Gå til innhold

kjærlighet


kai81

Anbefalte innlegg

Hei!!

Blei kjent med en jente for ca 4 månder siden. Vi hadde en kjempefin tid sammen,da på alle mulige måter. Full klaff i alle retninger som for eks sosialt interesere seksuelt etc.

Jeg falt pladask og alt føltes veldig godt hele veien.

Det samme sa hu til meg.

Men vi blei enige om å ikke gå inn i noe forhold da hun skulle fløtte til bergen for å studere! Helt greit det.. og vi var da begge inneforstått med at ting kunne komme til å skje.. både med meg og henne..

Men.. hvordan ska jeg tolke det når jeg får kjærlighetsbrev.. "gla i deg" meldinger etc.. hun ringer å gråter på tlf fordet hun savner meg.. for så å dra på byen 2-3 dager etterpå å haven i "høyet" med en annen kar.. noe hun og fortelte til meg selv at hadde skjedd.. men jeg forstår ikke hvorfor hun da ga det inntrykket av at det var meg hun ville ha no med.. sånn etterhvert vaffal.. og hun sier hele tia og.. at er det ment to be.. så finner " vi tilbake til hverandre " .. det er surt.. bittert og stikker langt inni rota å vite at hun er der oppe.. "koser" seg med andre.. og samtidig sier hun savner meg.. gla i meg.. love letters.. etc.. hu må være den mest nyedligeste jenta jeg har møtt.. men føler meg ganske.. " brukt " nå om det er rektig av meg å bruke..

Råd tips hjelp diskusjoner mottas med takk

Hilsen uberdeppa gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun hørtes ikke helt stabil ut..

Hvis hun ligger med andre så er hun nok ikke klar for noe seriøst forhold med deg.

Prøv å glem henne. Mange fisk i havet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det ikke er noen sjans å ha noe avstandsforhold med deg, og det ikke er noen sjans for at dere om et års tid vil bo i samme by, så må hun jo bare få lov å prøve å glemme deg, selv om det er hardt... både for henne og deg. Kanskje dere må gjøre helt enten eller her? enten starter dere et skikkelig pendleforhold, eller så bryter dere helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hørtes ikke helt stabil ut..

Hvis hun ligger med andre så er hun nok ikke klar for noe seriøst forhold med deg.

Prøv å glem henne. Mange fisk i havet...

jeg er vel egentlig klar over det.. men hvorfor har hun da gjort de tinga da ?

Det virker nesten litt som at hun vil ha meg i " bakhånd " på en måte.. burde jeg bare glemme jenta.. ikke være venner .. eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vel egentlig klar over det.. men hvorfor har hun da gjort de tinga da ?

Det virker nesten litt som at hun vil ha meg i " bakhånd " på en måte.. burde jeg bare glemme jenta.. ikke være venner .. eller ?

Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det beste er nok å droppe dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det ikke er noen sjans å ha noe avstandsforhold med deg, og det ikke er noen sjans for at dere om et års tid vil bo i samme by, så må hun jo bare få lov å prøve å glemme deg, selv om det er hardt... både for henne og deg. Kanskje dere må gjøre helt enten eller her? enten starter dere et skikkelig pendleforhold, eller så bryter dere helt?

Et avstandsforhold for meg hadde vel vært greit det.. jeg ville gjort det jeg kunne for å holdt det gående og bra.. men det sa hun selv at ikke var no vits å prøve på engang.. men... jeg er gla i hu.. veldig gla i hu.. og jeg vet meg å hu kunne fått te mye bra.. i forhold til hva hu har gitt utrykk for før hu reiste og.. men.. urk.. det gjør vondt det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det beste er nok å droppe dama.

er vel egentlig det.. bare få hu ut a systemet.. uff.. takk for svarene vaffal soleil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel egentlig det.. bare få hu ut a systemet.. uff.. takk for svarene vaffal soleil!

