Gå til innhold

fremdeles tørketid!


lengteren

Anbefalte innlegg

Det blir liksom det samme spørsmålet som i natt: hva gjør en når dama ikke gir en respons på ønsket på sex, men må vente på at hun en sjelden gang tar initiativ? Istedet for tre ganger i uka blir det gjerne med 3 - 6 ganger i måneden. Alt for lite ift hva som var tilfelle for to år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du tar initiativ på andre tidspunkt enn akkurat før dere skal sove eller stå opp.

overrask henne. vask huset, ta oppvasken, lag mat, tenn levende lys. sett av en kveld sammen. prat sammen. kos mer.

og hva om du tar og kun tenker på henne en dag. tilfredstiller henne uten tanke på egen nytelse utenom det å tilfredstille henne.

at hennes nytelse og orgasme eventuelt blir det viktigste. at du kun penetrerer henne om hun trygler og ber. og så får du heller onanere litt i smug om det blir for mye som presser på. men ikke gi henne skyldefølelse, kun nytelse.

så føler hun kanskje sex ikke bare er for din skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 ggr i måneden, er to ganger i uka, hvis du tar bort uka med mensturasjon (hver sin lyst)....

Tror det er mange par som er "fornøyd" hvis de får til Onsdag og Lørdag.

Hadde ikke holdt for meg, og valgte å gå ut av et forhold fordi samboeren min rett og slett ikke hadde samme behov for sex som meg.

Dette førte til at hun konstant følte at hun avviste meg, som igjen førte til ennå mindre sex...

Tror det er viktig å finne noen som har omtrent samme libido om forhold skal funke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...