Gå til innhold

Føler meg ensom og kjeder meg sammen med han


Gjest Lei? mistet følelser? eller bar en krise?

Anbefalte innlegg

Gjest Lei? mistet følelser? eller bar en krise?

Hei

Vi er et par i tretti-årene. Vi har vært sammen i 6 1/2 år, Vi har hatt mye motgang i vårt forhold bla at vi strevde med å få barn. Vi har nå fått tvillinger.

Problemet er at jeg føler meg ensom og jeg kjeder meg sammen med min partner. Jeg føler at jeg er mannen i forholdet og jeg føler at jeg er alene-mor med "3" barn. Han tar ikke initiav til noe, han tar ikke ansvar, han er ikke oppfinnsom eller kreativ, han er ikke romantisk, han har ingen venner, han har altså ikke så mye å tilby meg... føler jeg. Han er snill og innimellom morsom, men han er ikke lenger den jeg forelsket meg i. Jeg ønsker et mer innholdsrikt liv og jeg er lei av å være så forbanna selvstendig og må ordne alt selv - jeg trenger og ønsker en mann som "kan ta litt vare på meg" , en som er mer moden og voksen og erfaren.

Jeg har nok hatt skylapper på i kampen om å få barn, har levd i håpet om at alt skulle bli så bra bare vi fikk barn sammen , men nå skjer det kun at jeg nå har åpnet øynene og får ikke dekket behovene mine i dette samlivet.

Å reise på ferier eller andre turer sammen synes jeg er kjedelig fordi jeg synes han er så kjedelig og tafatt og lite spennende.... å feste sammen kan vi ikke for vi begynner som regel å krangle i fylla.... ikke kan vi ta oss litt vin å kose oss bare vi heller for da kjeder jeg meg, for jeg liker å diskutere og prate, han liker ikke det !! Altså så begynner jeg å tro at vi ikke lenger passer sammen, at jeg ikke lenger elsker han... jeg har ikke tro på fremtiden med oss....

men jeg er glad i han og jeg kunne ønske at vi kunne klare å finne tilbake til slik vi hadde det begynnelsen... for da var jeg aldri i tvil om hvem jeg ville ha...

Er det noe håp her ??? ( Vi skal på familierådigvning)

Hva tror dere ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fokus har vært på andre ting enn forholdet i flere år. Nå ser dere resultatene av å neglisjere hverandre følelsesmessig. Den eneste måten dere kan finne tilbake til hverandre er å begynne den lange veien med å bli kjent med hverandre igjen.

Finn ut hva du ble tiltrukket av i begynnelsen - sett igang kommunikasjonen sammen. Ikke vær alene om dette - fortell ham på en hensynsfull måte, hvordan du føler deg, og si at det er nødvendig at dere jobber med dette.

Man er alltid to i et forhold vet du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...