Gå til innhold

21 år og hengehud


Elle82

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned ca 50 kg over de to siste årene. Nå har jeg såkalt overflødig hud/hengehud som jeg vil bli kvitt. Jeg er fortsatt overvektig, og vil gjerne gå ned 10-20 kg til. Spørsmålet mitt er om jeg bør vente til jeg har gått ned de 10-20 kiloene før jeg tar en operasjon eller bør jeg ta operasjonen først? Er det noen som har noen erfaringer fra slike operasjoner? Har jeg rett til å få dette dekket av folketrygden siden jeg er såpass ung? Har ikke lyst til å ha hud som en 90-åring resten av livet og aldri kunne gå i bikini, shorts eller topper uten armer som andre jenter på min alder...

Håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...