Gå til innhold

Menstrasjon etter Fødsel


GladMamma82

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor lenge det går før en får igjen menstruasjonen etter en fødsel?

Etter at eg fikk unge, har det nå gått litt over 4 mnd, og mensen har enda ikke kommet tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del har det gått ganske akkurat 1 år etter alle 6 fødslene så langt. Har også hørt om dem som ikke har fått mensen igjen før det er gått nesten 2 år uten at noe har vært galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mine to første barn gikk det 16 mnd. Da hadde jeg akkurat sluttet å amme førsten, mens nr 2 fikk ennå bittelitt.

Nå er nr 3 blitt 4 1/2 mnd, og jeg vet sannelig ikke helt. Satte inn hormonspiral for 2 uker siden, blødde lite DA, men en uke etterpå fikk jeg plutselig "mensen", alt ligner, men det må i så fall ha blitt utløst av spiralen?? Fullammer jo ennå.

Har hørt om andre som får mensen tilbake etter få uker selv om de fullammer, det er altså VELDIG forskjellig fra kvinne til kvinne. Don't worry! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...