Gå til innhold

Rasisme på DOL


Gjest Mail er en fin ting

Anbefalte innlegg

Gjest Mail er en fin ting

Greit nok at dette er et åpent forum der man får si meningen sin, men når UIF gang på gang gir uttrykk for rasehat her inne, synes jeg det blir for drøyt. Hvorfor kan ikke du og Sør maile hverandre ang. dette temaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • Sør

    10

  • laguna1365380434

    8

  • flisa

    7

Ulv I Faarikaal

Jeg oppfordrer for hundrede gang: vis meg det innlegget fra meg som inneholder rasehat ! Ingen har noensinne framvist noe slikt. Det finnes ikke.

Du svelger rått det sør skriver av løgner. Ikke la deg lure av hatet hans.

Hvis du ikke er sør i forkledning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smartass

Jeg oppfordrer for hundrede gang: vis meg det innlegget fra meg som inneholder rasehat ! Ingen har noensinne framvist noe slikt. Det finnes ikke.

Du svelger rått det sør skriver av løgner. Ikke la deg lure av hatet hans.

Hvis du ikke er sør i forkledning da.

Innlegga dine som inneholder rasehat har vel blitt sletta av webbis for lenge sida. Har friskt i minne en ganske tvilsom link du la ut bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfordrer for hundrede gang: vis meg det innlegget fra meg som inneholder rasehat ! Ingen har noensinne framvist noe slikt. Det finnes ikke.

Du svelger rått det sør skriver av løgner. Ikke la deg lure av hatet hans.

Hvis du ikke er sør i forkledning da.

Jeg tenkte akkurat det samme, at her var det sør i ny drakt utpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener vi skal bli "snytt" for en frisk debatt? - nope - jeg stemmer i mot at Sør og UIF skal begynne å maile hverandre- snakk om sløs a gitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mail er en fin ting

Jeg oppfordrer for hundrede gang: vis meg det innlegget fra meg som inneholder rasehat ! Ingen har noensinne framvist noe slikt. Det finnes ikke.

Du svelger rått det sør skriver av løgner. Ikke la deg lure av hatet hans.

Hvis du ikke er sør i forkledning da.

Om jeg hadde vært Sør, tviler jeg på at jeg hadde oppfordra til mailskriving. Men 50% av innleggene dine inneholder jo negativ omtale av utlendinger. Det er INGEN her inne som gir så uttrykk for at misliker innvandrere som deg, og det vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

UIF har mange gode poeng som mange er enige i.Jeg kaller det ikke rasisme.

Sør derimot, han er jeg temmelig forp*** lei av.

I grunnen har jeg ikke sett/ lest rasisme her det hele tatt. Noen må lide av paranoia by proxy, dvs forfølgelsevanvidd på andres vegne.

Rasisme i Norge er/ har vært et mikroskopisk problem, men enkelte har en svært lav terskel for å kalle folk rasister, og tror de gjør en kjempefin jobb når de overdriver og skjeller ut absolutt alle som deltar i debatten med trusler og beskyldninger. Det de ikke skjønner er at de mister tillit og troverdighet med grunnløse beskyldinger, løgner, latterlige dekkoperasjoner og overdrivelser som de fleste gjennomskuer.

Jeg har jobba i blant våre nye i et tiår, og ingen av betydning blant våre nye mistenkte meg for å være rasist. De forsøkte å velge meg inn i et for dem svært viktig verv, som jeg takket nei til da de var bedre tjent med en av sine egne som snakket hovedspråket deres. Jeg hadde meget stor tillit, kanskje så mye som det er mulig for en nordmann.

Det må jo være direkte vemmelig å se hva "beboerne" på DOL nå forsøker å tillegge meg uten å kunne stille med et eneste lite bevis eller indikasjon. Syke i hodet?

Jeg vet dette forumet tiltrekker seg galninger og tar det ikke så tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Innlegga dine som inneholder rasehat har vel blitt sletta av webbis for lenge sida. Har friskt i minne en ganske tvilsom link du la ut bl.a.

Ha-ha?

Ingen er blitt sletta nei, for jeg har ikke skrevet noen. Det er en grunnløs påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UIF har mange gode poeng som mange er enige i.Jeg kaller det ikke rasisme.

Sør derimot, han er jeg temmelig forp*** lei av.

En påstand er ikke rasistisk eller ei avhengig av hva du kaller den, men om den tillegger folk "åndelige egenskaper" (intelligens, lojalitet, kriminalitet, osv) basert på rase/folkegruppe tilhørighet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen har jeg ikke sett/ lest rasisme her det hele tatt. Noen må lide av paranoia by proxy, dvs forfølgelsevanvidd på andres vegne.