Er enig med soleil. Hun er nok ikke klar for noe seriøst med deg akkurat i øyeblikket, men det betyr ikke at hun ikke kan oppriktig savne deg og være glad i deg. Men noe seriøst nå? Neppe. Sorry.

Sender med en oppmuntring. Kjærlighetssorg stinker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

Hei!

Typen min gjorde det slutt for 4 mnd. siden, og han holder fortsatt på med dette. Ringer meg på natta, sier han savner meg og elsker meg. Fikk vite at han rota med ei anna jente i går, og at det kanskje kan bli noe mellom dem. Det er det verste jeg noen gang kunne få høre fra han. For bare 3 dager siden ringte han og sa at han savnet meg utrolig mye, og sov hos meg. Nå er han plutselig helt ferdig med oss...selv har jeg sittet og grått i flere timer, og vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Vet ikke hvorfor han gjør dette, men sier at vi bare er venner nå, noe som ikke kommer til å funke for meg siden jeg fortsatt har sterke følelser for ham.Tror ikke hun er den rette for deg, ellers prøver hun bare å gjøre deg sjalu. Eksen min sier han gjør det for at han er glad i meg, og han vil helst at jeg også skal komme over det. Lett for han å si, som gjorde det slutt hver gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

jeg er vel egentlig klar over det.. men hvorfor har hun da gjort de tinga da ?

Det virker nesten litt som at hun vil ha meg i " bakhånd " på en måte.. burde jeg bare glemme jenta.. ikke være venner .. eller ?

Dere kan jo alltids prøve å være venner, men det virker ikke helt som om hun vet hva hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Typen min gjorde det slutt for 4 mnd. siden, og han holder fortsatt på med dette. Ringer meg på natta, sier han savner meg og elsker meg. Fikk vite at han rota med ei anna jente i går, og at det kanskje kan bli noe mellom dem. Det er det verste jeg noen gang kunne få høre fra han. For bare 3 dager siden ringte han og sa at han savnet meg utrolig mye, og sov hos meg. Nå er han plutselig helt ferdig med oss...selv har jeg sittet og grått i flere timer, og vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Vet ikke hvorfor han gjør dette, men sier at vi bare er venner nå, noe som ikke kommer til å funke for meg siden jeg fortsatt har sterke følelser for ham.Tror ikke hun er den rette for deg, ellers prøver hun bare å gjøre deg sjalu. Eksen min sier han gjør det for at han er glad i meg, og han vil helst at jeg også skal komme over det. Lett for han å si, som gjorde det slutt hver gang....

Å jeg blir så sint. for en umoden egoist. Kan ikke du bli like sint, og så bruker du sinnet til å reise deg som en mer moden og sterkere person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

Er enig med soleil. Hun er nok ikke klar for noe seriøst med deg akkurat i øyeblikket, men det betyr ikke at hun ikke kan oppriktig savne deg og være glad i deg. Men noe seriøst nå? Neppe. Sorry.

Sender med en oppmuntring. Kjærlighetssorg stinker!

Der er jeg også enig med popin og soleil. Hun er nok ikke klar for å binde seg ennå. Og ja, kjærlighetssorg er virkelig noe dritt, skulle ikke vært lov til å gjøre en person så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo alltids prøve å være venner, men det virker ikke helt som om hun vet hva hun vil.

da kan jeg vel bare si at jeg vet hvordan du har det " sorg1 " .. det gjør vondt.. veldig vondt.. har selv sitte å grini mange timer over hu.. savn.. hvor gla jeg er i hu.. etc.. men hva er anbefalt å gjøre om hu plutselig skulle komme å si nå at hun ville at jeg skulle være gutten hennes.. selv om hun bor der oppe.. avstandsforhold er greit for meg.. men kanjeg stole på at hun holder seg ? Vet hun er ei jente som har " behov " for kosen..sex.. etc. men om hun har tenkt å funnet ut at hun ska klare seg fram til vi treffes å sånn.. burde jeg da stole på det ?.. burde jeg ta kjangsen ?..

