Gå til innhold

Hva bør vi slette?


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Vet det. Men det kan jo snu seg, for som tidligere medarbeider på dol finnes det en mulighet for at jeg kanskje går til sak mot dem. Jeg venter bare på en uttalelse fra advokaten min.

Stå på, og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 356
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    86

  • Ulv I Faarikaal

    74

  • Grip

    41

  • soleil

    29

Mest aktive i denne tråden

Du kan ikke tolke det slik at innlegg som blir stående er godkjent av oss. Vi leser som sagt ikke alt som skrives her - og det at ting ikke slettes kan ikke tolkes som aksept av innholdet.

Hvis vi ser noe vi finner uakseptabelt, så sletter vi det. Likeledes dersom vi blir gjort oppmerksom på noe som, også etter vår vurdering, er uønsket.

Tisp: Hold et godt øye med SierDuDet. Han skriver stort sett nedsettende om andre. Han mener selv han er morsom, men mange andre synes han er støtende i sin ordbruk og argumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisp: Hold et godt øye med SierDuDet. Han skriver stort sett nedsettende om andre. Han mener selv han er morsom, men mange andre synes han er støtende i sin ordbruk og argumentasjon.

Det du skriver har du helt rett i.

Jeg er ond og motbydelig og snakker stygt om alt og alle.

That's me, babe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orker ikke deg

Det du skriver har du helt rett i.

Jeg er ond og motbydelig og snakker stygt om alt og alle.

That's me, babe!

Stakkars lille deg. Din mor kan ikke ha vært god mot deg. Jeg har allerede bedt Webmaster holde et øye med deg. Rart du ikke har blitt kastet ut for lenge siden. Men kanskje du får delta på forumet på spesielle vilkår, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille deg. Din mor kan ikke ha vært god mot deg. Jeg har allerede bedt Webmaster holde et øye med deg. Rart du ikke har blitt kastet ut for lenge siden. Men kanskje du får delta på forumet på spesielle vilkår, ikke vet jeg.

Webbis er nok fullstendig klar over hva jeg skriver, men i motsetning til deg så klarer webbis åpenbart å bruke skjønn, og tro det eller ei men fyren har kanskje til og med litt humor.

Hvem har jeg forresten vært stygg mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orker ikke deg

Webbis er nok fullstendig klar over hva jeg skriver, men i motsetning til deg så klarer webbis åpenbart å bruke skjønn, og tro det eller ei men fyren har kanskje til og med litt humor.

Hvem har jeg forresten vært stygg mot?

Du er stygg bare du åpner skjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er stygg bare du åpner skjeften.

Jeg er også stygg når jeg lukker kjeften.

Du skulle sett bilder av meg. Da hadde du virkelig sett noe stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orker ikke deg

Jeg er også stygg når jeg lukker kjeften.

Du skulle sett bilder av meg. Da hadde du virkelig sett noe stygt!

Tenkte meg det. Men du har jo skrevet at du får regelmessig sex annehver uke, så da kan du vel ikke være så stygg. Hvis du ikke har en fin bil og en feit lommebok da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg det. Men du har jo skrevet at du får regelmessig sex annehver uke, så da kan du vel ikke være så stygg. Hvis du ikke har en fin bil og en feit lommebok da.

Det er mulig jeg får sex fordi veldig mange jenter har usedvanlig dårlig smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigfried

Det er mulig jeg får sex fordi veldig mange jenter har usedvanlig dårlig smak?

Eller så finner du dem på dol, kjent tilholdsted for desperate kvinns..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så finner du dem på dol, kjent tilholdsted for desperate kvinns..;)

Det er klart at det også er et alternativ.

Men det merkelige er at svært mange doldamer er veldig pene, noe jeg kan si etter å ha møtt veldig mange av dem, så disse trenger ikke å ty til ufine slasker, som meg, for å få seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orker ikke deg

Det er mulig jeg får sex fordi veldig mange jenter har usedvanlig dårlig smak?

Ja, kan ikke komme på noen annen forklaring. Men det er jo bra for deg. Regner med at du er heterofil, men ikke kvinnehater, selv om det kan virke slik noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan ikke komme på noen annen forklaring. Men det er jo bra for deg. Regner med at du er heterofil, men ikke kvinnehater, selv om det kan virke slik noen ganger.

Det er stor forskjell på å være kvinnehater og Ottarhater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orker ikke deg

Det er stor forskjell på å være kvinnehater og Ottarhater.

Nå har ikke jeg satt meg så veldig inn i hva Ottar mener om saker og ting, Men de ønsker i så fall likestilling for menn og kvinner. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor du har så veldig imot dem. De vil bare kvinner vel på sin måte. Alle har rett til å ytre meningene sine uten at andre skal kunne kalle dem motbydelige av den grunn. Tenk hvis stortingspolitikerne skal gå rundt og kalle hverandre for motbydelige bare fordi de ikke er enige med hverandre? Synes du er barnslig jeg. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg satt meg så veldig inn i hva Ottar mener om saker og ting, Men de ønsker i så fall likestilling for menn og kvinner. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor du har så veldig imot dem. De vil bare kvinner vel på sin måte. Alle har rett til å ytre meningene sine uten at andre skal kunne kalle dem motbydelige av den grunn. Tenk hvis stortingspolitikerne skal gå rundt og kalle hverandre for motbydelige bare fordi de ikke er enige med hverandre? Synes du er barnslig jeg. Hvor gammel er du?

Jeg er selvfølgelig klar over at Ottar kjemper for likestilling. Dog motarbeider de likestillingen sånn de holder på, og i hvert fall de man ser og leser om har ofte en svært fanatisk holdning til denne galskapens måten og oppnå likestilling på.

Jeg er selvsagt ikke uenig i at likestilling er viktig å kjmpe for. Det er måten det gjøres på fra denne gruppen som er hårreisende, og det eneste de gjør hver gang de åpner kjeften er tilsynelatende å forsøke å sette likestillingen 10 år tilbake i tid.

Mange av dem fremstår også som skikkelige mannshatere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orker ikke deg

Jeg er selvfølgelig klar over at Ottar kjemper for likestilling. Dog motarbeider de likestillingen sånn de holder på, og i hvert fall de man ser og leser om har ofte en svært fanatisk holdning til denne galskapens måten og oppnå likestilling på.

Jeg er selvsagt ikke uenig i at likestilling er viktig å kjmpe for. Det er måten det gjøres på fra denne gruppen som er hårreisende, og det eneste de gjør hver gang de åpner kjeften er tilsynelatende å forsøke å sette likestillingen 10 år tilbake i tid.

Mange av dem fremstår også som skikkelige mannshatere.

Kan du ikke bare si det da istendenfor å kalle dem svin, dyr og motbydelige. Det blir så tullete og du virker så barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...