Gå til innhold

Nicorette tyggegummi verre enn å røyke?


Gjest Wita

Anbefalte innlegg

Er røykfri på femte dagen.

Har greid det ganske bra takket være tyggisen. Jeg bruker den med 4 mg nicotin.

Leste på sigaretpakka til en kolega i dag, og fikk meg en støkk, da jeg så at en sigarett inneholder 0.7 mg nicotin.

Jeg brukt 4 tyggiser om dagen, som betyr at jeg "egentlig" har røyket mer enn 16 røyk om dagen.

Ja, da skjønner jeg jo hvorfor det går så greit. Da "røyker jeg jo mer enn jeg gjorde før da jo.

Huff, for en nedtur dette var.

Noen som har sluttet å røyke på denne måten, og som har kvittet seg med tyggisen.

Trenger oppmuntring nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oppmuntringen din

Nei, det er ikke verre. Nikotin er avhengighetsstoffet i røyken, alt det vi trekker inn i lungene og forpester lufta med er mye, mye verre. Tjære, blåsyre, kullos........

Når du har gått på Nicorette en stund kan du forsøke å redusere til en svakere dose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...