Gå til innhold

overgangsalder - flæsk - mosjon - kosthold


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Nå har det seg slik at min kjære mor har kommet dit da.. I overgangsaldren, og hun eser mer og mer ut.

Hunhar riktig kosthold. Hun føler seg som en elefant som snatr eksploderer.. : ) Stakkars.. Hun har masse vann i kroppen også, i tilegg til det hun legger på seg. Hun går lange turer hver søndag, men det er ikke nok mosjon prøver jeg å si.

Hun har lang reisevei til jobb, pluss en datter på 12 som skal følges opp med lekser osv.

Hun har nå fått ergometersykkel av meg som hun skal bruke, for å gå ned i vekt. (Dette går veldig ut på humøret hennes, føler seg stygg og feit og ikke noe passer).

Hvor lenge bør hun tråkke på sykkelen hver dag? HUn har ikke tid om morgenen, men kveldstid.

Noen damer her som kan dele deres erfaring fra den tida i livet? Prøver så godt jeg kan å hjelpe min frustrerte mor... : ) Sannerlig ikke greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...