Gå til innhold

Hva nå?


Gjest Benjamin 20

Anbefalte innlegg

Gjest Benjamin 20

Historien begynner som en annen. Hvilken som helst egentlig. Det begynte med at jeg har gått i klasse med denne jenta i et år. Helt siden jeg så henne første gang 16 August 2002 har jeg blitt storm forelsket. Jeg har ikke mye kontakt med denne jenta i den forstand at jeg snakker ikke så mye til henne. Hun prater sjeldent til meg men når jeg først prater med henne begynnner jeg å rødme og gjerne virke nervøs.

I dette året går hun i paralellklassen og jeg har begynt å snakke litt med henne. Men nå har jeg faktisk fått vite at hun og en bestekompis holder på.

Det irriterer meg i den forstand at jeg ikke har fortalt noen hva jeg føler for denne personen. Jeg mener... jeg har ikke enrett på henne men jeg angrer på at jeg ikke har sagt mine følelser til andre enn meg selv.

Jeg har aldri følt noe sånt for en jente og jeg er en gutt som har hatt relativt få kjærlighets forhold.

I den seneste tiden har jeg vært depressiv og helt ute av meg selv. Hvis jeg slipper ut alt kan jeg skade flere personer. Inkludert meg selv.

Jeg er forresten 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du seriøst tror du kan skade personer ved "slippe ut alt", bør du ta en tur til psykolog.

De aller fleste mennesker opplever å være forelska i noen uten at det blir gjengjeldt. It sucks, men thats life.

Bytt fokus! Hv med hun lille søte du ikke har gitt en sjans...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du seriøst tror du kan skade personer ved "slippe ut alt", bør du ta en tur til psykolog.

De aller fleste mennesker opplever å være forelska i noen uten at det blir gjengjeldt. It sucks, men thats life.

Bytt fokus! Hv med hun lille søte du ikke har gitt en sjans...?

Det var ikke ment som å "skade" i fysisk vold. Jeg mente jo det selvfølgelig at det ville skade forholdet til vennen samt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...