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg blir så sint. for en umoden egoist. Kan ikke du bli like sint, og så bruker du sinnet til å reise deg som en mer moden og sterkere person?

vel.. jeg har et stort tempramang.. men blir mer skuffet å lei meg.. nesten som en tidløs sorg.. men men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med soleil. Hun er nok ikke klar for noe seriøst med deg akkurat i øyeblikket, men det betyr ikke at hun ikke kan oppriktig savne deg og være glad i deg. Men noe seriøst nå? Neppe. Sorry.

Sender med en oppmuntring. Kjærlighetssorg stinker!

Er vel det inntrykket jeg og har fått.. men føler bare at det ligger så mye ubesvart i den " greia " her.. lissom.. vær dag er en prøvelse med klump i halsen, og jeg kjenner savnet på hele kroppen .. bahh.. jah.. det stinker.. tusen takk for oppmuntringen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Typen min gjorde det slutt for 4 mnd. siden, og han holder fortsatt på med dette. Ringer meg på natta, sier han savner meg og elsker meg. Fikk vite at han rota med ei anna jente i går, og at det kanskje kan bli noe mellom dem. Det er det verste jeg noen gang kunne få høre fra han. For bare 3 dager siden ringte han og sa at han savnet meg utrolig mye, og sov hos meg. Nå er han plutselig helt ferdig med oss...selv har jeg sittet og grått i flere timer, og vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Vet ikke hvorfor han gjør dette, men sier at vi bare er venner nå, noe som ikke kommer til å funke for meg siden jeg fortsatt har sterke følelser for ham.Tror ikke hun er den rette for deg, ellers prøver hun bare å gjøre deg sjalu. Eksen min sier han gjør det for at han er glad i meg, og han vil helst at jeg også skal komme over det. Lett for han å si, som gjorde det slutt hver gang....

Typisk for de som vil ha i pose og sekk. Han vil ikke gi slipp på deg før han har funnet en annen han kan være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

Typisk for de som vil ha i pose og sekk. Han vil ikke gi slipp på deg før han har funnet en annen han kan være sammen med.

Han har visst gjort det nå...Han og ei venninne av han satt bak meg i forelesningen i dag, og snakket om at han skulle på "kline-ferie". Jeg gikk rett etter timen. Synes det var utrolig dårlig gjort av han, det må da gå an å vise litt medfølelse!Skjønner ikke hvorfor han gjør slik mot meg.Er han bare ute etter å såre meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

da kan jeg vel bare si at jeg vet hvordan du har det " sorg1 " .. det gjør vondt.. veldig vondt.. har selv sitte å grini mange timer over hu.. savn.. hvor gla jeg er i hu.. etc.. men hva er anbefalt å gjøre om hu plutselig skulle komme å si nå at hun ville at jeg skulle være gutten hennes.. selv om hun bor der oppe.. avstandsforhold er greit for meg.. men kanjeg stole på at hun holder seg ? Vet hun er ei jente som har " behov " for kosen..sex.. etc. men om hun har tenkt å funnet ut at hun ska klare seg fram til vi treffes å sånn.. burde jeg da stole på det ?.. burde jeg ta kjangsen ?..

Tusen takk for svar :)

Slik humøret mitt er nå, ville jeg ikke anbefalt deg å gå inn i et avstandsforhold. Du kommer til å bli såret uansett, ihvertfall hvis hun er så usikker som det virker. Har akkurat funnet ut at eksen har funnet en ny...det gjør vondt det!Vet ikke hva jeg skal gjøre, er så redd for å møte han med den nye jenta....dro hjem fra forelesning med en gang jeg hørte det. Får ikke gjort noe særlig...skulle bare ønske han hadde flyttet tilbake dit han kommer fra, og gitt opp studiet.Da hadde det vært så mye lettere for meg å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...