Gå til innhold

når kan man ta nytt forsøk?


gravidarium

Anbefalte innlegg

dere som har mye erafring med dette vet sikkert når det er lurt å ta nytt forsøk?

Har akkurat oppdaget at dette forsøket ikke gikk. har to igjen. er det lurt å hive seg på igjen så snart det er mulig?

Har dere ellers gode råd for at eggene skal feste seg??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei fn,

Siden ingen andre har svart ennå, gjør jeg det.

Jeg tror det er litt ulik praksis, på de forskjellige sykehus/klinikker vedrørende hvor fort man kan starte opp igjen - har du sjekket med ditt? Tror 3 måneder er vanlig ved sykehusene mens klinikkene ofte starter opp etter 1 måned igjen. Hvis du kan velge når du kan starte opp selv, anbefaler jeg deg å starte når du er klar - ikke noen vits i å vente hvis du er psykisk klar, mener jeg.

Når det gjelder tips til hvordan eggene best fester seg - så finnes det utallige og de fleste finner du her på forumet. Min kone tok masse vitaminer hele veien og startet opp ca 3 måneder før forsøket i tillegg gikk hun til akupunktør 8 startet opp ca 3 mnd før forsøk og gikk til behandling 1 gang per uke) - jeg tror sistnevnte årsak var avgjørende for det fantastiske resultatet det til slutt ble.

Gaute Mehl er en veldig flink akupunktør og er "spesialist" på området barnløshet. Han holder til i Oslo og kan treffes på telefon 23006950. Ta en telefon til ham, uansett om du bor i Oslo eller ei - han kan kan garantert gi deg noen tips.

Lykke til

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...