Gå til innhold

DOLs værste pyse ? Her er testen


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Glad harry

du fikk 4 av totalt 18 poeng

Du er kanskje fra Buskerud eller Bodø, jobber som dørvakt, og trives med det. Ingen vits i å anstrenge seg.

Hehe, kult!

Hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er helt konge

Du har full kontroll i de alle situasjoner, og er grådig dristig. Men vær forsiktig: grensen mellom å være dumdristig og vågal er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemte ikke alltid, nei.

Har du prøvd denne? http://www.dinside.no/php/art_spor.php?id=95368&aid=89222

"Protokoll til toppkarakter

du fikk 14 av totalt 18 poeng

Du har fått etiketten inn med morsmelken, gått på danseskole, har bodd utenlands og har de riktige bekjentskapene og vet at det finnes et åndsliv. Er du ikke innenfor allerede, så er det fordi du ikke vil." *kneiser*

Glad harry

du fikk 6 av totalt 18 poeng

Du er kanskje fra Buskerud eller Bodø, jobber som dørvakt, og trives med det. Ingen vits i å anstrenge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I balanse

Du takler det meste, og er nervøs i nye situasjoner: helt normal. Med noen få grep kan også du hive deg ut i nye utfordringer.

:-)

vi er jo bare 'så' normale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad harry

du fikk 6 av totalt 18 poeng

Du er kanskje fra Buskerud eller Bodø, jobber som dørvakt, og trives med det. Ingen vits i å anstrenge seg.

Hehe - bombe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrik

du fikk 9 av totalt 18 poeng

Du er nyrik, eller prøver hardt- kanskje for hardt? Med litt mer trening kan du lykkes både innen embetsverket eller i næringslivet.

Kommentar:

Pøh.

Samme her...

Det er bare en ting å si:

Pøh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jolly Roger

Så flinke dere var da? Alle er i balanse eller bedre, jo. Det betyr vel at jeg vant, det da:

Lav selvtillit

Du sliter med en selvtillit som er så lav at du ikke oppnår de resultatene du vil. Kanskje du kan trene deg opp litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - bombe!

Hva er det du insinuerer? Jeg har da vitterlig hilst på Kongen. Og Martha. Og Sonja. Ikke skålte jeg heller.

Pappa Bjørn derimot, han er harry han. 4 poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du insinuerer? Jeg har da vitterlig hilst på Kongen. Og Martha. Og Sonja. Ikke skålte jeg heller.

Pappa Bjørn derimot, han er harry han. 4 poeng!

Klinket du, da? Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke Hæ'e med 14 poeng! *Sjokkert*

Ups... Det jeg egentlig mente å spørge om var selvsagt: Klinket De med glassene?

Jeg blir visst påvirket av bermen rundt meg. *mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...