Gå til innhold

Hva i huleste har man på seg?


Gjest Gutt med tricky problem

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt med tricky problem

Er en 20 år gammel gutt som har blitt invitert med på åpning av en kunst-utstilling (m/fest)

Men hva i huleste skal jeg ha på meg?

Jeg kjører valigvis en ganske plain stil, men ønsker å ikke skille meg ut som en kjedelig tørrpinn.

Det er søsteren min som er utstilleren og jeg vet at omgangskretsen hennes er ganske "hippe og trendy".

Tør ikke å spørre noen andre, så prøver her..

Og plis ikke kom med svada som "Kom som du er og vær deg selv og det er det indre som teller blabla"

Tack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, kom som du er og det er det indre som teller, er nå mitt råd.

Neida, dra fram noen bilder av Ari Behn, kjør den mannens sleik, dra på deg en fløyelsdress (du får sikkert kjøpt dem billig på Freetex), kjøp deg den kongeboka som han og Martha skrev og så lærer du deg noen av glosene han i den lirer av seg.

F.eks. bør du øve ekstra på ord og setninger som "lysfontene", "en gyllen halvmter" og "dekadent".

Dette er uttrykk du bør bruke så ofte som mulig, samtidig som du selvsagt har sett på noen Ari Behn opptak og lært deg hans væremåte, værbale uttryksmåte, og ganglag.

Da tror jeg du er godt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du alminnelig kamuflasje (det trenger de fleste i forskjellige situasjoner) så gå i svarte bukser (jeans eller annet og svart t-skjorte...Til SDD: Du spøkte nok, men det er ikke malere som ser ut som Ari, da vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kom som du er og det er det indre som teller, er nå mitt råd.

Neida, dra fram noen bilder av Ari Behn, kjør den mannens sleik, dra på deg en fløyelsdress (du får sikkert kjøpt dem billig på Freetex), kjøp deg den kongeboka som han og Martha skrev og så lærer du deg noen av glosene han i den lirer av seg.

F.eks. bør du øve ekstra på ord og setninger som "lysfontene", "en gyllen halvmter" og "dekadent".

Dette er uttrykk du bør bruke så ofte som mulig, samtidig som du selvsagt har sett på noen Ari Behn opptak og lært deg hans væremåte, værbale uttryksmåte, og ganglag.

Da tror jeg du er godt i gang.

har nettopp vært på vernissage på aker brygge. Der stilte folk i vanlig tøy og litt pyntet. De som var mest pyntet fikk jeg inntrykk av at skulle ut etterpå. hun jeg gikk med hadde ikke pyntet seg. Jeg byttet ut bukse med skjørt. Det var det. Og på en utstilling er det ikke det indre som teller- det er bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...