Gå til innhold

Permanent øyevippefarge?


delphina1365380402

Anbefalte innlegg

delphina1365380402

Noen som har farget øyevippene permanent? Fungerer det bra? Sitter det lenge? Er det noen fare for allergisk reaksjon på fargen? Var det dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det koster ikke all verden om du gjør det selv. 50-70 kr?

Fargen holder til øyenvippene detter av/vokser ut.

Har ikke prøvd det selv, men noen venniner av meg gjør det stadig vekk. Bra resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er permanent av makeup. Ikke engang "permanent" make-up tattos. Sånn som du farger selv varer ca. 4 uker, og blir veldig bra resultat. Som Amiga skriver syntes også jeg Depend er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delphina1365380402

Det fungerer fint. Selv tør jeg ikke det mer, sist fikk jeg stoffet i øynene og det svei...

Men mye billigere å gjøre det hjemme

Takk! Jeg iler ut og kjøper Depend!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det koster ikke all verden om du gjør det selv. 50-70 kr?

Fargen holder til øyenvippene detter av/vokser ut.

Har ikke prøvd det selv, men noen venniner av meg gjør det stadig vekk. Bra resultat.

NB! Husk å sitt med den derre Dependen på lenge nok. Jeg satt i så lenge det sto på pakken og fikk ikke resultat (bare på brynene), på vippene måtte jeg sitte nesten det dobbelt. Da ble det kjempefint. Så det var bare et tips!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...