Gå til innhold

Vi vant valget i går...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...vi hjemmesitterne.

*Stolt*

Jeg har jo i følge mange ikke lov til å uttale meg siden jeg dreit i å stemme i går, men jeg må likevel si at jeg fryder meg når jeg ser hvor rævkjørte Valgerd og Bondevik ble.

Ellers gikk det vel som forventet. AP er norges største parti med Høyre og Hagen hakk i hel, mens Kristin Halvorsen lusker like bak, sterkere enn noensine. Den dama hadde fått'en etter en sixpack!

Jeg hørte rykter på radioen nå om at Vidar Kleppe også klarte seg bra, noe som overrasket meg en smule.

Velvel, Valgerd fikk den i arslet, som de ville sagt i Sverige, og det er jo lite som er hyggeligere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Hawkwind

    9

  • Goliath

    3

  • huufsa

    3

  • SierDuDet

    2

Mest aktive i denne tråden

Det gjævlige med valgresultatet (heldigvis var det ikke stortingsvalget, men det kan jo bli like ille) er at dette blir som å styre en skute der vinden blåser fra alle kanter.

Det går skjelden bra....

Nå må noe snart gjøres med hele valgsystemet, eller så blir det om mulig enda vanskligere for noen å føre en konsekvent og forutsigbar politikk i noen år av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal KRF granske seg selv.... Hehehe.

Like patetiske som svenskepolitiet. De vet nå for annen gang hvem som gjorde det. DNA spor og greier. Vi tar ham!

Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Er du _stolt_ over å kalle deg hjemmesitter?? Uff :-/

Vi bebor et av de landene de i verden med høyest levestandard, med flest goder og rettigheter for borgerne. Alt dette som gjør Norge til et godt land for de aller fleste (nb, ikke alle selvsagt) kommer som en følge av noen århundres hardt arbeide for demokratiet.

Mange, mange, mange i verden ofrer blod for at de eller deres barn kanskje skal kunne stemme.

Og så gidder ikke halve Norge ta på seg nisselua og traske bort på skolen og legge i lappen fordi:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/09/16/378640.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Er du _stolt_ over å kalle deg hjemmesitter?? Uff :-/

Vi bebor et av de landene de i verden med høyest levestandard, med flest goder og rettigheter for borgerne. Alt dette som gjør Norge til et godt land for de aller fleste (nb, ikke alle selvsagt) kommer som en følge av noen århundres hardt arbeide for demokratiet.

Mange, mange, mange i verden ofrer blod for at de eller deres barn kanskje skal kunne stemme.

Og så gidder ikke halve Norge ta på seg nisselua og traske bort på skolen og legge i lappen fordi:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/09/16/378640.html

APPLAUS!

*blåmandag her* - nettopp pga hjemmesitterne.....*mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Er du _stolt_ over å kalle deg hjemmesitter?? Uff :-/

Vi bebor et av de landene de i verden med høyest levestandard, med flest goder og rettigheter for borgerne. Alt dette som gjør Norge til et godt land for de aller fleste (nb, ikke alle selvsagt) kommer som en følge av noen århundres hardt arbeide for demokratiet.

Mange, mange, mange i verden ofrer blod for at de eller deres barn kanskje skal kunne stemme.

Og så gidder ikke halve Norge ta på seg nisselua og traske bort på skolen og legge i lappen fordi:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/09/16/378640.html

Helt enig! Sånne hjemmesittere i stressless gir meg like mye frysninger på ryggen som frp'ere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt! Er du _stolt_ over å kalle deg hjemmesitter?? Uff :-/

Vi bebor et av de landene de i verden med høyest levestandard, med flest goder og rettigheter for borgerne. Alt dette som gjør Norge til et godt land for de aller fleste (nb, ikke alle selvsagt) kommer som en følge av noen århundres hardt arbeide for demokratiet.

Mange, mange, mange i verden ofrer blod for at de eller deres barn kanskje skal kunne stemme.

Og så gidder ikke halve Norge ta på seg nisselua og traske bort på skolen og legge i lappen fordi:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/09/16/378640.html

Sjokkerende! To menn med katt! Og en pakistaner som synes det at 50% av utlendingene jobber, er noe å skryte av!

Hjemmesitterne er viktige. Hva skal Valgerd ellers skylde på? Alle vet jo at KRF ville fått et par prosentpoeng mere dersom hun hadde gått og satt seg i kjelleren. Alle unntatt Valgerd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virrevirre

Det gjævlige med valgresultatet (heldigvis var det ikke stortingsvalget, men det kan jo bli like ille) er at dette blir som å styre en skute der vinden blåser fra alle kanter.

