Gå til innhold

Yogi, Nordtrønder, Sats og Trollmor - Status?


Gjest ola34

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Nå er ICSI-prinsen vår snart 8 mnd og vi koser oss på tross av skriking, hyling og søvnløse netter :-)

Lurer fælt på hvordan det går med dere, da jeg ikke har vært på nett en stund og derfor ikke er særlig oppdatert.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ola34 :o)

Så koselig å "se" deg igjen! Har prinsen blitt 8 mnd. allerede....skal si tiden flyr!!!

Vår lille icsi-prins ble født 14. april, 4 uker for tidlig. Heldigvis har alt gått kjempefint, og vi nyter hver dag med vårt lille vidunder. Det er helt utrolig at vi endelig er blitt foreldre, og rett som det er må jeg klype meg i armen for å sjekke at det ikke bare er en drøm ;o)

Det har jo vært slitsomt også, vi har slitt med kolikk, og mange søvnløse netter etter hverandre kan slite veldig! Heldigvis er dette er tilbakelagt stadium nå.

Så jeg nyter dagene hjemme med min lille krabat og vår 8 årige golden retriever (som føler seg litt tilsidesatt, stakkar..)

Vi har jo 4 nedfryste i DK, så til våren kan det hende vi prøver igjen. Det er lov til å ha egg nedfryst bare i 2 år i DK, derfor må vi ha "brukt" dem innen høsten 2004. Synes dette er litt kjapt, men kan jo ikke la eggene gå til spille heller.

Gleder meg til å lese oppdateringer fra dere andre også :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra deg da. :o) Tiden flyr synes nå jeg. Synes ikke at det er så lenge siden dere kom med det glade budskapet om at dere hadde lykkes.

Selv har vi tatt en annen retning i vårt forsøk på å få et barn til. Vi venter på godkjenning fra BUFA og håper å få sendt våre adopsjonspapirer til Kina i løpet av høsten. Er vi riktig heldige, reiser vi dit på hentereise før jul neste år. Gleder oss utrolig mye og har fått en egen ro inni oss. Etter to aborter var vi møkklei av IVF. Nå går jeg bare rundt og smugtitter på små kinesiske barn. :o)

Hva med dere? Er dere fristet til å starte påan igjen?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra deg da. :o) Tiden flyr synes nå jeg. Synes ikke at det er så lenge siden dere kom med det glade budskapet om at dere hadde lykkes.

Selv har vi tatt en annen retning i vårt forsøk på å få et barn til. Vi venter på godkjenning fra BUFA og håper å få sendt våre adopsjonspapirer til Kina i løpet av høsten. Er vi riktig heldige, reiser vi dit på hentereise før jul neste år. Gleder oss utrolig mye og har fått en egen ro inni oss. Etter to aborter var vi møkklei av IVF. Nå går jeg bare rundt og smugtitter på små kinesiske barn. :o)

Hva med dere? Er dere fristet til å starte påan igjen?

Hilsen

Hei Yogi,

Så spennende det blir, lykke til...

Vi koser oss med gullet vårt på drøye 10 kg og planlegger nummer 2 eller kanskje 2 og 3 :-) Vi får se, er jo ikke bare å få her i gården... Tenker vi starter opp igjen neste år en gang, så får vi se hva som skjer...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan ola34!

Ja, tida flyr!!!! Våre små gullgutter, made in Copenhagen (ciconia) rundet 5 mnd. i går. Det går kjempefint med både mor, far og barn, og vi er ikke avskremt.... Men som du skriver, det er ikke bare å planlegge!!!! Vi gleder oss over hver dag og er så takknemlige som bare det. Håper de fleste som vanker her inne får oppleve dette. Jeg har også kontakt med trollmor, hennes William er 12 dager yngre enn mine to Lars og Eirik. Har faktisk vært og besøkt dem.

Håper alt går greit med deg og juli. Lykke til framover. Jeg er også stadig sjeldnere å se her inne på forumet, men det har jo sin naturlige forklaring.

