Gå til innhold

Drapet på Anna Lind- Ny hets mot de psykisk syke


Olsen2003

Anbefalte innlegg

Anna Lind tragiske dødsfall har dannet grobunn for en ny hets mot psykiatriske pasienter. De mistenkelig gjøres og fremstilles som tikkende bomber. På Holmgang i dag fikk vi høre at det nå er 32000 barn med alvorlige adferdsvansker og som når som helst kan overfalle intet anende politikere. Vi får nok se krav om et enda strengere regime mot denne gruppen mennesker.

Under Barneheia drapene ble psykiatriske pasienter hentet på arbeidsplassene sine av politiet og kjørt til lege for å avgi DNA prøve. Alt var som hentet fra en Steven Spielberg film om jødeforfølgelsene i Nazi Tyskland. Det viste seg at drapene var utført av de ”friske”.

Hva er så sakens fakta når det gjelder farligheten av psykisk syke? Ifølge Kripos statistikker begåes i gjennomsnitt fire drap årlig av psykisk syke. Det er selvfølgelig fire for mye, men det er tross alt bare 10% av drapene som begåes årlig. Når man tenker på at hele 70% av befolkning får en alvorlig psykisk lidelse i løpet av sitt liv, de aller fleste blir friske igjen, så er ikke fire drap mye. Vi burde kanskje sperre de 30% ”friske” inne i fengsel da ville vi bli kvitt 90% av drapene. Problemet er bare hvem skal passe på de ”friske”. Jeg kjenner ingen psykisk syke som har et så forkvaklet menneskesyn at de vil sperre disse menneskene inne i fengsler og dope ned med nevroleptika slik at de kan fungere i fengslet.

Mitt tips er at også denne gangen er det en av disse ”friske” som har begått ugjerningen i Svenske, kanskje en sur småbonde som er sinna på EU og Euro.

De psykisk syke må nok vente seg et enda hardere regime og nye overgrep, uansett hva som skjer i Sverige. Les http://www.svik.org/psychiatric.htm og se på overgrepene mot psykiatriske pasienter som fortsatt pågår i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Når en snakker om 'psykisk syke' så mener de fleste de som er under behandling for psykiske sykdommer, tilstander og ubalanser.

Det er veldig mange psykisk syke som aldrei kommer under behandling. DE er vel de farligste? De vil ikke selv innrømme at de er syke. Eller de har ikke vett til å skjønne det. Og derfor ber de ikke om hjelp og blir ikke tilbudt hjelp, FØR de eventuelt havner innen kriminalomsorgen.

Jeg går til psykolog, men jeg kjenner mange som er psykere enn meg, som ikke går i terapi, og heller aldri kommer til å ta imot den form for hjelp. Jeg har søkt dit selv. Og mange er som meg, det er nok ikke OSS som er farlige, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holmgang er et sånt la oss se om ikke noen kortslutta overskrifter kan lure debattantene til å innta ekstreme synspunkt og lage en heftig storm i et vannglass.

Hause opp barn med atferdsvansker som den største trusselen mot internasjonale toppolitikere er kremen av kortslutning. Like sløkt som å presentere Al Queida som en alvorlig trussel mot slemme norske ungdommer siden Osama B. Laden ikke liker usedelighet

Faktisk er det så sløkt at jeg ikke tror på det uten dokumentasjon.

En helt annen ting er at barn med alvorlige atferdsvansker ikke nødvendigvis er psykere enn snille damer på 40 som ikke tør gå ut fordi noen kan se at de er psykt nervøse og ringe politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...