Gå til innhold

gal av å være alene!!!


Gjest boceta

Anbefalte innlegg

er det bare meg??jeg blir helt gal av å være alene en dag!

samboeren min er i nordsjøen og jeg sitter og leser til eksamen, men kan jo ikke lese hele dagen.har ingen å være med idag, alle skulle andre ting idag, jeg er så sinnsykt ensom!

høres vel forferdelig egoistisk ut, jeg vet jo at det finnes mennesker som er ensomme hele tiden.men jeg går på veggene og er forferdelig deprimert!takler ikke å være alene!hva er galt med meg?er det noen andre som har det som meg?

jeg må ha noen rundt meg nesten hele tiden, hvertfall være med noen i løpet av en dag, venner.

har "alle andre" lykkelige mennesker noen der hver dag, er det virkelig som i Friends?og hvis ikke, hvorfor takler andre å være alene og ikke jeg?

hva kan jeg gjøre?

etter en slik dag,uten noen venner der, blir jeg så deppa at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

noen venner er ikke så nære, de avtaler jeg ting med hvis vi skal treffes.nære venner kan en bare stikke innom,men hva når de ikke kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest I samme båt.........

Hei!

Jeg har det på samme måte. Mannen min er i nordsjøen nå, men kommer heldigvis hjem nå til uka.

Jeg har heldigvis gode venner som er flinke til å besøke meg stort sett hver dag, men i dag har det ikke være noen her og jeg kjeeeeder vettet av med.

Jeg går heldigvis i full jobb og har unger å ta meg av så hverdagen går greit men helgene er ikke like morrro alltid.

Du får trøste deg med at man venner seg til dette livet. Vi har hatt det slik i ca 10 år.

Lønna er jo god å ha også:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har det på samme måte. Mannen min er i nordsjøen nå, men kommer heldigvis hjem nå til uka.

Jeg har heldigvis gode venner som er flinke til å besøke meg stort sett hver dag, men i dag har det ikke være noen her og jeg kjeeeeder vettet av med.

Jeg går heldigvis i full jobb og har unger å ta meg av så hverdagen går greit men helgene er ikke like morrro alltid.

Du får trøste deg med at man venner seg til dette livet. Vi har hatt det slik i ca 10 år.

Lønna er jo god å ha også:-))

ja, trenger lønna, vet jo at det er viktig for ham å reise siden det er jobben hans.

Høres skrekkelig ut å ha hatt det slik i 10år, håper vi finner en annen løsning snart.

prøver å finne på ting å gjøre hver dag, har heldigvis gode venner.men hvis noen av planene en dag blir avlyst, så er det krise...

du har jo barn, har hvertfall de å være med, høres bedre ut det.

uff, dette ble forferdelig syting, sorry, men det er helt jævlig for tiden, særlig når han nettopp har reist...2uker går så utrolig seint da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

ja, trenger lønna, vet jo at det er viktig for ham å reise siden det er jobben hans.

Høres skrekkelig ut å ha hatt det slik i 10år, håper vi finner en annen løsning snart.

prøver å finne på ting å gjøre hver dag, har heldigvis gode venner.men hvis noen av planene en dag blir avlyst, så er det krise...

du har jo barn, har hvertfall de å være med, høres bedre ut det.

uff, dette ble forferdelig syting, sorry, men det er helt jævlig for tiden, særlig når han nettopp har reist...2uker går så utrolig seint da...

Du må prøve å få deg ditt eget liv.

Du virker så avhengig av samboeren din.

Det virker også som om du bare sitter og venter på han for at ting skal skje.

Det er jo naturlig å savne han,men når situasjonen er som den er,må du jo bare gjøre det beste ut av det.

du nevner at du synest det høres bedre ut med barn,men det er nettopp her du bør tenke deg om.

Hvis du ikke har barn har du mulighetene til å gjøre hva du vil,med barn blir du mye mer bundet,og da spesielt hvis du var alene med dem.

Jeg vet hva jeg snakker om,er også i et såkalt deltidsforhold.

Min mann er hjemme bare i helgene,og resten av uka er jeg alene med to små barn.

Jeg kjeder meg mye,fordi jeg ikke kommer meg ut om kveldene uten barnevakt.

Er alene om alt ansvaret,og har jobb i tillegg.

Ingen idiell situasjon,men er likevel glad for at jeg er selvstendig,og ikke lar meg bli avhengig av mannen min.

Og en annen ting,alle har veldig godt av å være alene,bare det ikke blir for mye av det.

Det er da man må begynne å gjøre noe aktivt selv for å fylle dagene med interessanne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...