Rasisme i Norge er/ har vært et mikroskopisk problem, men enkelte har en svært lav terskel for å kalle folk rasister, og tror de gjør en kjempefin jobb når de overdriver og skjeller ut absolutt alle som deltar i debatten med trusler og beskyldninger. Det de ikke skjønner er at de mister tillit og troverdighet med grunnløse beskyldinger, løgner, latterlige dekkoperasjoner og overdrivelser som de fleste gjennomskuer.

Jeg har jobba i blant våre nye i et tiår, og ingen av betydning blant våre nye mistenkte meg for å være rasist. De forsøkte å velge meg inn i et for dem svært viktig verv, som jeg takket nei til da de var bedre tjent med en av sine egne som snakket hovedspråket deres. Jeg hadde meget stor tillit, kanskje så mye som det er mulig for en nordmann.

Det må jo være direkte vemmelig å se hva "beboerne" på DOL nå forsøker å tillegge meg uten å kunne stille med et eneste lite bevis eller indikasjon. Syke i hodet?

Jeg vet dette forumet tiltrekker seg galninger og tar det ikke så tungt.

Slikt som dette kan jo godt gi et inntrykk av dine holdninger:

"De to brune taximennene likte ikke det og lirte av seg noe på kaudervelsk. Jeg bare vifta med armen som jeg holdt en vaskeklut og ropte "vaske-vaske !"

De er pliktig til å vaske helt rent hver dag ?

Han tredje, som jeg godkjente, lo så han skreik.

- Ulv I Faarikaal"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Om jeg hadde vært Sør, tviler jeg på at jeg hadde oppfordra til mailskriving. Men 50% av innleggene dine inneholder jo negativ omtale av utlendinger. Det er INGEN her inne som gir så uttrykk for at misliker innvandrere som deg, og det vet du.

Avisene er fulle av nyheter om våre nye som begår negative handlinger, men det er resultat av en uhyre naiv politikk som gir alle disse enkeltdrittekkene frie hender.

Jeg viser aldri til disse artiklene, da de ikke formidler det jeg mener skal formidles. Jeg vil vi skal få vite årsakene til handlingene og hva/ hvem som lar det skje, og hvem som vil/ kan gjøre noe.

Hvis vi ikke vil gjøre noe, ikke tør eller det ikke fins noen som tar ansvaret, kan vi like godt la være å framføre det og la det skure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvesaka

Slikt som dette kan jo godt gi et inntrykk av dine holdninger:

"De to brune taximennene likte ikke det og lirte av seg noe på kaudervelsk. Jeg bare vifta med armen som jeg holdt en vaskeklut og ropte "vaske-vaske !"

De er pliktig til å vaske helt rent hver dag ?

Han tredje, som jeg godkjente, lo så han skreik.

- Ulv I Faarikaal"

Og slikt kaller du rasisme ? Ikke rare greiene spør du meg. Folk må få lov å fortelle hva de opplever, og poenget var møkka, ikke fargen på sjåførene. Som Ulv skrev litt lenger ned, så "har rasen like lite med saken å gjøre som bilmerket de kjørte".

Men det utelot du med vilje ? Ingen kreditt innrømmes.

Vi ser og trekker våre slutninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Så du mener vi skal bli "snytt" for en frisk debatt? - nope - jeg stemmer i mot at Sør og UIF skal begynne å maile hverandre- snakk om sløs a gitt! :)

Jeg svarer ikke sør. Jeg får ikke lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slikt kaller du rasisme ? Ikke rare greiene spør du meg. Folk må få lov å fortelle hva de opplever, og poenget var møkka, ikke fargen på sjåførene. Som Ulv skrev litt lenger ned, så "har rasen like lite med saken å gjøre som bilmerket de kjørte".

Men det utelot du med vilje ? Ingen kreditt innrømmes.

Vi ser og trekker våre slutninger.

...som han Oluf kunne sagt: "ein blåkvit nordlænning med tanketomt blikk", ikke rasisme men humor.

Vå MÅ se forskjell på underholdning/ironi og rasisme - :-)

Mange av de verste vitsene kommer fra de som selv blir omtalt.....

Det er lov å ha med seg hue, ha litt selvironi. Det er lett å se om et innlegg er bare tull og tøys, eller om det ligger noe i bunn som er blodig alvor. De som ikke klarer å se forskjellen, det er de det er synd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen har jeg ikke sett/ lest rasisme her det hele tatt. Noen må lide av paranoia by proxy, dvs forfølgelsevanvidd på andres vegne.

Rasisme i Norge er/ har vært et mikroskopisk problem, men enkelte har en svært lav terskel for å kalle folk rasister, og tror de gjør en kjempefin jobb når de overdriver og skjeller ut absolutt alle som deltar i debatten med trusler og beskyldninger. Det de ikke skjønner er at de mister tillit og troverdighet med grunnløse beskyldinger, løgner, latterlige dekkoperasjoner og overdrivelser som de fleste gjennomskuer.

