Gå til innhold

Den som venter på noe godt........


Utrolig!

Anbefalte innlegg

Hei

Vi har venta i 4-fire lange år før vi ble gravid. Ingen graviditetstester har slått til før sist uke. Vi er 7 uker på vei, og håper virkelig dette går bra. UL viser at fosteret er 10 mm. langt og hjertet slår. Hjertet går litt langsomt, så jeg lurer på om noen vet om det er et sterkt tegn på at det vil abortere??

VI ER SÅ GLAD!!

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye ! Var det ikke fint å se knøttet på UL ? Når man har sett hjerteaktivitet, er det 95% sjanse for at det blir født en baby om noen måneder. Jeg vet ikke hvor sakte hjerte slo, men antagelig er det bare tegn på at h*n er rolig og avslappet på det tidspunktet dere målte. Hvis du er utrygg, kan du ta en ny UL om en ukes tid, men hvis legen som målte ikke var bekymret, trenger ikke du heller å bekymre deg.

Kos deg videre med snart voksende mage !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillaguri

Gratulerer så mye ! Var det ikke fint å se knøttet på UL ? Når man har sett hjerteaktivitet, er det 95% sjanse for at det blir født en baby om noen måneder. Jeg vet ikke hvor sakte hjerte slo, men antagelig er det bare tegn på at h*n er rolig og avslappet på det tidspunktet dere målte. Hvis du er utrygg, kan du ta en ny UL om en ukes tid, men hvis legen som målte ikke var bekymret, trenger ikke du heller å bekymre deg.

Kos deg videre med snart voksende mage !

Fantastisk!Gratulerer så masse!!! dette går bra! hjertet slår. hurra!! du skal bli mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi er syv uker på vei". Det er vel DU som er syv uker på vei?

begge foreldre venter barn jeg synes derfor det er riktig å si "vi" er gravide og "vi" er 7 uker på vei jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...