Gå til innhold

Ikke fornøyd med operasjon!


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg fikk lagt inn silikon i brystene i april i fjor.da jeg var til konsultasjon hos sykepleier gav jeg beskjed om at det kun var noen få mndr siden jeg sluttet å amme,og at jeg fremdeles hadde litt melk i brystene.dette mentehun ikke var noe problem i forhold til kapseldannelse.På operasjonsdagen(4 mndr etter avsluttet amming) fikk jeg treffe kirurgen for første gang,og jeg tok dette opp igjen.han regnet med at det gikk bra,plukket ut en protese i hui og hast og kalte på anestesilegen.dette tok ialt ca 3 minutter.Jeg fikk ettr operasjonen nesten umiddelbart kapsel,og størrelsen på protesene svarer ikke til mitt ønske.jeg har tatt begge disse temaene opp på etterkontroll.Legen gav ingen tegn til interesse,og mente størrelsen var fin og at jeg burde ligge mer på magen...,noe som ikke er videre behagelig med "tennisballbryster"!Har jeg overhodet ingen rettigheter når det gjelder kapsel og reoperasjon??Jeg har gått fra en a-cup til en b,men ønsket meg en c/d.kjenner et knippe andre jenter som har fått utført samme op hos samme kirurg og alle har samme bh-størrelse!Noen råd??!!

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Kan dere ikke si hvilken klinikk dette dreier seg om? Henger jo ikke ut en enkelt person av den grunn. Har noe lik problemstilling...

Hei CC210!Dette var hos klinikk Bergen, avd Haugesund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ok, jeg var i Oslo. Takk for svar og lykke til!

Hei Cerruti

Jeg skal operere meg i Oslo. Kan du ikke si hvilke klinikk du fikk dårlig behandling av. Jeg har vært på 2 skal på konsultasjon til den 3 neste uke. Er veldig i tvil.

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti 1881

Hei Cerruti

Jeg skal operere meg i Oslo. Kan du ikke si hvilke klinikk du fikk dårlig behandling av. Jeg har vært på 2 skal på konsultasjon til den 3 neste uke. Er veldig i tvil.

Takk for svar

Hei!

Dette gjelder axess.- Men må legge til at jeg har en venninde som er fornøyd der.

Kan ikke du skrive litt om hvor du har vært/skal? Jeg vurderer en ny operasjon til våren, og er da usikker på valg av klinikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cerruti

Jeg skal operere meg i Oslo. Kan du ikke si hvilke klinikk du fikk dårlig behandling av. Jeg har vært på 2 skal på konsultasjon til den 3 neste uke. Er veldig i tvil.

Takk for svar

Hei og takk for svar.

Jeg skal på den 3 på fredag. Når jeg har vært der kan jeg skrive til deg, for da skal jeg ta et valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...