Gå til innhold

Har lyst til å slutte å røyke


Gjest kan noen hjelpe

Anbefalte innlegg

Gjest kan noen hjelpe

Hei alle sammen

Har nå lyst til å stumpe sigaretten for godt. Lurer i den forbindelse på om noen har prøvd boken endelig røykfri? Funket den? Er det noen andre som har noen gode ideer om hvordan jeg skal klare å slutte med dette svineriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvis du leser noen av innleggene nedover i dette forumet, vil du se at det er flere av oss som har sluttet å røyke etter å ha lest boka til Carr.

Den virker dersom du er motivert! Hvis du fortsatt er på tvile/gruble-stadiet bør du kanskje vente med røykeslutten til du er skikkelig klar. Jeg har vært røykfri i en måned nå etter 20 om dagen i 25 år. Bruker ingen substitutter, da jeg tror som Carr, at det bare er med på å forlenge pinen.

Det er deilig å være kvitt pinnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det ikke, men jeg er vel en av de 5% som ikke klarer det. Det eneste jeg sitter igjen med er et kjempenederlag etter at boken har tatt fra meg illusjonene om at det finnes noe bra med røyking :-(

Men jeg har ikke helt gitt opp. Skal samle mot i et par dager til et nytt forsøk, men denne gangen med hjelpemidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...