Gå til innhold

En bitteliten, rar drøm


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Trist at du ble skuffet, men resten virker jo fornuftig.

Jeg mener, ved frokosten, prøv å åpne en pakke kokt skinke og sett den midt på bordet. Hva lukter det da? Helkt klart, er du eneste jenta i rommet da så blir du beordret marsj i dusjen!

Derfor liker jeg best Pestomarinert skinke.

Men hvorfor slutter jeg ikke å spise kjøttdeig når jeg får brekningstendenser av å åpne en kjøttdeigpakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pssh..

"Du vil få en ny venn som gjør at du kommer over hindringer og får fremgang i livet. Etter at du har fått denne nye vennen vil du oppleve mye glede, og få lykke i kjærligheten."

Den synes jeg var fin. Hvor skinka kommer inn i bildet er jeg heller usikker på.

*lete*

Jeg fant bare en om skinke:

"Spiser du skinke kan du miste noe som betyr mye for deg"

Jeg tror vi velger den første. Den var hyggeligere.

Var det fra en Drømmetydningsbok eller fra ditt hode?

Jeg likte godt den første tolkningen der altså.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det fra en Drømmetydningsbok eller fra ditt hode?

Jeg likte godt den første tolkningen der altså.

:-)

Det var fra en drømmetydningswebside. Den var litt eh..modifisert. Det gjaldt et kyllinglår. Men det duger vel.

Nr 2 gjaldt faktisk skinke. Man kunne søke på drømmeord. Så vi kan jo dele det opp:

Fødsel:

Er du en kvinne bør du ta en graviditetstest, eller så er det en advarsel om å være forsiktig så du ikke blir gravid hvis du ikke ønsker det. En fødsel kan også bety en ny start i livet eller gode nyheter. Dette er en drøm om skjulte ønsker eller frykt hvis drømmeren er gravid. Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått

Skinke:

Spiser du skinke kan du miste noe som betyr mye for deg.

Hmm, den siste var ikke kul, men kanskje du skal ta en graviditetstest??

http://www.droemmetydning.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fra en drømmetydningswebside. Den var litt eh..modifisert. Det gjaldt et kyllinglår. Men det duger vel.

Nr 2 gjaldt faktisk skinke. Man kunne søke på drømmeord. Så vi kan jo dele det opp:

Fødsel:

Er du en kvinne bør du ta en graviditetstest, eller så er det en advarsel om å være forsiktig så du ikke blir gravid hvis du ikke ønsker det. En fødsel kan også bety en ny start i livet eller gode nyheter. Dette er en drøm om skjulte ønsker eller frykt hvis drømmeren er gravid. Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått

Skinke:

Spiser du skinke kan du miste noe som betyr mye for deg.

Hmm, den siste var ikke kul, men kanskje du skal ta en graviditetstest??

http://www.droemmetydning.com/

Tja, jeg spiste ikke skinka.

Ikke er jeg gravid heller, men jeg fikk mensen for 3 timer siden.

Kanskje det rett og slett var noe hormonelt, og kanskje jeg var litt mer sulten enn klar for barn i drømmen?

Egentlig vil jeg heller ha en baby enn å spise skinke. Jeg liker jo ikke skinke no særlig.

Eller: Kanskje vi ikke behøver å tolke alle drømmene vi drømmer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigerinna mi drømte at hun skulle ha barn. Det ble firlinger: fire fiskepinner ;)

For noen år siden var det ei jente på Forum for Ufrivillig Barnløshet som midt oppi prøverørsforsøket drømte at hun fødte seks ørreter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det ei jente på Forum for Ufrivillig Barnløshet som midt oppi prøverørsforsøket drømte at hun fødte seks ørreter...

Så lenge de ikke drømmer at det detter ut en rognpose, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det ei jente på Forum for Ufrivillig Barnløshet som midt oppi prøverørsforsøket drømte at hun fødte seks ørreter...

Hoho. Altså ikke bare jeg som drømmer at jeg føder mat.

Ørreter, fiskepinner og en pakke skinke. Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hoho. Altså ikke bare jeg som drømmer at jeg føder mat.

Ørreter, fiskepinner og en pakke skinke. Noen flere?

Nei, men jeg hadde engang en svært anstrengende drøm om å være gravid under foten.. Det var slitsomt for jeg kunne ikke tråkke ned..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...