Gå til innhold

Hvor lenge er det vanlig å savne eksen?


Gjest ulykkelig82

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig82

Gjorde det slutt med kjæresten i juni, vi var så forskjellige at det ikke funket.

Men jeg greier ikke å komme over ham. Vi hadde så mye bra sammen; leste hverandre tanker, felles humor, forståelse og slike ting.

Det var mer på det praktiske planet ting ikke gikk så bra.

Jeg ble stadig såret og skuffet, og han syntes jeg maste for mye.

Er det vanlig at det tar så lang tid å komme over en kjæreste? Jeg synes ingen er bedre enn ham, greier ikke forelske meg på nytt...

Bør jeg gi det litt mer tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva hadde du forventet?

Har man vært sammen med noen i lengre tid og gjør det slutt så vil de fleste (normale) oppleve et savn i en kortere eller lengre periode.

Prøv å se fremover, dra på sjekkern...masse kåte menn som venter på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest love hurts...

Uff og huff!

Vi har en tendens til å bare huske det fine når et forhold tar slutt. Prøv å fokusere på det som ikke var bra, skriv det på et ark og heng det opp på kjøleskapet!

Vær sammen med gode venner, fyll dagene med lyspunkt!

IKKE gå ut og legg deg ned med gud og hver mann for å glemme - det hjelper IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hmmmmmmmmm

Nå er vel jeg kanskje nokså ensporet, men rart at du har slik savn i.o.m at det var du som gjorde det slutt.

Så vanskelig å si hvor lang tid det vil ta.

Hadde det der i mot vært den andre veien, så ville det vært lettere å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest november rain

Jeg har savnet min ex i snart et år.

Det var jeg som gjorde det slutt. Hadde det på mange måter slik som du beskriver da vi var sammen.

Tror aldri jeg kommer helt over han. Drømmer om han ofte om natten og tenker på han hver dag. Vi har ikke hatt kontakt siden nyttår, så det er ikke fordi vi blir mint på hverandre på den måten.

Jeg har en ny kjæreste, men det forandrer ikke drømmene mine om natta eller savnet. Jeg sier selvfølgelig ikke noe om dette til den nye. Men det er vondt for det.

Tror en må ta tida til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gror langsomt...

Jeg har funnet en ny fantastisk kjæreste og innsett hvor bra det var at eksen min og jeg gjorde det slutt, og hvor mye bedre min nye kjæreste er. Jeg ble sammen med en ny etter et halvt år, da hadde jeg og eksen vært sammen i tre år før det. Dette var alt for tidlig. Jeg var nyforelsket og hadde kjærlighetssorg samtidig, noe som holdt på å ødelegge alt for meg og kjæresten min.

Men nå har vi vært sammen i tre år, og eksen min har jeg ikke sett de siste tre årene. Likevel gjør det faktisk litt vondt å tenke på bruddet.

Sånn er det kanskje bare. Første store kjæreligheten og bestevenn og alt det der. Men man lærer seg å leve med det. Og man innser kanskje også hvordan alt etterhvert løser seg til det beste.

Men vondt gjorde det.

Vil altså råde deg til å vente minst et halvt år jeg da. Gjenopprette venneflokken og kose deg som singel og slutte fred med deg selv.

Elske deg selv vet du. Det tar tid. Og så trenger du tid til å sørge og komme videre uten ham

føler med deg! men det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyah_lita84

det er jo heller ikke meningen at man skal forelske seg med en gang etter et brudd! man skal ta tiden til hjelp! selv gjorde jeg det slutt med eksen for litt over et år siden, og det var først nå i sommer at jeg begynte å føle ting for andre.

jeg tror det er lurt om du bare slapper av litt på den fronten, la deg selv savne han, men ikke så mye at det går ut over dagliglivet..

blir det for gale, kan jeg anbefale deg å oppsøke en lege eller psykolog - de er ekstremt flinke til å takle slike situasjoner!

lykke til!

m.v.h.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyah_lita84

Det gror langsomt...

Jeg har funnet en ny fantastisk kjæreste og innsett hvor bra det var at eksen min og jeg gjorde det slutt, og hvor mye bedre min nye kjæreste er. Jeg ble sammen med en ny etter et halvt år, da hadde jeg og eksen vært sammen i tre år før det. Dette var alt for tidlig. Jeg var nyforelsket og hadde kjærlighetssorg samtidig, noe som holdt på å ødelegge alt for meg og kjæresten min.

Men nå har vi vært sammen i tre år, og eksen min har jeg ikke sett de siste tre årene. Likevel gjør det faktisk litt vondt å tenke på bruddet.

Sånn er det kanskje bare. Første store kjæreligheten og bestevenn og alt det der. Men man lærer seg å leve med det. Og man innser kanskje også hvordan alt etterhvert løser seg til det beste.

Men vondt gjorde det.

Vil altså råde deg til å vente minst et halvt år jeg da. Gjenopprette venneflokken og kose deg som singel og slutte fred med deg selv.

Elske deg selv vet du. Det tar tid. Og så trenger du tid til å sørge og komme videre uten ham

føler med deg! men det går bra!

må bare få si til deg at jeg er helt enig med hva du skriver til henne! flott innlegg!

m.v.h.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...