Gå til innhold

Kjærlighetens landskap meg i ræva


Altman

Anbefalte innlegg

Jeg kom ut av dusjen og stod der naken i all min praktfullhet. Jeg åpnet barskt opp badedøra og påkalte min kjæres oppmerksomhet. "Tenk deg, kjære, tenk deg - du har FULL disposisjonsrett over dette praktfulle landskapet", sa jeg mens jeg lot hendene gli over min nakne kropp.

Da hun var ferdig med å le etter ett kvarter, sa hun: "Jojo, men du VET jo at jeg ikke er spesielt glad i naturen. Dessuten, sa hun, dessuten er det landskapet ditt så kupert at det er mer slit enn glede"

Er det noen av de andre damene her inne som er ledige? Jeg er en glad og positiv person som eeeeelsker utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, så desperat som du er etter mannfolk såh :P

Det har overhode ingenting med desperasjon å gjøre. :o) Jeg liker nå bedre en kropp som Tommy Steine sin enn en som er _tynn_. Sånn er det bare.

Ikke for det, jeg har vært betatt av en som var nærmest et beinrangle på 192 cm også. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dårlig gjort å si slikt av din kjære! *trøste* Jeg er sikker på at landskapet ditt er fint, jeg! :o)

... og hva gjør det vel om det er litt kupert?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok du hadde likt meg bedre en samboeren gjør ihvertfall :)

Liker menn med vaskeball jeg. :o) Kooooselig med en myk mage å krype inntil. Mulig jeg er rar, men det får så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...