Gå til innhold

jøye meg..


huufsa

Anbefalte innlegg

I går ringte et 'krek' til meg... -Jeg har ikke hørt fra han på lange tider. Jeg har hatt det rolig og behagelig i evigheter!

Jeg tok meg kraftig sammen, og var helt rolig. Førte en helt grei samtale med han. Han inviterte meg tilogmed til hytta sammen med han og kjerringa... Jeg snakket det bort.

Kjæresten min var her, men han så ikke på meg hvor opprørt jeg ble. For en jævli' angst jeg fikk!

Jeg tuslet ned i stua for å se litt på tv, til jeg hadde roet meg igjen.

Hva er det som får meg til å fortsatt være hyggelig mot drittsekken? Jeg burde jo bare ha lagt på..?

Det er ikke alltid jeg skjønner meg selv helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det er ikke så lett å forstå alltid. Jeg traff min en dag helt tilfeldig. Jeg tror jeg har fortalt det før. Han takket for sist og spurte hvordan jeg hadde det. Jeg bare sa jeg hadde det bra og at jeg hadde det travelt så jeg måtte skynde meg. Og ba ham hilse hjem. Og etterpå ble jeg så sint. Egentlig burde jeg spurt hvordan han våget å spørre hvordan jeg hadde det. men jeg gjorde det ikke. Det er ikke så lett å forstå. Bra du ikke takket ja til å besøke ham. Du er tøff! Og ja, han er både en drittsekk og et krek. Håper det roer seg litt så det ikke får ødelegge for det gode du har nå. Han er ikke verdt det. Klemz fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...