, ikke minst deg Grete,

Så lykke til videre. Nyt nået.

Du fortjener det beste!!!

Klem

Kjære Felicia!

Åååå, så godt å høre at du synes du har fått hjelp her inne! Jeg kjenner jeg blir glad helt ned i tærene når jeg hører slikt!

Stå på, du har vært modig - fortsett med det!

Ønsker deg lykke til på veien videre!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete.

Jeg er ikke den som har vært mest aktiv her, men jeg synes du har gitt mye til forumet her. Og det er jeg neppe alene om å synes.

Godt å høre at du har det bedre og at det går ann å få det godt.

Lykke til vidre.

klem fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Fudge!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!!!

Neida, det betyr nok ikke slutten på forumet. Jeg vet ikke om det kommer noen ny tilsynsperson etter meg, jeg har ikke hørt noe fra webmaster om det. Jeg synes det er veldig stille og rolig her inne, kanskje forumet kan klare seg uten "vaktbikkje"?!

Ha det fint du også!!

Klem fra Grete :-)

Jeg syns det er fint at det er en person som har egen erfaring og som eventuelt har utdanning i tillegg svarer her inne.

Syns det virker som det er behov for det.

Kanskje spesielt viktig at en person som har opplevd noe av det samme kan gi svar.

Forutsatt at personen klarer å skille mellom seg selv og andre og er i en prosess hvor en har gjennomarbeidet sine egne traumer på en slik måte at en klarer å gi konstruktive råd.

Virker som du er der, og det er bra! Det gir håp til mange og det er noe av det viktigste man kan formidle. HÅP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid26

Kjære fantastiske Grete, du har gjort en utrolig insats her inne. Tusen takk. Du betyr masse for mange, og har gitt så mye.

Så godt å høre at du har funnet kjærligheten og alt godt det bringer :-)

Jeg takker deg Grete for all støtte du har gitt meg, og alle kloke svar du har gitt, det har betydd veldig mye for meg i min prosess.

Du er bare helt toppers Grete, og lykke til videre i livet.

* Jeg vil aldri glemme deg *

Min beste hilsen til deg fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære fantastiske Grete, du har gjort en utrolig insats her inne. Tusen takk. Du betyr masse for mange, og har gitt så mye.

Så godt å høre at du har funnet kjærligheten og alt godt det bringer :-)

Jeg takker deg Grete for all støtte du har gitt meg, og alle kloke svar du har gitt, det har betydd veldig mye for meg i min prosess.

Du er bare helt toppers Grete, og lykke til videre i livet.

* Jeg vil aldri glemme deg *

Min beste hilsen til deg fra meg :-)

*Smask* !!!

Stå på, du er en vinner!

En dag treffes vi nok....!! Da skal du få en KJEMPEGOD klem, for det har du virkelig fortjent!

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete.

Jeg er ikke den som har vært mest aktiv her, men jeg synes du har gitt mye til forumet her. Og det er jeg neppe alene om å synes.

Godt å høre at du har det bedre og at det går ann å få det godt.

Lykke til vidre.

klem fra Ano

Kjære Ano!

Tusen takk til deg også - setter virkelig pris på det du skriver!

Take care!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Koselig at du føler at livet har gått videre, og at du følger veien som nå er foran deg. Ønsker deg og din kjære all lykke i tiden fremover :-)

Håper samtidig at du blir å finne i periferien her, og kanskje kommer innom lokale minitreff med de "gamle" DOLerene fra din kant av landet. En dag surrer jeg meg sikkert innom din landsdel jeg også.

Jeg har jo tidligere tastet med en del av de som har vært aktive her, og har fremdeles en del kontakt med enkelte; så jeg vet at din innsats her har vært til meget stor hjelp og at den har inspirert mange til å arbeide seg fra en svært vanskelig livssituasjon og videre i retning av å bygge opp en tilværelse hvor de etterhvert kan bli eller allerede er rimelig lykkelige.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest abrigal

Kjære Grete

Du har gjordt en fabelaktig jobb for unikt mange mennesker!

Jeg forstår at du setter strek og vil leve livet videre. Jeg sto selv på det punktet for noen år siden.

Ønsker deg alt godt videre.

Klem fra Kristine i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Grete

Du har gjordt en fabelaktig jobb for unikt mange mennesker!

Jeg forstår at du setter strek og vil leve livet videre. Jeg sto selv på det punktet for noen år siden.

Ønsker deg alt godt videre.

Klem fra Kristine i Bergen

Kjære Kristine!

Takk for kloke ord! Har savnet deg litt her inne da vett du, men skjønner nå utmerket godt hva det handler om!!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du føler at livet har gått videre, og at du følger veien som nå er foran deg. Ønsker deg og din kjære all lykke i tiden fremover :-)

Håper samtidig at du blir å finne i periferien her, og kanskje kommer innom lokale minitreff med de "gamle" DOLerene fra din kant av landet. En dag surrer jeg meg sikkert innom din landsdel jeg også.

Jeg har jo tidligere tastet med en del av de som har vært aktive her, og har fremdeles en del kontakt med enkelte; så jeg vet at din innsats her har vært til meget stor hjelp og at den har inspirert mange til å arbeide seg fra en svært vanskelig livssituasjon og videre i retning av å bygge opp en tilværelse hvor de etterhvert kan bli eller allerede er rimelig lykkelige.

*klem*

Kjære snille Singu!

DEG har jeg i hvert fall savnet innimellom!! Det gikk heftig for seg i en periode her inne... hehe :-)

Tusen takk for pene ord! Du har hjulpet meg og mange andre med saklige kommentarer, trøst og oppmuntring, så du fortjener jammen ros selv!

Håper vi treffes en gang, det hadde vært veldig hyggelig å få mimret litt om "gamle dager"!!!

Kjempeklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Grete

Du har gjordt en fabelaktig jobb for unikt mange mennesker!

Jeg forstår at du setter strek og vil leve livet videre. Jeg sto selv på det punktet for noen år siden.

Ønsker deg alt godt videre.

Klem fra Kristine i Bergen

Vil bare ønske deg lykke til vidre.Vil oxo si at du har gjort en kjempe jobb og vært en støtte for mange.Takker for alle svar og råd du har gitt meg:o)

Klem Susi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete!

Veldig lenge siden du hjalp meg veldig mye (jeg var Tia da)- og jeg er ikke aktiv her lengre. Men jeg ville bare si tusen takk til deg - for det du har gjort for meg og det du har gjort for veldig mange andre.

Håper du har kommet til et bra veiskille - håper du vil få det bra fremover. Du fortjener det!

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Vil bare ønske deg lykke til vidre.Vil oxo si at du har gjort en kjempe jobb og vært en støtte for mange.Takker for alle svar og råd du har gitt meg:o)

Klem Susi

Tusen, tusen takk for mange gode svar og oppmuntringer.

Unner deg at du har kommet dit du er nå. Lykke til videre på veien!!!

Du betyr så mye for mange.

Ta vare på deg selv!

Stor klem:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikita70

Lykke til videre i ditt liv :-)

jeg har ikke skrevet så mye her inne, men har lest.

Du har gjort en strålende god jobb her !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...