Gå til innhold

tørketid


lengteren

Anbefalte innlegg

Jeg kunne godt tenkt meg sex med kona minst tre ganger i uka, men det blir heller med tre ganger i måneden. Etter flere forsøk på å oppmuntre til sex, blir det til at jeg må vente på at hun tar initiativ. Dette skjer kanskje tre til seks ganger i måneden - ikke mer. Vi har snakket en del om dette, og det virker på meg som om jeg må infinne meg med at vi har sex kun de gangene hun tar initiativ. Jeg lengter veldig tilbake til begynnelsen av forholdet, da jeg gjennom mitt initiativ fikk respons. Jeg ser ikke hva jeg gjør annerledes nå. Har noen formeninger og/eller tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle blir vel gjerne litt lei/mister lysten på et eller annet tidspunkt i forholdet. Det beste du kan gjøre (selvom det er kjempevanskelig) er nok å prøve å slutte å ta initiativ. Vent på henne. Skulle ikke forundre meg om hun får opp interessen når du plutselig blir den "kostbare". Ønsker deg lykke til :) Har vært i et forhold i fire år nå og vet at det kan gå opp og ned med lysten, både for meg og mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle blir vel gjerne litt lei/mister lysten på et eller annet tidspunkt i forholdet. Det beste du kan gjøre (selvom det er kjempevanskelig) er nok å prøve å slutte å ta initiativ. Vent på henne. Skulle ikke forundre meg om hun får opp interessen når du plutselig blir den "kostbare". Ønsker deg lykke til :) Har vært i et forhold i fire år nå og vet at det kan gå opp og ned med lysten, både for meg og mannen :)

Dette begynner å gå skikkelig ut over forholdet, jeg har nemlig prøvd å ta lang pause fra initiativtakinga, men det virker som hun bare blir lettet. Det virker på meg som om noe har forandret seg radikalt i kjemien mellom oss, og det går ut over mitt syn på hvordan et ekteskap bør være. Det virker nesten som om hun tok fri etter at vi giftet oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...