Gå til innhold

Pøh


Gjest eljo

Anbefalte innlegg

det gikk skitt. Sånn er det. Vi orker ikke å tenke så mye på det akkurat nå, men det blir vel nytt forsøk tenker jeg! Er for pinglete å gi seg ennå...! Vi får spinke og spare frem til desember og håpe at de har plass til oss. Og at jeg får komme inn... Blir 38 i desember, så hvis det ikke blir plass da får jeg kanskje ikke ta flere forsøk på RH? Da blir det Røde Kors istedet tror jeg, men det er jo 10000 dyrere. Huff, må sette oss ned og se på priser osv også. Møkk!

Lykke til dere andre i hvertfall!! Håper inderlig det blir en diger blå bølge her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg lei meg for det var jo ikke slik det skulle gå. Bra at dere ser fram mot nytt forsøk.

Kan bare si at jeg tenker på deg og sende en stoor trøsteklem via nettet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neii! Det skulle jo gå så bra dette her! Føler virkelig med deg - gikk til h...... for oss også her om dagen! Ikke moro akkurat!

Men vi gjør som dere, og ser frem til nytt forsøk - i november eller noe sånt. Håper det ordner seg for dere med det økonomiske og nytt forsøk snart!

Vi skal få det til, ikkesant!! Masse lykke til!!

Stooor trøsteklem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg lei meg for det var jo ikke slik det skulle gå. Bra at dere ser fram mot nytt forsøk.

Kan bare si at jeg tenker på deg og sende en stoor trøsteklem via nettet!!

Det var skikkeli leit å høre. Vi skulle jo lage en blå bølge her...skikkelig leit, men det er bra at du ser framover og det ordner seg sikkert med penger o.l

Neste gang er det deres tur!

Ingen kan påstå at det ikke er spennende når det står på. Det er bare så leit at ikke alle lykkes. Jeg skal teste i overmorgen og er grusomt nervøs fordi jeg ser at sjansene ikke er store. Det er godt vi har hverandre her på forumet når ting går gale.

Unn deg /dere noe godt og ta vare på hverandre. La hverdag være hverdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei og nei !!! Det var ikke dette jeg håpet å lese her nå. :o( Men dere må jo prøve å få satt av plass så dere rekker et forsøk til på RH. Hvis dere bestiller med en gang, må de da greie å holde av plass til dere - evt. utvide fristen litt.

Neste gang går det bra, og da får dere den skjønneste ungen du kan tenke deg ! Når du holder ham/henne, kommer du til å være glad for at dette forsøket gikk skitt, så dere isteden kunnne få den nydelige ungen dere får på neste forsøk.

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var skikkeli leit å høre. Vi skulle jo lage en blå bølge her...skikkelig leit, men det er bra at du ser framover og det ordner seg sikkert med penger o.l

Neste gang er det deres tur!

Ingen kan påstå at det ikke er spennende når det står på. Det er bare så leit at ikke alle lykkes. Jeg skal teste i overmorgen og er grusomt nervøs fordi jeg ser at sjansene ikke er store. Det er godt vi har hverandre her på forumet når ting går gale.

Unn deg /dere noe godt og ta vare på hverandre. La hverdag være hverdag :)

Det var veldig synd at det ikke gikk din vei, men man kan ikke annet en å prøve igjen.Vil fortelle deg at du ikke blir for gammel i desember, jeg blir 39 år og skal ha mitt første forsøk før jul. Det med alderen er bare veiledene.....Du får stå på, en dag lykkes du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klem*

Det er skitt når det går sånn..... Ta tiden til hjelp, så går det snart bedre. Du har jo vært i gamet en tid så du vet hvordan det er - ned og opp om en annen.....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...