Gå til innhold

Hjelp! Kan jeg være gravid!?!?


Gjest Yunalesca 24

Anbefalte innlegg

Gjest Yunalesca 24

Har gått på pillen i 5 år. Men glemte å ta pillen for 1 mnd siden og hadde sex den dagen jeg glemte den. Tok den senere på kvelden igjen.... men da var det jo egentlig for sent.

Men altså... for 2 uker siden begynte jeg å blø....(og det har jo skjedd før at jeg har fått blødning før den pillefri perioden) ..men den har vart i 2 uker nå og jeg har vondt i magen hver ENESTE dag....

og det er 1 uke til jeg begynner på den pillefrie perioden...

Det jeg lurer på er...ER det mulig å bli gravid på pillen uten å merke det og nå abortere fordi jeg bruker pillen?

Vær så snill ..noen svar meg...jeg er så nervøs...jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne mensen!

Hvis jeg venter til den pillefrie perioden, så vil jeg ha hatt mensen i 4 uker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tipper du har tuklet litt med syklusen din ved å ta pillen på et annet tidspunkt enn du pleier jeg. Men det skal jo ikke teoretisk skje at du blir gravid når du husker å ta pillen innen tolv timer iallfall da. det med blødninger er kjedelig. vi får håpe syklusen bare har forandret seg, og at du slipper mensen i fire uker, jeg har blødd i seks uker nå pga forskyving av p-sprøyte syklusen, og da blir man rimelig slapp og sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninnne som ble gravid mens hun gikk på p-piller. Hun hevder hardnakket for at hun hverken glemte en pille eller tok den for sent, så pillen er ikke 100% sikker. Hun fikk også langvarige blødninger utenom pillefri periode, og gikk derfor til legen. Sjokket var stort da urinprøven viste at hun var gravid.

Ta en graviditetstest du, så er du sikker uansett resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninnne som ble gravid mens hun gikk på p-piller. Hun hevder hardnakket for at hun hverken glemte en pille eller tok den for sent, så pillen er ikke 100% sikker. Hun fikk også langvarige blødninger utenom pillefri periode, og gikk derfor til legen. Sjokket var stort da urinprøven viste at hun var gravid.

Ta en graviditetstest du, så er du sikker uansett resultat.

Glemte å få med at hun fikk en velskapt sønn. En skal ikke bruke p-piller ved graviditet, men tror ikke du nå aborterer etter så kort tid, om det skulle vise seg at du virkelig er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høres utrolig ut, men har skjedd det.

Jeg har en venninnne som ble gravid mens hun gikk på p-piller. Hun hevder hardnakket for at hun hverken glemte en pille eller tok den for sent, så pillen er ikke 100% sikker. Hun fikk også langvarige blødninger utenom pillefri periode, og gikk derfor til legen. Sjokket var stort da urinprøven viste at hun var gravid.

Ta en graviditetstest du, så er du sikker uansett resultat.

Det hender jo at noen blir gravide dersom det har vært magesjau eller oppkast inni bildet da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jo at noen blir gravide dersom det har vært magesjau eller oppkast inni bildet da.....

Ingen prevensjon er 100% sikker, det står alltid i bruksanvisningen. Så selv om en bruker den helt riktig, kan en aldri være _helt_ bombesikker. Synd, men slik er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...