Jeg har jobba i blant våre nye i et tiår, og ingen av betydning blant våre nye mistenkte meg for å være rasist. De forsøkte å velge meg inn i et for dem svært viktig verv, som jeg takket nei til da de var bedre tjent med en av sine egne som snakket hovedspråket deres. Jeg hadde meget stor tillit, kanskje så mye som det er mulig for en nordmann.

Det må jo være direkte vemmelig å se hva "beboerne" på DOL nå forsøker å tillegge meg uten å kunne stille med et eneste lite bevis eller indikasjon. Syke i hodet?

Jeg vet dette forumet tiltrekker seg galninger og tar det ikke så tungt.

Ingen kan ta deg på at du har skrevet at du virkelig misliker utlendinger. Men somd et innlegget du skrev om at du hadde bestilt taxi og fått en taxi full av støv og skit. Du måtte selvsagt understreke at det var en utlending som kjørte taxien. Hva var poenget med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen har jeg ikke sett/ lest rasisme her det hele tatt. Noen må lide av paranoia by proxy, dvs forfølgelsevanvidd på andres vegne.

Rasisme i Norge er/ har vært et mikroskopisk problem, men enkelte har en svært lav terskel for å kalle folk rasister, og tror de gjør en kjempefin jobb når de overdriver og skjeller ut absolutt alle som deltar i debatten med trusler og beskyldninger. Det de ikke skjønner er at de mister tillit og troverdighet med grunnløse beskyldinger, løgner, latterlige dekkoperasjoner og overdrivelser som de fleste gjennomskuer.

Jeg har jobba i blant våre nye i et tiår, og ingen av betydning blant våre nye mistenkte meg for å være rasist. De forsøkte å velge meg inn i et for dem svært viktig verv, som jeg takket nei til da de var bedre tjent med en av sine egne som snakket hovedspråket deres. Jeg hadde meget stor tillit, kanskje så mye som det er mulig for en nordmann.

Det må jo være direkte vemmelig å se hva "beboerne" på DOL nå forsøker å tillegge meg uten å kunne stille med et eneste lite bevis eller indikasjon. Syke i hodet?

Jeg vet dette forumet tiltrekker seg galninger og tar det ikke så tungt.

De selverklærte politisk korrekte, har alltid ønsket å kneble motstridende meningsytringer.

I innvandringsdebatten har man lenge lykkes med å dele ut karakteristikker som nazist, rasist, kommunist, brunfarget etc etc.

Nå begynner stadig flere å riste på hodet over disse banale hersketeknikkene. Skjellsordene har mistet sin kraft og mening og de politisk korrekte er rådville.

I en slik situasjon vil man først intensivere bruken av klebelapper med rasisme på, og det er vel denne fasen vi er inne i nå, og som denne tråden er et eksempel på.

Det vil selvsagt ikke hjelpe fordi folk ønsker å debattere disse viktige saken på et fritt grunnlag.

I tiden fremover vil vi se stadig mer desperate innlegg fra pk'ene, stadig sterkere skjellsord, stadig mer rop på sensur.

Ingen hører lengre på dem heldigvis, og kanskje kan vi snart få føre en fordomsfri diskusjon omkring et av de viktigste politiske spørsmål vi står overfor...fri for meningsløse rasist- og nazistbeskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slikt kaller du rasisme ? Ikke rare greiene spør du meg. Folk må få lov å fortelle hva de opplever, og poenget var møkka, ikke fargen på sjåførene. Som Ulv skrev litt lenger ned, så "har rasen like lite med saken å gjøre som bilmerket de kjørte".

Men det utelot du med vilje ? Ingen kreditt innrømmes.

Vi ser og trekker våre slutninger.

At han ble tvunget til å innrømme det senere i tråden gjør ikke det originale innlegget bedre.

Like lite som at han lyver og kaller gårsdagens innlegg for "en vits" når folk påpekte latterligheten i de løgnene som ble presentert.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som han Oluf kunne sagt: "ein blåkvit nordlænning med tanketomt blikk", ikke rasisme men humor.

Vå MÅ se forskjell på underholdning/ironi og rasisme - :-)

Mange av de verste vitsene kommer fra de som selv blir omtalt.....

Det er lov å ha med seg hue, ha litt selvironi. Det er lett å se om et innlegg er bare tull og tøys, eller om det ligger noe i bunn som er blodig alvor. De som ikke klarer å se forskjellen, det er de det er synd på.

Er det ikke merkelig at vi er så flinke å fortelle dem hvor mye "de" må tåle?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært Sør, tviler jeg på at jeg hadde oppfordra til mailskriving. Men 50% av innleggene dine inneholder jo negativ omtale av utlendinger. Det er INGEN her inne som gir så uttrykk for at misliker innvandrere som deg, og det vet du.

Det der er tull, og viser bare at du har omtrent samme tendens til å tillegge folk meninger som en viss annen her inne.

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...