Gå til innhold

Mistet lysten på trening


tjohei

Anbefalte innlegg

Uff, jeg lurer på om jeg skal melde meg ut av Sats nå for det har blitt veldig lite trening i sommer og den siste tiden. Det er jo dyrt og bittert å bli tappet for 409 kr. hver måned når jeg ikke bruker treningssenteret. Hva sier dere? Bør jeg kankje vente litt til og se om jeg blir motivert igjen. Vurderer å skifte til Friskis og svettis da det ikke er like dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært medlem i et år? De har bindingstid vettu, og du må betale gebyr eller mellomlegg eller noe hvis du melder deg ut før året er gått.

De kan gjøre unntak for skolegang/studier eller flytting, men er ellers ganske rigide på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Hvilket senter er nærmest? Det synes jeg er viktigst.

Du bør også undersøke om friskis/svettis (grusomt navn!) har innmeldingsavgift, ellers så tjener du ingenting.

Uansett er det ikke store forskjellene i pris. 30 fra eller til i måneden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket senter er nærmest? Det synes jeg er viktigst.

Du bør også undersøke om friskis/svettis (grusomt navn!) har innmeldingsavgift, ellers så tjener du ingenting.

Uansett er det ikke store forskjellene i pris. 30 fra eller til i måneden..

Det er veldig store forskjeller. Opp mot 3000 kr i året på Sats og friskis og svettis - se artikkel i dagbladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Det er veldig store forskjeller. Opp mot 3000 kr i året på Sats og friskis og svettis - se artikkel i dagbladet.

OPPTIL 3000 i forskjell ja... Og det med innmeldingsavgift.

Tror helt ærlig ikke man trener mer om det er billig..

Betaler du 400 i mnd, trenger 3 ganger i uken, så betaler du 33 kroner hver gang... Trener du ikke, er det selvsagt lønnsomt å ha det billigste treningsstedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPTIL 3000 i forskjell ja... Og det med innmeldingsavgift.

Tror helt ærlig ikke man trener mer om det er billig..

Betaler du 400 i mnd, trenger 3 ganger i uken, så betaler du 33 kroner hver gang... Trener du ikke, er det selvsagt lønnsomt å ha det billigste treningsstedet

Ja, hvis man trener lite og ikke greier å trene så mye man har tenkt til, lønner det seg nok å trene på det billigste stedet. Dersom man ikke trener i det hele tatt, ja, da er det jo ingen vits å melde seg inn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...