Gå til innhold

Svømmere=stor...?


Waterboy83

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var i svømmehallen i dag. Det var også svømmeklubben og hadde trening.

Noe som sjokkerte med litt var at svømmeguttene hadde stooore tisser når de kom i dusjen, og i badstuen...

Er det ikke vanlig å ha badetiss når du har vert i basseng???

Men uansett så hadde de generelt stooore tisser alle sammen...ca. 15 cm...

Det er da ikke vanlig å ha så store tisser i slapp tilstand vel???

Dette er seriøst!

En undrende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varme gjør at den blir større. Det kan forklare størrelsen i badstua og i dusjen.

Var de barberte? Da ser den jo enda større ut.

I tillegg kan det hende at de håndterer den litt, slik at den blir halvfylt med blod og dermed ser større ut. (Skryte-tiss)

Jeg har bare sett tissen til en svømmer. Den var meget liten i slapp tilstand. Til hans forsvar så var han rimelig full. Men kroppen hans var knallfin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaue, det er nok varmen ;-)

Altså... her kommer en liten leksjon om slappe tisser.

Tissen er svampete, med tynn hud, og kan fylles med blod. Kroppen kan regulere hvor lett blod strømmer inn og ut.

Imidlertid er det slik at kroppen prøver å holde på varmen. Mye varmebærende blod pluss tynn hud gir høyt varmetap. Derfor prøver kroppen vanligvis å begrense hvor mye blod som er inni der.

Til sist: For å ha sex og forplante seg kreves det ereksjon en kort stund, så dette må kroppen også kunne fikse.

Når vi vet såpass, er det lett å gjette resten... Når det er ekstra kaldt, vil kroppen prøve å holde så mye blod som mulig ut av tissen. Da blir den liten. Når det er ekstra varmt vil kroppen slappe mere av og den blir "større" - men likevel fortsatt "slapp". Det er vel kanskje også derfor man får "morrabrød" - senga er varm, og kroppen slapper ekstra av i søvne.. Yeah=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaue, det er nok varmen ;-)

Altså... her kommer en liten leksjon om slappe tisser.

Tissen er svampete, med tynn hud, og kan fylles med blod. Kroppen kan regulere hvor lett blod strømmer inn og ut.

Imidlertid er det slik at kroppen prøver å holde på varmen. Mye varmebærende blod pluss tynn hud gir høyt varmetap. Derfor prøver kroppen vanligvis å begrense hvor mye blod som er inni der.

Til sist: For å ha sex og forplante seg kreves det ereksjon en kort stund, så dette må kroppen også kunne fikse.

Når vi vet såpass, er det lett å gjette resten... Når det er ekstra kaldt, vil kroppen prøve å holde så mye blod som mulig ut av tissen. Da blir den liten. Når det er ekstra varmt vil kroppen slappe mere av og den blir "større" - men likevel fortsatt "slapp". Det er vel kanskje også derfor man får "morrabrød" - senga er varm, og kroppen slapper ekstra av i søvne.. Yeah=P

"Det er vel kanskje også derfor man får "morrabrød" - senga er varm, og kroppen slapper ekstra av i søvne.."

Har lest at menn har ereksjon hvert * minutt i løpet av natten, jeg... Tror det var hvert tyvende, men det høres jo mye ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er vel kanskje også derfor man får "morrabrød" - senga er varm, og kroppen slapper ekstra av i søvne.."

Har lest at menn har ereksjon hvert * minutt i løpet av natten, jeg... Tror det var hvert tyvende, men det høres jo mye ut...

Interessante drømmer er vel en annen vanlig forklaring.. ;D

Neimen, jeg tror litt på det at det er fordi kroppen slapper av, og da slapper tissesammenklemmemusklene også av... kanskje kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessante drømmer er vel en annen vanlig forklaring.. ;D

Neimen, jeg tror litt på det at det er fordi kroppen slapper av, og da slapper tissesammenklemmemusklene også av... kanskje kanskje

Man drømmer vel ikke hele natten?

Hadde vært interessant å finne ut om frekvensen er den samme i alle aldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man drømmer vel ikke hele natten?

Hadde vært interessant å finne ut om frekvensen er den samme i alle aldre...

Tror det er bare under rem-søvn; når man drømmer at man får ståtiss. Dette gjelder både kvinner og menn. Vi er laget slik for at vi skal holde seksualfunksjonen vedlike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er bare under rem-søvn; når man drømmer at man får ståtiss. Dette gjelder både kvinner og menn. Vi er laget slik for at vi skal holde seksualfunksjonen vedlike.

Uhuum, akkurat det jeg mistenkte.. Flaks at det er da man drømmer også ;-) For det er vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhuum, akkurat det jeg mistenkte.. Flaks at det er da man drømmer også ;-) For det er vel det?

Jeg kan nesten drømme litt om morgenen, sånn at jeg husker det.. hvis man blir forstyrret på en eller annen måte, at man får sol i trynet eller noe, samtidig som man prøver å fortsette å sove, kan man nesten dagdrømme=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...