Gå til innhold

Det er mange homofile på dol.


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Swingers?

Tidligere vurderte jeg swingers. Tenkte ut trikset der, og jeg lurer på om jeg kanskje er den eneste som har tenkt ut det geniale ved denne aktiviteten:

Ta med en singel og kåt venninne, gå som et par, og begge to får pult.

Genialt? Jupp, det vil jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    14

  • Ulv I Faarikaal

    6

  • Grip

    4

  • BettyBlue

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Enig med deg. I dag brydde de seg rimelig sikkert ikke om det i og med at de fikk konstantert at så godt som hele troppen, med unntak av et par RBK spillere, bar tydelig preg av homofili.

Men fra spøk til revolver: Den kommentaren din om å gi hele laget en ball hver er så innihelvetes vanlig blitt, og sier så ekstremt mye om dine sportskunnskaper, at man bare må lure.

Mellom oss:

Jeg kan ikke regla i fotball en gang.

Men jeg kan samle minst 50 underskrifter på et jeg er streit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom oss:

Jeg kan ikke regla i fotball en gang.

Men jeg kan samle minst 50 underskrifter på et jeg er streit.

Men når du i det hele tatt har så kontroll at du vet at du kan stille med 50 underskrifter på at du er hetero, så har du åpenbart tenkt så mye over din legning at man bare må bli i seriøs tvil.

Jeg har ikke kontroll i det hele tatt på hvor mange underskrifter jeg kunne samlet på om jeg var homse, lesbe, bi eller hetero, nettopp fordi jeg ikke har tenkt over det.

Det har du gjort, og da er spørsmålet: Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men når du i det hele tatt har så kontroll at du vet at du kan stille med 50 underskrifter på at du er hetero, så har du åpenbart tenkt så mye over din legning at man bare må bli i seriøs tvil.

Jeg har ikke kontroll i det hele tatt på hvor mange underskrifter jeg kunne samlet på om jeg var homse, lesbe, bi eller hetero, nettopp fordi jeg ikke har tenkt over det.

Det har du gjort, og da er spørsmålet: Hvorfor?

Jeg har ikke samla dem enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Men når du i det hele tatt har så kontroll at du vet at du kan stille med 50 underskrifter på at du er hetero, så har du åpenbart tenkt så mye over din legning at man bare må bli i seriøs tvil.

Jeg har ikke kontroll i det hele tatt på hvor mange underskrifter jeg kunne samlet på om jeg var homse, lesbe, bi eller hetero, nettopp fordi jeg ikke har tenkt over det.

Det har du gjort, og da er spørsmålet: Hvorfor?

*lol*

Du er morsom! Vær nå snill med Ulv, da;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol*

Du er morsom! Vær nå snill med Ulv, da;o)

Jeg er snill mot Ulv, jeg. Jeg sa jo nettopp på webbisforumet at han er søt!

Nei, nå må jeg flekke. Det sitter en kompis i stua og venter på meg, så dette er vel nummeret før ekstremt :)

(Til min unnskyldning har jeg nettopp dusjet og han tror jeg kler på meg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innimellom forekommer du meg å være det sikreste bevis på at menneskene stammer fra apene lille venn... ;o))

Cutie *nuff*

Jeg er litt ape. I know. Neandertalertendensene mine sitter sterkt igjen, noe jeg tror er min oldemor sin skyld. Hun feide tross alt en bikkje og ble gravid med min bestmor, noe som rimelig sikkert har satt sine spor.

Voff voff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt ape. I know. Neandertalertendensene mine sitter sterkt igjen, noe jeg tror er min oldemor sin skyld. Hun feide tross alt en bikkje og ble gravid med min bestmor, noe som rimelig sikkert har satt sine spor.

Voff voff.

Du er søt når du viser fram apen i deg *s* Hva gjør du nå her på en lørdagsnatt? Er det jobbing det heter?

Jeg skal jobbe klokka 07.00 så jeg må hive meg under fellen. Jeg har blitt et samfunnsnyttig individ. Borte er squashen og arbeidsløysa, alt det gamle er historie, jeg føler meg så innmari nyttig ;o)

Shipohoi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er søt når du viser fram apen i deg *s* Hva gjør du nå her på en lørdagsnatt? Er det jobbing det heter?

Jeg skal jobbe klokka 07.00 så jeg må hive meg under fellen. Jeg har blitt et samfunnsnyttig individ. Borte er squashen og arbeidsløysa, alt det gamle er historie, jeg føler meg så innmari nyttig ;o)

Shipohoi!

Jeg er på vei ut nå. Asker folk er banele, vet du. Vi går ut halv ett når det stenger halv tre. Vi vet at det å sjekke folk til parring tar kort tid, og parringa tar enda kortere tid. Derfor driter vi i slingringen i mellom og drar ut like før stengetid. Litt for å spare penger på øl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Skikkelig mannfolk sitter ikke og preiker dill når viktige kamper går. Vi skriver ikke på dol umiddelbart etterpå heller. Såpass respekt må man ha for et folk i sorg.

