Gå til innhold

Øke selvtilliten


Gjest selvtillit

Anbefalte innlegg

Gjest selvtillit

Føler at min dårlige selvtillit ødelegger mine muligheter og min utfoldelse. Særlig når jeg skal søke jobb og være sosial. Finnes det noen behandlingssteder hvor man kan jobbe med dette? Hvordan kan man øke sin selvtillit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Selvtillit er oppskrytt og ikke noe å hige etter. Det er bare psykopater som har selvtillit. Jeg knuses gang på gang og er bare en prikk.

Unskyld . Jeg er megadeppa i dag. Selvfølgelig kan du øke selvtilliten. Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtilliten din øker når du hopper i det du er redd for. Sett deg noen mål, og gjennomfør de.

Kan kansje være lurt å sette små mål som en vet en har en viss mulighet til å oppnå. Dersom målene blir for høye og en ikke klarer å nå dem mange ganger så tror jeg selvtilitten blir mindre istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...