Gå til innhold

Ringer på tærne


Gjest Ring

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så utrolig stygt når noen har ringer på tærne.Etter min mening hører ringer hjemme på fingrene.Det kan da umulig være behaglig å gå med heller?Blir nesten provosert når jeg ser det jeg.Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uenig!

Ring på den ene tåa syns jeg er kjempe kult. Litt eksotisk, på en måte. Passer kjempe bra om man kjører hippie stil.

Det er ike særlig vondt heller, man må selvfølgelig finne en ring som passer din tå ;o)

Er du mann eller dame?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg synes det er stilig jeg..

Jeg liker litt dill&smykker, det pynter da opp?

Jeg går selv med ringer på tærne, når jeg har sko til det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provosert av andres smykker? Wow...

Hva med sånn ankelbånd da? Det syns jeg er stilig. Tærne mine ser sjelden sola, og når de først gjør det prøver jeg å få de til å få minst mulig oppmerksomhet, så jeg bruker ikke ring på tær. Men syns det er kult når andre har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlepungen

Det er ivertfall ikke pent når noen med digre krokete ørnetær har på seg ringer. Det har jeg sett flere ganger.

Jeg har ikke sansen for ringer på tærne, men jeg syns det er litt kult med en liten pynte"diamant"(eller noe annet glittergreier) som en limer på en av tærne. Sett slike? Ganske fint om en har åpne sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ivertfall ikke pent når noen med digre krokete ørnetær har på seg ringer. Det har jeg sett flere ganger.

Jeg har ikke sansen for ringer på tærne, men jeg syns det er litt kult med en liten pynte"diamant"(eller noe annet glittergreier) som en limer på en av tærne. Sett slike? Ganske fint om en har åpne sko.

Takk for støtten:-)

Nei,jeg har ikke sett slike.Bare sett stygge ringer på tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...