Sorgen er ikke så stor over at vi tapte, men spesielt over måten vi tapte på.

Det avslører helt klart et homfilt sinnelag hvis man ikke rystes av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdagskvelden da. Mange av oss har annet å gjøre enn å glane på fotball.

Jeg har spilt X-box og drukket øl, i tillegg til å ha prompet og rapet noe hemningsløst i maskulin atmosføre.

Alt dette gjorde jeg selvsagt etter at jeg hadde shinet kjøkkenet og gangen, laget kveldsmat og lagt jentungen. Jeg er jo tross alt en myk mann.

Før har jeg irettesatt deg for å dine dealjerte utmalinger om lukten på din egen avføring. Nå er du i gang igjen og forteller om tarmgassene dine. Huff og huff.

Jeg tviler sterkt på at det under kampen fantes noe "maskulint" miljø hvor man spilte dataspill.

Nå må du se å vise litt anstendighet i en tid som er tung for mange av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Helt riktig. Skikkelig mannfolk sitter ikke og preiker dill når viktige kamper går. Vi skriver ikke på dol umiddelbart etterpå heller. Såpass respekt må man ha for et folk i sorg.

Sorgen er ikke så stor over at vi tapte, men spesielt over måten vi tapte på.

Det avslører helt klart et homfilt sinnelag hvis man ikke rystes av dette.

Har det så mye å si hvor en ball triller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det så mye å si hvor en ball triller?

eh..eh..??

...

Jeg klarer ikke å svare når mannfolk stiller slike spørsmål. Jeg forstår det ikke, og evner ikke å sette meg inn i en slik virkelighetsoppfatning.

Når kvinner sier slikt, kan man svar "så så, kjære, dette er noe mannfolkgreier, skjønner du."

Men når menn altså spør, blir det for vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

eh..eh..??

...

Jeg klarer ikke å svare når mannfolk stiller slike spørsmål. Jeg forstår det ikke, og evner ikke å sette meg inn i en slik virkelighetsoppfatning.

Når kvinner sier slikt, kan man svar "så så, kjære, dette er noe mannfolkgreier, skjønner du."

Men når menn altså spør, blir det for vanskelig.

Jeg kan ikke regla i fotball en gang. Ikke skammer jeg meg heller. Andre indikasjoner på homofili har jeg ikke, det kan sikkert et titall skrive under på.

Dessuten overrasker jeg stadig vekk, nå sist på hyttetur dro jeg fram en diger .357 magnum revolver, fire metallsiluetter og tre sett hørselvern. Vi skjøt så myrvann og mose skvatt, spesielt damene syntes det var gøy å skyte, med voldsomme smell og tung rekyl.

De trodde jeg var en utpreget kontorrotte med null interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke regla i fotball en gang. Ikke skammer jeg meg heller. Andre indikasjoner på homofili har jeg ikke, det kan sikkert et titall skrive under på.

Dessuten overrasker jeg stadig vekk, nå sist på hyttetur dro jeg fram en diger .357 magnum revolver, fire metallsiluetter og tre sett hørselvern. Vi skjøt så myrvann og mose skvatt, spesielt damene syntes det var gøy å skyte, med voldsomme smell og tung rekyl.

De trodde jeg var en utpreget kontorrotte med null interesser.

Det er bra. Skyting i guds frie kan kanskje være et hetrofilt alternativ til fotball. Jeg har ikke tenkt over det, men skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før har jeg irettesatt deg for å dine dealjerte utmalinger om lukten på din egen avføring. Nå er du i gang igjen og forteller om tarmgassene dine. Huff og huff.

Jeg tviler sterkt på at det under kampen fantes noe "maskulint" miljø hvor man spilte dataspill.

Nå må du se å vise litt anstendighet i en tid som er tung for mange av oss.

Siden jeg er et mannfolk har jeg da sett oppsumeringen av kampen og de påfølgende kommentarer. Lukten av avføring og tarmgass er absolutt på sin plass og utbrodere i denne sammenhengen.

De norske gutta burde hatt med seg en lighter så de kunne fyre av en og annen fjert de også. Da hadde de kanskje kommet fremover med ballen i stedet for å stå på samme plass og deretter ta en klassisk henning berg manøver: Sparke ballen fandeiold og håpe det skulle dukke opp en eller annen nordmann der den bestemte seg for å lande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikk, ja. Det er er vel mer den kvinnelige versjonen av hva jeg vanligvis skriker.

I det du skrev pikk her sånn så hørte hele nabolaget at jeg skrek fitte.

*klukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...