I dag har vi vært på babysvømming for første gang, sammen med demeter1 og hennes lille gutt som er 5 uker eldre enn mine tvillinger.

Mange hilsener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ola34 :o)

Så koselig å "se" deg igjen! Har prinsen blitt 8 mnd. allerede....skal si tiden flyr!!!

Vår lille icsi-prins ble født 14. april, 4 uker for tidlig. Heldigvis har alt gått kjempefint, og vi nyter hver dag med vårt lille vidunder. Det er helt utrolig at vi endelig er blitt foreldre, og rett som det er må jeg klype meg i armen for å sjekke at det ikke bare er en drøm ;o)

Det har jo vært slitsomt også, vi har slitt med kolikk, og mange søvnløse netter etter hverandre kan slite veldig! Heldigvis er dette er tilbakelagt stadium nå.

Så jeg nyter dagene hjemme med min lille krabat og vår 8 årige golden retriever (som føler seg litt tilsidesatt, stakkar..)

Vi har jo 4 nedfryste i DK, så til våren kan det hende vi prøver igjen. Det er lov til å ha egg nedfryst bare i 2 år i DK, derfor må vi ha "brukt" dem innen høsten 2004. Synes dette er litt kjapt, men kan jo ikke la eggene gå til spille heller.

Gleder meg til å lese oppdateringer fra dere andre også :o)

Klem fra

Kanskje litt frekt å "blande meg inn", men det var så morsomt å lese om hvordan det går med dere!! Ikke sikkert at dere kjenner meg igjen, men noen av oss har vel fulgt hverandre i løypa. Tiden flyr tydeligvis! Gøy å høre at alt sår bra til med deres små og at dere stortrives i den nye rollen! Selv har jeg tvillinger i magen (uke 31), også "Made in Denmark", Maigaard. Gleder meg til å komme etter! Kos dere videre alle sammen og så håper jeg at det er maaange fler som kommer etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ola34 :o)

Så koselig å "se" deg igjen! Har prinsen blitt 8 mnd. allerede....skal si tiden flyr!!!

Vår lille icsi-prins ble født 14. april, 4 uker for tidlig. Heldigvis har alt gått kjempefint, og vi nyter hver dag med vårt lille vidunder. Det er helt utrolig at vi endelig er blitt foreldre, og rett som det er må jeg klype meg i armen for å sjekke at det ikke bare er en drøm ;o)

Det har jo vært slitsomt også, vi har slitt med kolikk, og mange søvnløse netter etter hverandre kan slite veldig! Heldigvis er dette er tilbakelagt stadium nå.

Så jeg nyter dagene hjemme med min lille krabat og vår 8 årige golden retriever (som føler seg litt tilsidesatt, stakkar..)

Vi har jo 4 nedfryste i DK, så til våren kan det hende vi prøver igjen. Det er lov til å ha egg nedfryst bare i 2 år i DK, derfor må vi ha "brukt" dem innen høsten 2004. Synes dette er litt kjapt, men kan jo ikke la eggene gå til spille heller.

Gleder meg til å lese oppdateringer fra dere andre også :o)

Klem fra

Hei kul,

Så moro å høre fra deg! Har ikke glemt deg, nei! ;o) Vi fulgte jo hverandre en del vi to. Og så har vi jo tatt forsøk på Maigaard begge to. Ja, skal si de kan sakene sine, Svend & co! ;o)

Husker godt når du testet positivt! Uke 31 allerede...oj, da er det ikke lenge igjen. Når er terminen, i begynnelsen av november? Og så to da gitt, snakk om flaks! Som du sikkert leste, så har vi 4 frossne hos Maigaard, håper de overlever opptining, sånn at det blir innsetting til våren. Er jo ganske kjapt, men siden reglene er sånn....Kanskje like greit for jeg begynner jo å dra littpå åra..hehe. (35 i oktober)

Det var kjempekoselig å "se" deg igjen, hvis du har lyst til å maile meg så er adr:

[email protected]

Lykke til videre med svangerskapet!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...