Gå til innhold

Hjelp gi meg råd


Gjest Arbeidssøkende

Anbefalte innlegg

Gjest Arbeidssøkende

Jeg har ikke jobb og holder på å fly på veggen, jeg har søkt på over 100 jobber. Nå utvider jeg og søker i flere land. Noen råd og tips. Hadde tenkt å starte selvstendig, men fikk avslag på lån fra banken i dag. Har hatt en liten bijobb i mange år, den har jeg og den holder livet i meg, men jeg må få mere intellektuell utfordring igjen. Jeg har høy universitetsutdanning, men vil gjøre hva som helst heller enn dette. Hjelp gi meg råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sekretøse

Det er en av to ting du gjør feil; søker på stillinger som du ikke er kvalifisert for, eller at dine søknader drukner i mengden.

Med 100 søknder på samvittigheten tipper jeg det er noe feil med søknadene dine. At de er -klipp og lim- og er kjedelig standardiserte.

Å skrive og komponere en søknad til den jobben du vil ha, er ikke gjort på 3 minutter. Heller tre dager. Legg sjela di i det. Vær smart, iderik og kreativ. Skill deg ut i mengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...