Gå til innhold

svar på dette.. vær så snill. haster!


Gjest berntulf

Anbefalte innlegg

heisann.

jeg er en jente på 167 cm som veier 56 kg.

jeg sliter veldig med selvbildet mitt og vil gjerne ned noen kilo i vekt. jeg vet at jeg ikke er tykk, men det er liksom det ekstra lille fette som ikke vil gå vekk. nå er det blitt så gale at jeg vegrer meg for å gå ut blandt folk pga utseendet mitt.

det jeg lurer på er hvor mye og hvor fort jeg kan regne med å gå ned i vekt når jeg spiser ca 900-1200 kalorier om dagen og løper ca.4 ganger i uken(30-45min)

trener i tillegg styrke 2 ganger i uken.

så lurer jeg påom det har noen effekt å drikke mye vann. om det virkelig hjelper.

og til slutt lurer jeg på om badstu har noen slankende effekt, har nemlig det hjemme og kan ta det ofte, isåfall hvor ofte og hvor lenge.

håper noen kan svare for dette er virkelig et problem.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiseforstyrrelse?

Forvrengt kroppsbilde?

Dårlig selvtillit og selvbilde?

Tror ikke løsningen på problemet ditt er å gå ned i vekt, men å få et normalt forhold til kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det her er da en kur for å plage seg selv. trening skal være for å oppnå glede over at kroppen fungerer og føle velvære. Teller en forbrente kalorier mens en trener, så er det da ingen glede. Dessuten har du lagt opp et program som virker svært hardt, uten å vite hvor trent du er på forhånd.

Du er da ikke noe stor i det hele tatt! Mener du at du vil ha en godt trent kropp, der du er smidig, sterk og utholdende så er det noe annet. Er problemet at du føler deg litt vissen? For å gå ned i vekt trenger du ikke streve mot. Pass deg for denne tankegangen, den kan være farlig!

Tren 2-3 ganger i uken, jogge/aerobic/spinning to ganger og styrke en, så holder det i massevis. Vær stolt av deg og kroppen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...