Det går skjelden bra....

Nå må noe snart gjøres med hele valgsystemet, eller så blir det om mulig enda vanskligere for noen å føre en konsekvent og forutsigbar politikk i noen år av gangen.

"Skjelden" og "Gjævlig" ? Hm..interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skjelden" og "Gjævlig" ? Hm..interessant.

Kutt ut en K og en G så blir det vel bra?

Litt irritert etter valgresultatet og litt stresset tirsdags morgen. Og da skjer slikt vet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virrevirre

Kutt ut en K og en G så blir det vel bra?

Litt irritert etter valgresultatet og litt stresset tirsdags morgen. Og da skjer slikt vet du:-)

Fort gjort å være irritert etter resultatet av valget, ja. Gikk ikke i min favør heller, dessverre...

Så jeg er like irritert, og "hakker" derfor på folk som skriver feil.

Talentløst i grunnen. Ha en god dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hjemmesitter for første gang i år.

Så ingen grunn til å engasjere meg i et valg for en kommune og et fylke jeg i løpet av året vil ha flyttet fra...

Men prinsipielt sett er jeg av den mening at man bør benytte stemmeretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort å være irritert etter resultatet av valget, ja. Gikk ikke i min favør heller, dessverre...

Så jeg er like irritert, og "hakker" derfor på folk som skriver feil.

Talentløst i grunnen. Ha en god dag :-)

Ha en god dag du også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke undertegnet

Var hjemmesitter for første gang i år.

Så ingen grunn til å engasjere meg i et valg for en kommune og et fylke jeg i løpet av året vil ha flyttet fra...

Men prinsipielt sett er jeg av den mening at man bør benytte stemmeretten.

Snakk om å være egoistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Er du _stolt_ over å kalle deg hjemmesitter?? Uff :-/

Vi bebor et av de landene de i verden med høyest levestandard, med flest goder og rettigheter for borgerne. Alt dette som gjør Norge til et godt land for de aller fleste (nb, ikke alle selvsagt) kommer som en følge av noen århundres hardt arbeide for demokratiet.

Mange, mange, mange i verden ofrer blod for at de eller deres barn kanskje skal kunne stemme.

Og så gidder ikke halve Norge ta på seg nisselua og traske bort på skolen og legge i lappen fordi:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/09/16/378640.html

Jeg er ikke stolt av å være hjemmesitter, men i år ante jeg ikke hva jeg skulle stemme på.

Det er, etter min mening, bedre å gi faen i å stemme enn å drive tipping i stemmelokalet.

I prinsippet er jeg enig med deg i at man bør stemme, og jeg kommer sterkere tilbake til stortingsvalget om 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke stolt av å være hjemmesitter, men i år ante jeg ikke hva jeg skulle stemme på.

Det er, etter min mening, bedre å gi faen i å stemme enn å drive tipping i stemmelokalet.

I prinsippet er jeg enig med deg i at man bør stemme, og jeg kommer sterkere tilbake til stortingsvalget om 2 år.

Vel - du er en voksen mann og må da ha såpass til innsikt i hva de politiske partiene står for at det går an å spandere stemmen? Jeg slipper å sammenligne partiprogrammer da jeg har et snev av ideologi innbakt her et sted *peker*

Men uansett er det fint at vi ses over urna i 2005 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hjemmesitter for første gang i år.

Så ingen grunn til å engasjere meg i et valg for en kommune og et fylke jeg i løpet av året vil ha flyttet fra...

Men prinsipielt sett er jeg av den mening at man bør benytte stemmeretten.

Hvorfor ikke stemme selv om akkurat du og dine ikke blir boende der? Kan jo stemme utfra hvilket politisk parti du mener er best uansett...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valgurne?

Vel - du er en voksen mann og må da ha såpass til innsikt i hva de politiske partiene står for at det går an å spandere stemmen? Jeg slipper å sammenligne partiprogrammer da jeg har et snev av ideologi innbakt her et sted *peker*

Men uansett er det fint at vi ses over urna i 2005 :)

Om det blir fint eller ikke kommer kanskje litt an på type urne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke stemme selv om akkurat du og dine ikke blir boende der? Kan jo stemme utfra hvilket politisk parti du mener er best uansett...?

Nå har jeg til dags dato ikke blitt overbevist av noen partier om at de er best - mine dypdykk i politisk kunnskap har så langt medført et relativt stor politikerforakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være egoistisk...

På hvilken måte er det egoistisk?

Er det mer korrekt å avgi en vilkårlig stemme til et eller annet parti kun for å stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...