Gå til innhold

Stivhet på penis?


jente21_hordaland

Anbefalte innlegg

jente21_hordaland

Jeg har hatt noen sexpartnere og lurer nå på hva som er vanlig når det gjelder stivhet på penis. Noen av disse guttene har hatt flott penis som har blitt ordentlig stiv. Jeg har også opplevd at de ikke blir helt stive. Har dette noe forbindelse med størrelse? Er de slik eller er de bare ikke kåte nok? Altså når den er så "slapp" at det er problemer å få på kondom og problemer med å komme inn i meg virker det rart. Men gutten har vært like villig som "alle andre" og trur ikke at det er kåtskap som mangler. Høres kanskje rart ut, men blir de ikke større/stivere? Er det normalt å være slik? Det er jo umulig å tilfredstille meg når den er slik. Da kjenner jeg veldig lite under samleie. Det er ikke dette det er snakk om når man har "liten penis"?

Er det et slikt problem man bidrar med penisringer og slik for å få den hardere? Har liten erfaring med slike hjelpemidler for gutter.

Håper noen gutter og kan svare meg og svare på om deres penis blir helt stiv og/eller er litt slappere enn "vanlig".

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jente21_hordaland

Det er vel med menn som med kvinner - noen av dem trenger lenger forspill og mer kjæling før de er klare for samleie.

Jeg har jo utført et helt samleie med engutt en gang og det var slik hele tiden. Og er ganske så sikker på at han var kåt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på min nå, ikke sant?

"...................."

Øff kårs, baby! Selv om jeg hadde håpet at vi kunne holdt dette litt mer skjult enn hva vi nå åpenbart er i ferd med å gjøre.

Men det er lite man kan skjule for dolere. Det vet vi begge, så det er kanskje like greit å stå fram først som sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øff kårs, baby! Selv om jeg hadde håpet at vi kunne holdt dette litt mer skjult enn hva vi nå åpenbart er i ferd med å gjøre.

Men det er lite man kan skjule for dolere. Det vet vi begge, så det er kanskje like greit å stå fram først som sist :)

Ja, jeg er ikke noen tilhenger av å gå rundt å skjule for omverdenen hvem/hva man egentlig er :-)

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er ikke noen tilhenger av å gå rundt å skjule for omverdenen hvem/hva man egentlig er :-)

".................."

Ikke jeg heller. Derfor innrømmer jeg hva og hvem jeg er i enhver situasjon, noe som ofte skaper problemer når jeg er sammen med KRF mennesker.

Men jeg må innrømme at det hadde vært litt kult å feie dattera til Svarstad, selv om jeg ikke vet hvordan hun ser ut.

Jeg ser tross alt scenarioet for meg:

Datteren kommer hjem med meg!

Det er faen skjæra meg verdt smerten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo utført et helt samleie med engutt en gang og det var slik hele tiden. Og er ganske så sikker på at han var kåt...

Tror det kan skyldest at han opplever sine lyster som umoralske. Frykt og lystfølelse er ifølge en del eksperter, fra et biologisk perspektiv nært beslektet og det samme er dominans/aggresjon og seksuell opphisselse.(Sjekk om du kan finne noen spor av dette på den noe kvinnesjåvinistiske linken: http://www.femme.no/sex/0207022850.cfm )

Dette skulle sterkt forenklet og idealisert bety at en som har problemer med å få den stiv har problemer med aggresjon(snill, veloppdragen, ulv i fåreklær), og at en som har problemer med å føle mer enn kortvarig tiltrekning har problem med å innrømme frykt(Tøft ytre, macho, casanova, gynefobisk).

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente21_hordaland

Tror det kan skyldest at han opplever sine lyster som umoralske. Frykt og lystfølelse er ifølge en del eksperter, fra et biologisk perspektiv nært beslektet og det samme er dominans/aggresjon og seksuell opphisselse.(Sjekk om du kan finne noen spor av dette på den noe kvinnesjåvinistiske linken: http://www.femme.no/sex/0207022850.cfm )

Dette skulle sterkt forenklet og idealisert bety at en som har problemer med å få den stiv har problemer med aggresjon(snill, veloppdragen, ulv i fåreklær), og at en som har problemer med å føle mer enn kortvarig tiltrekning har problem med å innrømme frykt(Tøft ytre, macho, casanova, gynefobisk).

Mvh

Det skulle jeg liksom bli klok på? Hmmm.. Nei, det ble jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jeg liksom bli klok på? Hmmm.. Nei, det ble jeg jo ikke.

Dumt, trodde poenget var klart som glass, har kanskje lest for mye tørr akademiske litteratur og hatt for lite sex ;-).

Hvis jeg påstår at grunnen til at han ikke ble helt stiv kunne ha vært at han ikke helt vågde å vise seksuelt begjær, muligens fordi dere ikke kjente hverandre så godt, prestasjonsangst eller seksualmoral og frykt for egne drifter, vil du da forstå hva jeg mener ?

