Gå til innhold

Hvordan er det mulig å bo i Oslo?


Gjest erdetmuuulig

Anbefalte innlegg

Gjest erdetmuuulig

Boligprisene er jo skyhøye. Er det noen som bor i enebolig i Oslo her og hvordan har dere råd til det?

Kanskje de fleste 'vanlige' mennesker bor i leiligheter?

Jeg bor i enebolig og trives best med det. Men så er det ganske mye billigere å bo på Sørlandet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Vi har hatt super flaks og betaler bare 5500 i leie for en toroms..

Jeg har opplevd å måtte betale det samme for en lunken hybel, med do i gangen. Og uten kjøkken. Og vi har betalt 9000 for en toroms engang, det ble ikke regnet for spes. dyrt engang. Det klarte vi ikke, så vi hadde den bare ett halvtårs tid.

Man bruker helt latterlig masse penger på å bo i Oslo. Trist, men sånn er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i enebolig i Oslo før mens jeg var gift, siden jeg ble skilt bor jeg i leilighet. Jeg kunne sikkert kjøpt mange eneboliger noen steder i landet for samme pris som denne leiligheten. For ikke å snakke om at hvis jeg bare kjøpte et hus da kunne jeg hatt penger i banken :) Men aldri blir det et trekkplaster for meg til å bosette meg på så lite sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...