Gå til innhold

Alternativ behandling under forsøk


Tavira

Anbefalte innlegg

Er det noen som har god erfaring med alternativ behandling under forsøk (akupunktur, soneterapi, refleksologi, osv...)?

I tilfelle, hva anbefaler dere - slik at egget fester seg?

Vi har akkurat hatt et mislykket forsøk nå, og ser veldig fram til å sette i gang med det neste!

PS! Bor i Oslo-området.

Klems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tavira

Vi skal starte opp igjen med 3. forsøk nå. Begynner med spray på fredag. Har hatt 2 forsøk på Ullevål tidligere, men det er snart 3 år siden. Vi har vært i tvil om vi ville starte igjen, også kom egenbetalingsdiskusjonen oppi det hele, men nå er vi klare for tre nye forsøk.

Denne gangen prøver jeg fotsoneterapi og øreakupunktur i tillegg. Hadde første time i går, og hun trykket på steder som var veldig ømme som visstnok gikk på livmor, eggstokk og slimhinner. Hun sier at hun ikke vil trykke på steder som går på hormoner etc., for det vil komme i konflikt med de medisinene jeg nå skal i gang med for nedregulering etc.

Mellom forsøkene vil jeg denne gangen få full fotsonebehandling, OGSÅ inkl. hormon-soner (eller hva de kaller det), slik at jeg kanskje skal kunne klare å bli gravid på egenhånd. Det hadde jo vært utrolig hvis det gikk, men jeg er ikke mer enn forsiktig optimist. Man skal jo prøve alt, ikke sant?

Jeg kan i hvertfall si så mye at det gjorde vondt når hun trykket, at jeg fikk hodepine etterpå og ble UTROLIG søvnig. Men det var viss normalt.

Så får vi vente å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...