Bakgrunnen for påstanden er at jeg vet av praktisk erfaring at nervøsitet ikke er nok til å ødelegge potensen, nervøsitet gjør det bare enklere å oppnå utløsning sånn at en kan gjøre det flere ganger på rad. Psykiske hemninger eller stigende promille på alkohol og annet partydop er derimot en ypperlig potensdreper.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært borti en penis, og den er i hvert fall knallhard store deler av døgnet.

eneste stive kølla du har vært borti er antageligvis hockeykølla du har liggende under senga... nå er det snart dropp igjen, gleder meg... selvom gutta antageligvis ikke gjør det så bra i år heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært borti en penis, og den er i hvert fall knallhard store deler av døgnet.

eneste stive kølla du har vært borti er antageligvis hockeykølla du har liggende under senga... nå er det snart dropp igjen, gleder meg... selvom gutta antageligvis ikke gjør det så bra i år heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eneste stive kølla du har vært borti er antageligvis hockeykølla du har liggende under senga... nå er det snart dropp igjen, gleder meg... selvom gutta antageligvis ikke gjør det så bra i år heller...

Jupp, sesongen er snart igang, men Stjernen har da langt bedre muligheter i år enn tidligere.

Sannsynligvis kan de være med å slåss tredje eller fjerdeplassen sammen med Sparta, et sterkt TIK og et svekket Frisk.

Så om ikke annet så blir det mye jevnere i år enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, sesongen er snart igang, men Stjernen har da langt bedre muligheter i år enn tidligere.

Sannsynligvis kan de være med å slåss tredje eller fjerdeplassen sammen med Sparta, et sterkt TIK og et svekket Frisk.

Så om ikke annet så blir det mye jevnere i år enn tidligere.

hmm, ja det er lov å håpe, men har ikke helt troa faktisk... men når det er sagt, intet ville gledet meg mer... eller jo kanskje, dersom FFK rykka opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja det er lov å håpe, men har ikke helt troa faktisk... men når det er sagt, intet ville gledet meg mer... eller jo kanskje, dersom FFK rykka opp :-)

Tror ikke FFK klarer det. De er ikke stabile nok og trenger ett år til i første divisjon.

Dessuten er konkurransen hard om opprykk i år, noe som selvsagt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke FFK klarer det. De er ikke stabile nok og trenger ett år til i første divisjon.

Dessuten er konkurransen hard om opprykk i år, noe som selvsagt er bra.

etter den oppvisninga i går så kan de gjerne ta ett år til i 1.div, men etter å ha sett hva de har utrettet tidligere mot antatt bedre motstand, så er jeg overbevist om at de klarer det... det er mer eller mindre opp til dem selv, de har igjen Kamma, Hønefoss og Start hjemme, er litt mer skeptisk til Godset og Moss borte, de blir vriene, ser frem til 1/11, da blir nok det hele avgjort, til vår fordel håper jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente21_hordaland

Dumt, trodde poenget var klart som glass, har kanskje lest for mye tørr akademiske litteratur og hatt for lite sex ;-).

Hvis jeg påstår at grunnen til at han ikke ble helt stiv kunne ha vært at han ikke helt vågde å vise seksuelt begjær, muligens fordi dere ikke kjente hverandre så godt, prestasjonsangst eller seksualmoral og frykt for egne drifter, vil du da forstå hva jeg mener ?

Bakgrunnen for påstanden er at jeg vet av praktisk erfaring at nervøsitet ikke er nok til å ødelegge potensen, nervøsitet gjør det bare enklere å oppnå utløsning sånn at en kan gjøre det flere ganger på rad. Psykiske hemninger eller stigende promille på alkohol og annet partydop er derimot en ypperlig potensdreper.

Mvh

Takker for et fint svar. Men andre ord kan det være verdt et forsøk til med denne herremannen ;) Men et problem vil det selvsagt være om det er slik den er. Det vil da rett og slett ikke fungere seksuellt.

Siden du virker litt "inn" i temaet - trur du det er en sammenheng mellom form og størrelse på en penis i forhold til kroppsbygning, høyde etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et fint svar. Men andre ord kan det være verdt et forsøk til med denne herremannen ;) Men et problem vil det selvsagt være om det er slik den er. Det vil da rett og slett ikke fungere seksuellt.

Siden du virker litt "inn" i temaet - trur du det er en sammenheng mellom form og størrelse på en penis i forhold til kroppsbygning, høyde etc?

Nei, noe sånt finnes ikke. Det sikreste bortsett fra å ha sex er å spørre direkte og skal du være helt sikker må du dra fram målebåndet. Tror imidlertid at gutter som har mindre enn 18 cm kan være noe følsomme på dette området.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...