Gå til innhold

Det går mot høst.


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Det var seriøst kaldt når jeg syklet til jobb nå. Virkelig grusomt og fingrene mine ble selvsagt blå. Jeg ble også blå i ansiktet så jeg tror nok det er minusgrader ute. Djevelens verk disse minusgradene.

Det verste er at jeg liker det. Etter en lang sommer med sinnsykt bra vær, mye strand og sol som til og med har medført litt farge på legemet, samt en avrunding av det hele i varmere strøk, kroppslig forfall ut av en annen verden men som gir meg et ekstra treningsløft i månedene som kommer, så trives jeg med at bladene begynner å ramle ned fra trærne, soverommet mitt er kaldt når jeg legger meg om kvelden eller morgenen, og jeg har til og med fått fryst litt i to hockeyhaller iløpet av den sist uka.

Når man i tillegg har flere gode DVD filmer på lager, fri i en uke om tre dager og en helg hvor jeg kan drikke iskald øl mens jeg ser Norge går på hue og ræva ut av neste års EM sluttspill, så kan man vel knapt klage på noe.

Høsten er faktisk en helt ok årstid.

(Selv om jeg helt sikkert begynner å syte over kulda om et par mnd, men akkurat nå...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er friskt om morgenen og kvelden nå. Jeg kjører fortsatt mc på jobben og det kjennes godt at det er høst. Jeg småfryser litt når jeg kjører på jobb, men du verden så godt det er også. Liker å kjenne denne kalde luften, våkner gjør man og jeg kjenner den gode følelsen i kroppen lenge etter at jeg har begynt å jobbe. Alle årstider har sin sjarm:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er friskt om morgenen og kvelden nå. Jeg kjører fortsatt mc på jobben og det kjennes godt at det er høst. Jeg småfryser litt når jeg kjører på jobb, men du verden så godt det er også. Liker å kjenne denne kalde luften, våkner gjør man og jeg kjenner den gode følelsen i kroppen lenge etter at jeg har begynt å jobbe. Alle årstider har sin sjarm:-)

Deilig med høst nå! Sov skikkelig godt i natt for første gang på lenge, kaldt soverom, ja. Liker å tenne lampene når det blir mørkt, lese, brenne på peisen. Se på tv. Liker å gå tur når det er kaldt.

Det er blitt helt stille i hagen, uten forvarsel har alle småfuglene stukket sørover. Skvatretrostene nøler ennå, de samler seg i gjenger og sveiper over iblant. Så skretter skjærene, og kråka. Hvorfor gjør de så veldig det nå om høsten? Ikke skal de skaffe seg kjærster og ungene er blitt store.

Høst er en trøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja, har tenkt det samme i det siste jeg og! Er glad i høsten jeg, klar luft og avkjølende klima..syns det er deilig :)

Selv om det er et helvete å kjøre scooter i en tynn genser uten vanter..klarte på en måte å glemme at det var så kaldt som det det er, så presterte å kjøre ut med litt for lite klær..da var det rett under dyna med en stor kopp kakao etterpå for å si det sånn :)

Spesielt er det kos å se på film på denne tiden som du sier! Blir alltid masse film på meg utover høsten og vinteren. Og kakaodrikking.

Glad for at vi har årstider rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...