Gå til innhold

Vi vant valget i går...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke signert

Det er en viss forskjell med det.

De som bruker nick her inne, vil over noe tid bli kjent for de meninger de har. Det man skriver er et uttrykk for den personlighet man har, tross alt.

Og for de som er nysgjerrige, eller har behov for å vite i mer ømtålige saker, så kan man søke opp innlegg skrevet av de bestemte nickene for å danne seg et inntrykk av hvem vedkommende er.

Så det er definitivt en forskjell.

Som sagt før: Du kan skjule deg bak utallige nick. Dermed kan ingen vite hva du står for og egentlig mener.

Kanskje mener Hawkind ditt og et av de andre nickene dine datt. Eller kanskje du bare har et nick? Ingen kan jo vite det. Dermed kan du ikke påstå at du ikke er anonym. Du er akkurat like anonym som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Hawkwind

    9

  • Goliath

    3

  • huufsa

    3

  • SierDuDet

    2

Mest aktive i denne tråden

Som sagt før: Du kan skjule deg bak utallige nick. Dermed kan ingen vite hva du står for og egentlig mener.

Kanskje mener Hawkind ditt og et av de andre nickene dine datt. Eller kanskje du bare har et nick? Ingen kan jo vite det. Dermed kan du ikke påstå at du ikke er anonym. Du er akkurat like anonym som meg.

Nope.

Ta et søk på nick Hawkwind - og du vil se at jeg på ingen måte er anonym.

Ta gjerne et søk på nick huufsa også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...