Gå til innhold

Sånn - nå er alt klart....


vivrik

Anbefalte innlegg

til å sendes. Dokumentene nøye gjennomgått og konvolutten tapet, frimerker skal jeg kjøpe nå. Så sender jeg "svangerskapet" til AF og setter meg ned å venter ca 1 år - da blir jeg to barns mor.

Fikk forresten tilbud om ny jobb i dag også, vel 30 000 mer i året er jo ikke å forakte. Livet smiiiler til meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med prosessen og ny jobb vivrike!

Som du sikker har fått med deg så venter vi på TELEFONEN nå. Det er deilig å kommet såååå langt.

og 30000,- kr er heller ikke å forakte så jeg kan forstå at livet er HERLIG!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vivrik :o). Så flott at alt er i boks nå !! Tenk at om et år er den vakre lille jenta deres blitt storesøster :o))

Håper alt går fort og greit denne gangen også !

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en deilig følelse....nå er det bare å vente.

Sikkert veldig lurt å innstille seg på et års venting. Vi var innstilt på 6 mnd +/- (som var ventetiden for 1 år siden). De første 6 mnd gikk raskt, men de 5 siste har vært lange mnd (og fremdeles venter vi på distrikt). Ved førstemann var vi innstilt på 1 - 1,5 år, og "ble tatt veldig på sengen" da vi fikk tildeling etter bare 7 mnd.

Gratulerer med ny jobb også, og pengene kommer nok godt med....

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny jobb - og med det nye "svangerskapet" :-)))

Vi samler også papirer for tiden. Venter nå på helseattest og politiattester, og så er det strake veien til oversetting, sannsynligvis i slutten av neste uke.

Kanskje vi får følge til Colombia?

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...